Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 557 102
  • 9 530

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
"Totta puhuen."

Aivan perseestä tuokin termi. Se on lisättävä, koska kaikki aina tietysti luulevat, että nyt se valehtelee. Tuon kun lisää, niin on heti uskottava.

Itse käytän paljon tuota, koska valehtelen aina.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kahden finaalipelin jälkeen JP Jalon ja Törmäsen "kontra" alkaa ärsyttää. "Kontrahyökkäys", "mä kontraan tota", "Karalahti ei pääse kontraan"...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ärsyttää esimerkiksi MTV3:n tapa kuvata vaikkapa Teemu Pulkkista yhdellä sanalla lupaus. Esim. Lupaus teki kaksi maalia talviklassikossa tms. Ärsyttää.
 

Timppa73

Jäsen
Jytky ja Persu ärsytti jo heti ennakkoäänien julkistuksen älkeen.
Eikö nuo voisi jo mennä unholaan... kunnes taas vähän vajaan neljän vuoden päästä tuo kaivetaan esiin ja alkaa uusi huutelu.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Visva" veivaus ilmeisesti vihervasemmistosta. Eihän siinä, ihan hyvä vastaveto persuilulle, mutta vähän tulee sellainen "Hei äiti kato mä keksin uuden sanan, kato nyt!"-fiilis jos sama kirjoittaja sitä tunkee melkein jokaiseen aihetta hiemankin sivuavaan viestiin.

kello 15:34 kirjoitti:
täyttä visva-paskaa.

kello 00:04 kirjoitti:
ja muiden visva-hörhöjen kanssa.

kello 23:40 kirjoitti:
Kansa on puhunut, Visvaa ei kaivata!

kello 01:20 kirjoitti:
Tässä sitä Visva-aatetta "parhaimmillaan".
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
"Heittää luukulle" Ensinnäkään kukaan ei yleensä HEITÄ kiekkoa, varsinkaan LUUKULLE. Ettekö te tiedä mikä on luukku? Hä?

Perkele.
 
Viimeksi muokattu:

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Toukka. Jos siis puhutaan ihmislapsesta.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jytkypä hyvinkin.

Saatana, Ylen uutisissa (joita nyt jotenkin yhä pitää asiallisina ja ammattitaidolla tehtynä) äsken useamman minuutin juttu, jossa aiheena (!) kyseinen ilmaisu ja tietenkin Soini rääkymässä sitä pää punaisena. Sana tuo mieleen lähinnä elefantin kokoluokan krapulapaskan, mikä toki on linjassa persujen muun tyylitajun ja tekemisen kanssa.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jytky.

Muutenkin tuo perussuomalaisten ympärillä vellova ilmiö on jotenkin inhottava, joku heitti vertauksen Hitlerin kansansuosioon...

Tuo jytky nyt on ääliömäisyydessään ylivoimaisesti tämän vuoden idioottimaisin sana vaikka laskettaisiin mukaan kaikki perussuomalaisten käyttämät sanat.

Jytky. Hyi saatana.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Hattu, silloin kun puhutaan lakista.

Exä aikanaan opetti: "Hatussa on lieri, lakissa on lippa." Eli ylioppilaat saavat painaa päähänsä lakin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tämän Iltalehden jutun luettuani alkoi jälleen vituttamaan vanha kunnon "haaste".

-Vihreä vesi ei värihaasteista narttukissaa näytä pahemmin hetkauttavan.

-Viimeksi kävimme mummolassa suihkussa, nainen kertoo espoolaisperheen logistisista haasteista.


Onko nykyään väärin kutsua kissaa värisokeaksi? Onneksi itse sentään olen terve valkoinen mies, enkä esimerkiksi liikunta- ja värihaasteellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös