Pikakassat menettävät nopeasti hyötynsä kun jonossa katsot edelläolevan täyttä ostoskoria ja toisessa kädessä roikkuvaa vaippapakettia. Pikakassat seisovat kun yksi kone temppuilee, toinen on poissa käytöstä ja muut on varattu ostosten määrän johdosta seuraavaksi 10 minuutiksi. Kaksi tuotetta minuutissa lukeva mamma on minuutin siristellyt silmiään että jokos sen boonuskortin saa pistää ja kun lopulta rohkaistuu tämän tekemään niin seuraavat puolitoista minuuttia ihmetellään kun mitään ei tapahdu. Kutsutaan myyjä paikalle ja kirotaan kovaan ääneen tuohtuneena kun nämä nykymaailman vehkeet eivät toimi. Myyjä työntää bonuskortin pohjaan asti. Kun lopulta maksuvaiheeseen päästään niin tunnuslukua hetken muisteltuaan se kirjoitetaan kahteen kertaan väärin ja molemmilla kerroilla kortti kiskotaan paniikissa pois lukijasta. Kortti vedetään myös ensimmäisellä kerralla lukijasta ennen kun maksu on käsitelty. Ostokset pakataan ja meinataan häippästä. Myyjä on huvittuneena seurannut toimintaa, huomaa tämän ja huomauttaa asiasta. "Johan minä maksoin. Maksanko nyt kahteen kertaan. On tämä ihmeellistä" ja muuta jupinaa. Tuhinan säestämänä maksu saadaan lopulta suoritettua ja rouva saa kuitin. Sitä pitää tietenkin jäädä tutkimaan siihen pikakassan eteen samalla kiroten kauppa ja uusi teknologia alimpaan helvettiin. Ainiin, asia viedään muuten kuluttaja-asiamiehelle mikäli häneltä on veloitettu senttikin liikaa. Sitten marssitaan omistajan elkein ulos. Omistajahan hän on, annettakoon tämä anteeksi.
Vitutusketjun kamaa, menkööt. Normaaliolosuhteissa en käy kaupassa ruuhka-aikaan. Tuntuu että kun olosuhteiden pakosta sinne ruuhkaisina tunteina joutuu, niin juuri silloin siellä on myös ne maailman hitaimmat asiakkaat.
Jotta pysytään ketjun aiheessa niin olen samaa mieltä tuosta poistamisesta.