Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 557 721
  • 9 530

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pääsin ihon alle

Pääsin ihosi alle on tämän päivän se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, mikä on vahva ehdokas typerimpien sanontojen listalla. Se joka sanoo, että pääsi ihon alle, luulee voittaneensa, kun sanoo sen. Esimerkkejä:

1. - Minäpä hakkasin yhden naisen. Se oli sille ihan oikein, koska se oli nainen.
- Minusta tuo on kuvottavaa, vieläpä leuhkit asialla, käsittämätöntä paskaa.
- Jaaha, mahtavaa, pääsin näköjään ihosi alle.

2. - Ymmärrän, että osalla kirjoittajista spermaa tulee runsain määrin kun Tukholma palaa.
- En usko, että kenellekään spermaa tulee runsain määrin, kun näkee uutisia tuosta asiasta.
- Ihailen kielikuvani lipsahtamista ihon alle.

3. - Venäjä on paras maa koko universumissa. Stalin oli nero, eikä tappanut oikeastaan juuri ketään.
- No tuota. Stalinin uhrimäärä mitataan kymmenissä miljoonissa. Lieneekö historian tuntemuksesi suoraan Pravdasta?
- Kiitos siitä, että pääsin ihosi alle.

4. - Minusta sanonta "pääsin ihosi alle", on ihan täyttä paskaa, miksi käytät sitä?
- Mahtavaa, pääsin näköjään ihosi alle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
-"Kaikki pohjoiskarjalaiset saa haistaa pitkän vitun"

-"Mulle ei tuolla tavalla vittuilla"

-"Pääsin ihosi alle, hähää..."
Älä nyt tuota jaksa. Sudeettisavolaista vaan ottaa päähän, kun ei taida päästä haisteluetäisyydelle.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nahila?
Änäri?
Oikeasti, imekää piimät meisselistä, jos on liian vaikeaa sanoa NHL.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Se lausutaan eneitsel.

Se lausutaan änhooäl. Siellä sitä vaan pelataan kesken ämäm-kisojenkin.

Ei ulkomaisia lyhenteitä tarvitse lausua kyseisen maan ääntämyksen mukaan, jos suomea puhutaan. Kuinka moni lausuu koohooällän (KHL) venäläisen ääntämyksen mukaan? Tai puhuu NASAsta näsänä tai eneiesei:nä? Tai lausuu PSG:n ranskalaisittain, koska lyhenne tulee Paris Saint-Germainista?

Änärin ja myös nahilan käyttäjät voivat kuitenkin, BigRedBobia lainatakseni, imeä piimät meisselistä. Varsinkin änärin käyttäjät. Mistä vitusta se r-kirjain sinne tulee, luontaisesta puheviastako?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Änäri on se EA Sportsin peli. NHL on se liiga mitä pelataan. Ja se on änhooäl. Jotain jenkkikaupunkeja voi ääntää hiukan enemmän paikallisen ääntämistavan mukaan, esim. San Josen lausun yleensä San Hosee tai vaikka Phoenix on Fiiniks. Sitten taas kuitenkin esim. Detroit ja Montreal on ihan vaan Detroit ja Montreal. Ei se väärin ääntäminen niin paljoa ärsytä kuin väärin kirjoittaminen.

Tamba Pay, Chigago, Galgary. Oikeasti, opetelkaa kirjoittamaan edes erisnimet oikein, se ei voi olla kovin vaikeaa.

Sitten on tämä CAMA. En tiedä onko se ärsyttävä termi vai ei. Joku, joka tietää mitä se tarkoittaa voisi tulla sen kertomaan, jonka jälkeen voin päättää onko se ärsyttävä vai ei.

Ja ainiin. Nykyisin tunnutaan lähtevän ottamaan aina pari hiivaa. Itsehän en lähde.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Sitten on tämä CAMA. En tiedä onko se ärsyttävä termi vai ei. Joku, joka tietää mitä se tarkoittaa voisi tulla sen kertomaan, jonka jälkeen voin päättää onko se ärsyttävä vai ei.

On se. Tässä videossa taitaa tulla kohdissa 0:05 ja 0:18 ne alkuperäiset Camat.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Todella rasittava termi, mitä olen nyt lyhyen ajan sisällä joutunut jo useamman kerran todistamaan: 'toksia. Tämän piti olla sukupuuttoon kuollut hauskuuttelu, kuten 'teeks, mutta mikä nyt on taas ihmiset? Tuo ei ole hassunhassua hassuttelua, kuulostaa vaan vitun typerältä.
 

Drivedog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Hongat, Lädit
alkuperäiset Camat.

Vai meinaat että Valavuori on keksinyt ihan itse jotain? En usko.

Mä sanoisin että toi Cama on tullut Lleyton Hewitt:iltä, siis siltä tennishemmolta. Hän huusi välillä voitettujen pallojen jälkeen "Come on", joka on tietenkin meille junteille liian vaikea lausua.
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Taas meinas verisuoni katketa päästä kun F1 ketjussa joku puhui ferrarista sanalla FERKKU. Hyi vittu.

Kuulostaa aika huonolta. Verrattavissa näihin Rillaajan Hockey Night-aikoihin kun oli pelaajia nimeltään Pänhämi, Siireri ja Sitlinski (Zidlicky). Mutta olihan meillä myös aikoinaan Vimppletonin tennisturnaus, ja Pentti Salmi taisi aikoinaan puhua Ruut Kullitista jos muistan oikein.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Kuulostaa aika huonolta. Verrattavissa näihin Rillaajan Hockey Night-aikoihin kun oli pelaajia nimeltään Pänhämi, Siireri ja Sitlinski (Zidlicky). Mutta olihan meillä myös aikoinaan Vimppletonin tennisturnaus, ja Pentti Salmi taisi aikoinaan puhua Ruut Kullitista jos muistan oikein.

Gullitin poika oli kyllä silloisten härmäläisselostajien painajainen. Olisko ollut tosiaan Salmi tai Hänninen joka puhui rehellisesti Kullitista. Tämän jälkeen tuli Kulliton sääntö, jonka jälkeen Ruud oli "Hhhhulit", "Hulit", tai pahimmillaan "Hlt".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lech Walesa oli ennen reilusti Walesa, mutta sitten uutisväki ryhtyi vääntämään sitä joksikin Wawensaksi. Kyllä se voisi olla Walesa, eihän amerikkalaisetkaan sano Teemu Selänne vaan Tiimuu Silaaneee. Eivätkä edes häpeä yhtään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
"Mä oon sulle kyl aika semist nextii levelii"

Tämä naisen suusta kuultuna allekirjoittaneelle. Luultavasti omalla kohdallani näppärimmät pakit sitten Vatasen ja Karlssonin. Asiaa ei häirinnyt niinkään se etten tajunnut edes olevani luomassa pidempää säätöä, mutta tuo sanavalinta oli jotain mihin ei kykene sanomaan oikein mitään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Mä oon sulle kyl aika semist nextii levelii"

Tämä naisen suusta kuultuna allekirjoittaneelle. Luultavasti omalla kohdallani näppärimmät pakit sitten Vatasen ja Karlssonin. Asiaa ei häirinnyt niinkään se etten tajunnut edes olevani luomassa pidempää säätöä, mutta tuo sanavalinta oli jotain mihin ei kykene sanomaan oikein mitään.

Sellasia ne pikkupillut ovat. Ei niiden puheita ymmärrä. ;) Itselläni on alkanut ärsyttämään jonkin sanan toistaminen moneaan otteeseen "mä en tajuu, siis mä en tajuu, siis mä en oikeesti tajuu." Asia kun tuli selväksi heti ensimmäisellä kerralla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös