-Kuppikakku/kapkeikki (miten se eroaa muffinsista?)
-Linkki (linja-autosta puhuttaessa)
-Arbuusi (hyi saatana mikä sana, onneksi tätä ei käytä kukaan muu kuin iso-äitini)
-Kalia, eirtyisesti kirjoitetussa muodossa (jumatalauta ei voi olla niin vaikeaa pistää "j" siihen tiettyyn kohtaan)
-Tupakki (erityisesti tupakki lakko)
-maikkari
-cissukupuoli (kuka vitun äärisuvaitsenainen telaketjufemakko tämän keksi? Kysynpähän vaan!!!)
-meninismi (vastakkaiselta puolelta aitaa, mutta ihan vitun tyhmä tämäkin)
-impivaaralaisuus (mitä erikoista siinä nyt on? Vittu keksikää parempia vertauksia)
-ketä (vähän vanha mutta vituttaa edelleen)
-suvakki (öhöhö mä oon vitun viksu kun haukun mua avomielisempiä ihmisiä)
-persuperse (öhöhö mä oon päräyttävän kansainvälinen kun haukun mua konservatiivisempia ihmisiä)
-some (Nyt vittuun sen twitterinne kanssa, en takuulla päivitä näkemystäni teidän paskaohjelmastanne twitteriin)
-kohujulkkis (menettänyt merkityksensä kun nykyään kohuksi kelpaa se kun sattui dokaamaan pari kertaa jossain tilaisuudessa tai otti toiselta kohujulkkikselta suihin limusiinissa/trendiklubin VIPissä)
-trendikäs (vittu mua kiinnosta mitä on trendikästä syödä, lukea, kuunnella, urheilla, katsoa, runkata yms.)
-halpuuttaminen (tarvitseeko tästä edes sanoa mitään)
-skitsofreeninen tilanne/suhde (vittu skitsofrenia tarkoita jakomielitautisuutta, saatanan urpot)
-kaikki mikä on trendikästä, sisältää twitterissä suositun hashtagin ja sisältää skitsofreenisen tilanteen. Tämä sana vaihtuu vähän väliä ja aina se vituttaa
Noilla pääsee alkuun...