"Sent from my Shitphone using Bullshit Generator"
Anteeksi onelineri, mutta ärsyttää tuo ja tuosta paskasta joutuu vielä mäksamaankin.
Kyllähän sen saa asetettua pois ja muokattua halutunlaiseksi. TapaTalk on kuitenkin mainio ohjelma foorumeita lukiessa.Ainakin voisi luulla, että tuon tekstin pystyy asetuksista ottamaan pois päältä. Vai onko näillä älypuhelinten ja tapatalkin käyttäjillä tarve tuoda esiin se seikka, että minullapa on käytössä hienoa tekniikkaa?
Käsittääkseni tuossa lohkossa on vain yksi venäläinen joukkue, SKA ja muut ovat maista Belarus, Kroatia, Tsekki, Latvia, Kazakstan, Slovakia and Ukraina.
Grilli. Grillimestari, grillimaisteri. Grillataan. Grillaaminen. Vittu grilli grilli grilli grilli. Äijät tekee ruokaa niin ne grillaa. Ja sitten juo pari bissee ja syö sitä helvetin hyvää grilliruokaa. Tuutsä meille, grillataan. Mä oon vitun hyvä grillaaja.
Erityismaininta sille Lidlin grillimaisteri-mainokselle. On ne niin vitun cooleja.
Kyllähän tuo grilli vielä menettelee, mutta turhin uudissana suomessa on suunnilleen samaa tarkoittava barbeque, ja etenkin sen lyhenne BBQ. Läskisoosi on läskisoosia vaikka sitä kutsuttaisiinkin nimellä porsaan BBQ-kastike.
Alkanut ärsyttämään suunnattomasti ihmisten tarve muuntaa sana numero käsittömästi nummeroksi.
an sich. Jotkut oppineet taas uuden termin. Menee samaan kastiin seuraavan kanssa.
O tempora, o mores
Ja mitä näitä latinankielisiä sanontoja on, jonka käyttäjä luulee olevansa jotenkin fiksu.
Kumittaa.
Pohjoisessa (no okei Oulussa) huomasin että ruokakaupassa myytiin ulkolaisia tomaatteja. Muitakin vastaavia huomioita olen tuolla suunnalla tehnyt, mutta mä kun en noista paljoakaan tiedä niin saattaisin vaan nolata itseni jos kertoisin, heh. Joo kirjoitusvirheitä näkee aina välillä ja joku perusjamppahan ne yksittäiset kyltit tekee, mutta tuo sana ulkolainen kyllä särähtää heti korviin.Ulkolainen kun puhutaan jostain ei kotimaisesta.
hitto Oulussa pizzapaikkojen ulkopuolella mainostetaan jotain ihmeen limukkaa.
Voi että kuinka meikäläistä sapettaa tuo typerä, väkisinväännetty "Huuhkajat" paikallisesta potkupalloiluseurueesta. Jo pelkkä taustatarina ärsyttäää...no, ei siinä mitään. Nyt ne saatanat on tempassut jostain "Helmarit"! Mitä vittua? Voiko "Huuhkajista" vielä vetää enemmän kaakkoon? Paikallisen potkupallotiimin naisosakunnan lempparinimestä siis puhutaan. Ei hyvää päivää. Jättäkää jo linnut rauhaan, te pelikyvyttömät amatöörit.
Ei jumalauta...en ole onneksi tuota helmaria? vielä kuullut/lukenut missään.
"Jokerit pelaa ensi kaudella SM-liigassa."
"Kärpät voitti SaiPan."
"Jokerit pelaa ensi kaudella SM-liigassa."
"Kärpät voitti SaiPan."
Voi olla, nimittäin viime kaudella Kärpät ja SaiPa pelasivat SM-liigassa neljässä ottelussa vastakkain, Kärpät hävisi kaikki pelit. Pisteet menivät SaiPalle 11-1.Voi olla, ettei edes toinen väittämä pidä paikkaansa.