Kotoilu.
Saatana sentään!
Tässä sitä vaan kotoillaan sohvalla työpäivän jälkeen. Ai kun mukavaa!Kotoilu.
Saatana sentään!
Muistan erään rekrytointikonsultin joka ilmoitti että minulla on POTSKUA työtehtäväänOletettavasti protsku on tässä sulle se ongelma? Rahka nyt tuskin on kovin ärsyttävä sana.
Protsku on kyllä ärsyttävä.
Otathan vielä siinä sohvalla istuessa yhden olusen?Tässä sitä vaan kotoillaan sohvalla työpäivän jälkeen. Ai kun mukavaa!
Tai ölperin, tai miksei bisukan ? Nekin on mun mielestä vähän ärsyttäviä termejäOtathan vielä siinä sohvalla istuessa yhden olusen?
No noin on tarkoitus esiintyä rennosti niin, että ei tässä nyt kaksin käsin vedetä. Ja sitten se vasta alkaakin ärsyttää sitä, jolle asiaa todistellaan.Otathan vielä siinä sohvalla istuessa yhden olusen?
Siinäpä yksi ärsyttävyys lisää. Kiitos siitä!
Gepardi tai biisoni on myös sekä ärsyttäviä myös junttimaisia termejä oluesta.Tai ölperin, tai miksei bisukan ? Nekin on mun mielestä vähän ärsyttäviä termejä
Teini-iästä muistan joidenkin kaveredien puhuneen ÖLPÄN juomisesta, hohhoijaa.
Pitää paikkansa, ja lisätään listaan vielä termit keppana ja kepu.Gepardi tai biisoni on myös sekä ärsyttäviä myös junttimaisia termejä oluesta.
Keskiketterä.Pitää paikkansa, ja lisätään listaan vielä termit keppana ja kepu.
Mäyräkoira taas ei ärsytä oluen yhteydessä puhuttaessa lainkaan. Tosin ei niitä 12 pullon pahvipakkauksia taida enää olla olemassakaan?Pitää paikkansa, ja lisätään listaan vielä termit keppana ja kepu.
Keppana, keskiketterä, kalia, kesander, ölppä jne. mitä näitä nyt onkaanTai ölperin, tai miksei bisukan ? Nekin on mun mielestä vähän ärsyttäviä termejä
Teini-iästä muistan joidenkin kavereiden puhuneen ÖLPÄN juomisesta, hohhoijaa.
Nyt kun olisi kylmä pullo keskiketterä-Karhua, niin aijjaijai.Mäyräkoira taas ei ärsytä oluen yhteydessä puhuttaessa lainkaan. Tosin ei niitä 12 pullon pahvipakkauksia taida enää olla olemassakaan?
Jännä juttu sinänsä että omina teiniaikoina juodessa tölkkiolut oli lähinnä ökyilyä, pullojahan oli jokaisella (ja olihan ne halvempiakin). Nyt tilanne taitaa olla päinvastoin.
Näin se maailma muuttuu.
Puolen litran vielä ja Porissa valmistettu. Kaikki muuttuu on vain nyt…Nyt kun olisi kylmä pullo keskiketterä-Karhua, niin aijjaijai.
Joskus muinoin oli Karhua litran lasipulloissa. Kerran vein kaverille ihan piruuttani kuusi litran pulloa kun kävin kaupassa ja hän pyysi tuoda six packin.Puolen litran vielä ja Porissa valmistettu. Kaikki muuttuu on vain nyt…
Nuo olivat komeita pulloja kierrekorkilla!Joskus muinoin oli Karhua litran lasipulloissa. Kerran vein kaverille ihan piruuttani kuusi litran pulloa kun kävin kaupassa ja hän pyysi tuoda six packin.
Hetken aikaa oli muuten litran kokoinen tölkkikin Karhua olemassa. En toki tiedä onko vieläkin, mutta en ole ainakaan nähnyt enää.Joskus muinoin oli Karhua litran lasipulloissa. Kerran vein kaverille ihan piruuttani kuusi litran pulloa kun kävin kaupassa ja hän pyysi tuoda six packin.
Ei minuakaan :) Mutta oluen myyntipakkauksina ne on kyllä historiaa, en ole enää aikohin nähnyt niitä myynnissä.Mäyräkoira taas ei ärsytä oluen yhteydessä puhuttaessa lainkaan. Tosin ei niitä 12 pullon pahvipakkauksia taida enää olla olemassakaan?
Jännä juttu sinänsä että omina teiniaikoina juodessa tölkkiolut oli lähinnä ökyilyä, pullojahan oli jokaisella (ja olihan ne halvempiakin). Nyt tilanne taitaa olla päinvastoin.
Näin se maailma muuttuu.
Viinahommat on heti hauskempia, kun niistä puhutaan hiukan hupsutellen.No noin on tarkoitus esiintyä rennosti niin, että ei tässä nyt kaksin käsin vedetä. Ja sitten se vasta alkaakin ärsyttää sitä, jolle asiaa todistellaan.
Entäs muistatko 1,25 litran muovipullon? Itse en sellaista koskaan ostanut. Tuntui niin väärältä.Joskus muinoin oli Karhua litran lasipulloissa. Kerran vein kaverille ihan piruuttani kuusi litran pulloa kun kävin kaupassa ja hän pyysi tuoda six packin.
Pistää miettimään.Mä vähän veikkaan että niissä nynnyt hakee netistä huomiota kun tosielämässä ei oikein kulje.
Muistan, mun mielestä maistui bisse oudolta tuosta muovipullosta.Entäs muistatko 1,25 litran muovipullon? Itse en sellaista koskaan ostanut. Tuntui niin väärältä.
Ai saakeli, makia vetäistä keisaria nieluun.Pakko parit bisoshooffenit vetästästä kun oli oikeesti rankka päivä tuolla velvollisuuksien parissa.
Eipä :DAi saakeli, makia vetäistä keisaria nieluun.