”Sydän on oikealla”. No ei ole, vitun kyrpänaama.
Viitekehys on yksi sana lisää poliitikkojen sanavarastoon, jotta voivat puhua tunnin sanomatta oikeasti yhtään mitään. Toisaalta viitekehys kuulostaa kyllä siltä kehykseltä, minkä sisällä viitenumero on laskua maksettaessa."Viitekehys" alkaa pursota ulos korvista ja sieraimista. Olen niin lopensa kyllästynyt tähän yhtäkkiä ilmestyneeseen muotivouhotukseen. Nykyään kaikki mahdollinen asia on jossain saaterin "viitekehyksessä".
Onko se sitä kun miljoonien yksilöiden lintu- tai kalaparvi pystyy tekemään äkillisiä suunnanmuutoksia ilman, että yksilöt törmäävät toisiinsa?Parviäly.
Saattoivat etsiä väärältä puolelta ensin.Kerrottiinkohan Petteri Orpolle sydänlääkärillä, että kummalla puolella se sydän on?
Väitätkö ettet oikeasti tiennyt mitä niillä ranuilla tarkoitetaan? Tarjoilija varmaan sitten täsmensi, että ne on ranskalaisia. Siis mitä hittoa, ai jotain ihmiskauppaa?Ranut.
Olisiko ollut n. pari vuotta sitten kun olin ravintolassa tilaamassa ruokaa. Taululla luki päivän annoksen kohdalla "lehtipihvi+ranut". Mun oli kysyttävä mitä ne ranut on, ennen kuin uskalsin tilata. Sain tarjoilija-neidiltä hämmentyneen kysyvän katseen ja jouduin toistamaan kysymyksen.
Ihan käsi sydämellä voin sanoa etten tiennyt. Ikinä en ollut kuullut/nähnyt tuollaista sanaa. Yksi tamperelainen kaveri intissä kyllä sanoi käsikranaattia ranuksi.Väitätkö ettet oikeasti tiennyt mitä niillä ranuilla tarkoitetaan? Tarjoilija varmaan sitten täsmensi, että ne on ranskalaisia. Siis mitä hittoa, ai jotain ihmiskauppaa?
Millä nimellä itse kutsut uppopaistettuja perunasuikaleita?
Hämmästyttävää, mutta pakko kai se on uskoa kun niin sanot.Ihan käsi sydämellä voin sanoa etten tiennyt. Ikinä en ollut kuullut/nähnyt tuollaista sanaa. Yksi tamperelainen kaveri intissä kyllä sanoi käsikranaattia ranuksi.
Ranskikset.
Usko pois vaan. Ja nyt kun näin jälkeenpäin mietin tuota parin vuoden takaista hetkeä ravintolassa niin pitää tunnustaa että taisin ärsyyntyä myös omaa tietämättömyyttäni. Toki tämä uudissana itsessään on erittäin ärsyttävä silti.Hämmästyttävää, mutta pakko kai se on uskoa kun niin sanot.