Sellasia ne pikkupillut ovat. Ei niiden puheita ymmärrä. ;)
Nimenomaan. Toki oman ikäluokan edustajalta tällaista vähemmän osasi odottaa, mutta ehkä olisi pitänyt vastata "eiks mun mental-age niinku muka enoughaa".
Sellasia ne pikkupillut ovat. Ei niiden puheita ymmärrä. ;)
Nimenomaan. Toki oman ikäluokan edustajalta tällaista vähemmän osasi odottaa, mutta ehkä olisi pitänyt vastata "eiks mun mental-age niinku muka enoughaa".
Tuli taas vähän setämäinen olo.
Naama on ollut ongelma eikä järki. Ei naiset tapaile jotain pahviaivoa yhtä kertaa pidempää, elleivät halua panna sitä. Normaalilla järjenjuoksulla varustetulle miehelle joku saattaa antaa vähän siimaakin, vaikkei pikkuhousut kostuisikaan.Nimenomaan. Toki oman ikäluokan edustajalta tällaista vähemmän osasi odottaa, mutta ehkä olisi pitänyt vastata "eiks mun mental-age niinku muka enoughaa".
Jammu-Setämäinen?
Joo joo, haen takkini.
Naama on ollut ongelma eikä järki. Ei naiset tapaile jotain pahviaivoa yhtä kertaa pidempää, elleivät halua panna sitä. Normaalilla järjenjuoksulla varustetulle miehelle joku saattaa antaa vähän siimaakin, vaikkei pikkuhousut kostuisikaan.
Eli olit tytön mielestä liian ruma hänelle.
Vanha mato uuteen kalaan vaan.
Kappe Hämäläinen, ja sitten Kappe Hämäläinen, pallo Pukin kautta Hetemajlle ja Kappe Hämäläinen. Vittu saatana! Nyt kuunnellut jokasessa Suomen potkupallon karsinnoissa tota Tapio Suomisen Kappehämäläöintiä.
Hoopi oli hyvä 2006, mm-futiksen finaalissa, Italia-Ranska. Italian Marco Materazzi oli tuttavallisemmin Maserati, läpi pelin.
Yhden nimen lausumista Hoopi on kuitenkin opetellut oikein urakalla: yhdistetyn hiihtoa selostaessaan pitää huolen siitä, että mainitsee mahdollisimman usein nimen Jason Lamy-Chappuis
"žasón lamíi šapuíi"
Siitä ei tietoa kuinka oikein se Hoopilta menee, mutta yritys on kova.
terde.
Joskus kuulin tämän terden, kun joku sitä jossain yhteydessä käytti. Reaktioni siihen oli, että "terve vaan." Taisi olla viime kesää tämä. Kuulosti alusta alkaen ärsyttävältä sanalta, mutta sitten, kun tajusin mitä se oikeasti tarkoittaa, niin se iski kuin tuhat volttia. Todella ärsyttävä termi kyseessä.
Tähän vielä lisäisin sanat "arska" auringosta puhuttaessa ja "jussi" juhannuksesta, saatana että alkaa otsasuoni tykyttää. Kaveri oli juoksemassa Naisten Kympillä ja edessä olevalle juoksijalle tarjottiin tukijoukkojen toimesta "jaksuläpsyjä" pitkin matkaa, eli tuttavallisesti heitettiin ylävitoset juoksijan kanssa ja huudettiin jaksuläpsy. Onneksi en ollut paikalla, tulee jotenkin vastustamaton tarve lyödä jotain aina kun kuulee puhuttavan jaksuhaleista tai rakkauspakkauksista yms.Möksä ja terde kiistatta ja vielä kun esiintyy samassa tarinassa niin murha alkaa olla tosiasia.
Siksipä kysynkin aiheuttaako termi punde (= punttisali) vitutuskäyrän exponentiaalista nousua kanssakirjoittajissa? Sekin on juurtunut sanavarastooni, tosin pelkkä "sali" taitaa olla omalla kohdallani enemmän käytetty.
Edit. Lisätään vielä, että itseäni ärsyttää termi mauto. Onko se muka niin hidasta sanoa mopoauto?
Itse sanoin kultaisella 30-luvulla, että menen kesämökille ja illalla saatamme käydä jossain terassilla nauttimassa vähän väkijuomia, ellei portieeri kiellä meitä tulemasta anniskeluravintolaan heti eteisessä.
Onhan se toki vitun rasittavaa käyttää vaikkapa termejä "terde" tai "punde". Tällaiset asiat tietää jokainen vuonna 2013 elävä ihminen.
.
No miksi noita paskasanoja sitten käytetään? No juuri siksi, koska bestixet ystixetkin niin tekee..Tähän voisi vielä lisätä niitä vitun hauskoja lyhennyksiä, mutta mieleeni ei tule ainuttakaan.
En ole koskaan ennen kuullut tuota sanaa punde.Onhan se toki vitun rasittavaa käyttää vaikkapa termejä "terde" tai "punde". Tällaiset asiat tietää jokainen vuonna 2013 elävä ihminen.
Bisse menee, mutta keskari tai keppana ei.
Itse löydän montakin lontoon kielen kautta mahdollisesti muka hassua sanavariaatiota tähän hätään. Joskus jopa ko. paskaa sovellan puhekieleeni, mutta itse itseensä kohdistuva myötähäpeä nousee nopeasti pintaan.
Minua ärsyttää tuo sali. "Lähden salille." Niin minne? Mistä sen tietää onko se biljardisali, tanssisali tai vaikkapa leikkaussali. Vähän yksityiskohtaisempaa, pyydän.Siksipä kysynkin aiheuttaako termi punde (= punttisali) vitutuskäyrän exponentiaalista nousua kanssakirjoittajissa? Sekin on juurtunut sanavarastooni, tosin pelkkä "sali" taitaa olla omalla kohdallani enemmän käytetty.
Mitä hauskaa on Varamiespalvelussa?Hetkinen..lolllolllolol ja oooomg ainakin olivat jotain superhauskoja. Itselläni niille(kin) on loistava vastine ja se on VMP!