Itse sanon "iltaa ja päivää".Kyllä sekin on vähän hölmö, ja jotkut sanoo sen vielä yhteenlausuttuna "huomentapäivää".
Itse sanon "iltaa ja päivää".Kyllä sekin on vähän hölmö, ja jotkut sanoo sen vielä yhteenlausuttuna "huomentapäivää".
Eräs entinen luokkatoverini sanoi nuo sanat joka aamu tullessaan kouluun. Hiljalleen siihen tottui, vaikka se tuntuikin hölmöltä.Kyllä sekin on vähän hölmö, ja jotkut sanoo sen vielä yhteenlausuttuna "huomentapäivää".
Itse sanon "iltaa ja päivää".
Todennäköisesti, mutta lähinnä itseäni huvittaakseni laitan sen ja sanan siihen väliin.Eikö parempi olisi ilman "ja"?
Pakko kysyä. Missä oli?"Kopukka kovana" ja "nahka takana".
Sana SOMEVAIKUTTAJA on ärsyttävä ja tuo mieleen turhan julkkiksen jolla ei ole oikeaa ammattia/koulutusta.
Tämä titteli ei kerro tarkemmin henkilön tekemisestä, mutta ko. ammattinimikkeen ominut on ilmeisesti jossain vaikuttavassa roolissa tässä yhteiskunnassa.
Tai siis kokee olevansa ja uskottelee näin itselleen.
Entä mihin vakoon laitetaan mediapersoona, onko se korkeammalla vai alemmalla pienalla kuin somevaikuttaja ja influensseri vaiko välimallia? Minun puolesta nämä kaikki voisi tunkea vaikka persvakoon, mutta on parempi kysyä viisaammilta ensin.Ei kai ne noin arkista termiä käytä vaan influensseriä!!
Toki mediapersoona kuulostaisi hyvältä kun sen voi laittaa instaan media person, toki influensseri taipuu myös influencer, toki minulla ei ole expertiiviä tähän keissiin!!Entä mihin vakoon laitetaan mediapersoona, onko se korkeammalla vai alemmalla pienalla kuin somevaikuttaja ja influensseri vaiko välimallia? Minun puolesta nämä kaikki voisi tunkea vaikka persvakoon, mutta on parempi kysyä viisaammilta ensin.
Järkyttävää sontaa olisi synonyymi tähän.Toki mediapersoona kuulostaisi hyvältä kun sen voi laittaa instaan media person, toki influensseri taipuu myös influencer, toki minulla ei ole expertiiviä tähän keissiin!!
Itse olen jo ainaski sata vuotta sanonut kaikkia pelkästään:Järkyttävää sontaa olisi synonyymi tähän.
Minä taidan olla yksi palstan suurimmista "tokittelijoista". Toki voisi keksiä jotain muutakin.Menisi ehkä myös siihen JA:n palstameemit (vai mikä olikaan nimeltään) ketjuun, mutta sana "toki". Ei missään ikinä koskaan oikeassa elämässä käytetä tuota sanaa yhtä paljon, kuin täällä rakkaalla palstallamme. Joka toisessa viestissä on toki sitä ja toki tota. Ja toki itsekin käytän toki-sanaa aivan helvetisti. Toki. Saatana.
Väyrysen Paavo on myös aina ollut kova tokittelija.Minä taidan olla yksi palstan suurimmista "tokittelijoista". Toki voisi keksiä jotain muutakin.
Itse olen jo ainaski sata vuotta sanonut kaikkia pelkästään:
Somehuoriksi
En ole vielä keksinyt samaa miespuoliselle, mutta eikös tuokin kelpaa.
Olisiko ollut ainakin viimeisen vuoden ajan (vähintään viikoittain) ainakin Urheilucastissa, Petopodissa ja Kaljucornerissa. Taidettiin näitä käyttää Greippi -nimisessä podcastissakin, mutta sitä en ole kuunnellut kuin pari jaksoa.Pakko kysyä. Missä oli?
Veikkaan, että sisällä oli, mutta ei liikuttanut.Pakko kysyä. Missä oli?
Kyllä SOMEVAIKUTTAJA on tärkeämpi henkilö tälle yhteiskunnalle, koska mediapersoona ei ole edes mikään ammatti (?)Entä mihin vakoon laitetaan mediapersoona, onko se korkeammalla vai alemmalla pienalla kuin somevaikuttaja ja influensseri vaiko välimallia? Minun puolesta nämä kaikki voisi tunkea vaikka persvakoon, mutta on parempi kysyä viisaammilta ensin.
Someraivo.Somekansa.
Tuo oli toimittajalta niin hillitön ilmaus, että lukijan piti hieraista silmiään.Pottupetturi