Tainnut kuulla myös Pepemakeksi tuota kutsuttavan.Nuoriso kutsuu Pepsi Maxia Pemaksi..
Entäs maalinteon tukitoimet?Yhteistyön jääkiekko.
Aina kun selostaja käyttää Venäjän joukkueesta nimeä "Venäjän olympiaurheilijat", tekisi mieli vedellä avarilla pitkin korvia.
Mun viitekehys on tällä hetkellä sängyn reunat. Jos poistun viitekehyksestä, tipun lattialle."Viitekehys" alkaa pursota ulos korvista ja sieraimista. Olen niin lopensa kyllästynyt tähän yhtäkkiä ilmestyneeseen muotivouhotukseen. Nykyään kaikki mahdollinen asia on jossain saaterin "viitekehyksessä".
Kuulostaa siltä kun Horace, Jamaikalta, kutsuisi veljeksi.Tampan pelaajan etunimi Brayden. Kuulostaa samaan aikaan kirjoitusvirheeltä ja hienosteluyritykseltä.
Kyseessä on ns. slangisana ja laitetaan muutama sitaatti perään, että mistä se d sinne tulee.Fudis. Nyt kun kisat taas lähestyy niin se turha dee särähtää aina vaan korvaan. Kertokaa tyhmälle, mistä se sinne tulee? Foodball?
Varsinkin jos termin kuulee työpäivän aikana. Ja varsinkin esihenkilöltä kuultuna.Saa suorittaa.
”Sydän on oikealla”. No ei ole, vitun kyrpänaama.
Viitekehys on yksi sana lisää poliitikkojen sanavarastoon, jotta voivat puhua tunnin sanomatta oikeasti yhtään mitään. Toisaalta viitekehys kuulostaa kyllä siltä kehykseltä, minkä sisällä viitenumero on laskua maksettaessa."Viitekehys" alkaa pursota ulos korvista ja sieraimista. Olen niin lopensa kyllästynyt tähän yhtäkkiä ilmestyneeseen muotivouhotukseen. Nykyään kaikki mahdollinen asia on jossain saaterin "viitekehyksessä".