Ei voi olla totta. Jotkut ihan oikeasti käyttävät tuollaista sanaa ranskalaisista. Mä äsken googletin.Ranut.
Ei voi olla totta. Jotkut ihan oikeasti käyttävät tuollaista sanaa ranskalaisista. Mä äsken googletin.
Joo ainakin kaks kertaa tuo sana rane on tänne Jatkoaikaankin kirjoitettu. Mutta jos joku jatkoaikalainen on joskus käyttänyt tuota sanaa ja lukee nyt tämän, niin älä enää ikinä käytä. Ja onko tuo skede nyt sitten ketsuppi vai. Google sanoo sen olevan rullalauta.Kyllä käyttää ja skeden kanssa.
"Lomat lusittu" on kyllä saatanan ärsyttävä sanonta. Eikä pelkästään sisältönsä vuoksi. On tullut taas kuultua sen verran tiheään että tekee mieli vetäistä seuraavaa sanojaa töissä turpaan.
Kaiken kaikkiaan muutenkin loma on yllättävän monelle hehkuttamisen ja pitkän odottamisen kohde - vastaavaan en ole kyllä törmännyt ulkomaisissa sidosryhmissä.
Anteeksi mitä? Minä ainakin hehkutan ja odotan lomaani. Odotan jo kesän 2014 lomaa innolla.
Vahva sama. On kuitenkin vaikea nauttia lomasta, kun on vaan kuukauden kesäloma, viikon syysloma, kuukauden talviloma, viikon kevätloma ja... taas sama homma uusiksi....
"Palataan harjoituksiin". Mukavan hauskasti ilmaistaan esimerkiksi töissä kun joku on tullut jotain asiaa kysymään ja keskustelu päättyy.
1.Synergia, 2.tulokulma ja 3.hiilijalanjälki
Siitä voi valita suosikkinsa. Näitä yhdistää se, että ne kertovat useimmiten paljon käyttäjästään.
1. Trainers House tms. henkilövalmennusvetäjä, joka ääntää kitalakea pitkin leveää opeteltua stadia "No siis, miten TE VOItte duunaa yhes ku teil on tällane synergia tääl.."
2. Ks. ylläoleva
3. Kasvatan ituja kalliolaisessa yksiössäni, pyöräilen hipster-pyörälläni erilaisiin blockpartyihin ja olen onnellinen niin kauan kun saan ladattua kaikki Applen tuotteeni seinästä tulevalla "tuulisähköllä". Arvostelen myös yksityisautoilijoita. (käyn silti kerran vuodessa 3kk reissulla Kambodza, Sri Lanka tms. kohteessa huomaamatta mitään ristiriitaa tekemisissäni)