hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Joskus aikoinaan joku iso poika leveili tuolleensa, kun kaljaa joi. Hiukan se hihitytti teini-ikäisiä.Eipä :D
Joskus päässyt kokemaan ni tiedän tunteen.
Joskus aikoinaan joku iso poika leveili tuolleensa, kun kaljaa joi. Hiukan se hihitytti teini-ikäisiä.Eipä :D
Joskus päässyt kokemaan ni tiedän tunteen.
Joo vähän sama kun amiraalia imis kitusiinsa. Linda tosin vaahtosi kivasti ja jätti kivan jälkimaunkin. Näin haluan muistella useastikkin Lindaa aikanansa vetäneenä.Joskus aikoinaan joku iso poika leveili tuolleensa, kun kaljaa joi. Hiukan se hihitytti teini-ikäisiä.
Ensmäine menee ikeniin ko alkaa kunnol suut napsaa. On niin suu myättästAi saakeli, makia vetäistä keisaria nieluun.
Tämmönen mikä ei ehkä ole Porissa valmistettu kun on ysärin alusta.Puolen litran vielä ja Porissa valmistettu. Kaikki muuttuu on vain nyt…
Vielä kuukaus pitäis jaksaa oottaa ennen ku Stars alottaa änärikautensa.Ei yksittäinen sana vaan lausahdus: "Alkais jo"
En tiedä miksi, mutta jostakin syystä tuo aiheuttaa myötähäpeää.
Tää oli mulle täysin uusi. Onko tuo termi ihan oikeasti joidenkin käytössä?...
Sitten otan randarit uunista ...
Mitä helvettiä mä just luin. Itskuihin?!?!?! Ketjun voi melkeinpä sulkee tämän jälkeen.Toisen yhtä typerän termin kuulin eräältä takavuosien esimiehiltä kun hän kertoi olevansa
menossa lomallaan ITSKUIHIN, siis miten helvetissä Italian voi muuntaa noin typerästi ?
Luit ihan oikein, menee kyllä Top 5:een typerimpiä termejä mitä olen koskaan kuullut.Mitä helvettiä mä just luin. Itskuihin?!?!?! Ketjun voi melkeinpä sulkee tämän jälkeen.
Minua ei ärsytä, mutta on vain jotenkin vierasta, kun usein odotus on hienojen asioiden kohdalla melkein parasta.Ei yksittäinen sana vaan lausahdus: "Alkais jo"
En tiedä miksi, mutta jostakin syystä tuo aiheuttaa myötähäpeää.
Bubi Wallenius on loistoesimerkki henkilöstä josta on tullut todellinen käsite tämänNo ei kai tuota ihan kirjaimellisesti tarkoitetakaan mutta kivat jutut myös loppuisivat aikaisemmin, jos ne alkaisivat aikaisemmin.
Aikamoisia bubismeja taas. Loppuis jo!
Se riippuu odotuksen pituudesta ja odotettavasta asiasta. Tietty määrä odotusta on oikein hienoa aikaa, mutta jos pitää kuukausia tai vuosia odotella jotain, eikä mitään tapahdu sillä välin, niin eipä siitä odottelusta välttämättä oikein pysty nauttimaan.Minua ei ärsytä, mutta on vain jotenkin vierasta, kun usein odotus on hienojen asioiden kohdalla melkein parasta.
No ei kai tuota ihan kirjaimellisesti tarkoitetakaan mutta kivat jutut myös loppuisivat aikaisemmin, jos ne alkaisivat aikaisemmin.
Aikamoisia bubismeja taas. Loppuis jo!
Aiheeseen liittyen:Jokerien osiosta juuri poimittu:
Makkaraperunat -> Makkispekkikset
Olin joskus Tuusulassa grillissä töissä ja ne kutsui ranskalaisia perunoita ransuiksi...Jokerien osiosta juuri poimittu:
Makkaraperunat -> Makkispekkikset
Eijjjumalauta
Spiikkaako toi sua?Muutenkin, vähän noloa leveillä spessupelin yleisömäärällä.
- Paikallispeli
- Perjantai
- Eka Liigapeli Espoossa pitkään pitkään aikaan
Ns. kaikki speksit kohdillaan. Olis jo vähintäänkin outoa jos ei ois mökki täynnä.
Seuraavaksi menee sitten next levelille kun kausi etenee.Muutenkin, vähän noloa leveillä spessupelin yleisömäärällä.
- Paikallispeli
- Perjantai
Ns. kaikki speksit kohdillaan. Olis jo vähintäänkin outoa jos ei ois mökki täynnä.
Spessupeli. Ääh.Muutenkin, vähän noloa leveillä spessupelin yleisömäärällä.
- Paikallispeli
- Perjantai