Europoli kirjoitti:Herkkä laji.
"Tää jousiammunta on niin herkkä laji..." "Pituushypyn kaltaisessa herkässä lajissa..." "Sprinttihiihto on lajina niin herkkä..."
Suunnilleen kaikki urheilumuodot tuntuvat olevan herkkiä, joten täytyykö sitä erikseen joka välissä joka lajin kohdalla toitottaa?
Itseäni ärsyttää jalkapallosta käytetty sana "potkupallo".
vintsukka kirjoitti:Parhain. Ei se ole parhain vaan se on paras.
Juurikin näin. Tehokeinojen kanssa kannattaa olla tarkkana, etteivät ne käänny itseään vastaan (sama pätee kyllä kaikkeen, alkaen erisnimien lihavoinnista tekstin keskellä, ~:stä puhumattakaan). Tuo alaviivan käytön leviäminen lienee jälleen kerran ircin syytä. Siellähän tuota viljelevät ne, jotka eivät osaa tai jaksa kaivaa clientistään oikeaa alleviivausta.Bast kirjoitti:Myös sanan erottaminen alaviivoilla_tähän_tapaan on ärsyttävää. Lainausmerkit, lihavointi ja kursivointi varmaan ajavat saman asian.
Sääksi kirjoitti:Minuakin ärsyttää
Petteri Sihvonen: Pelikirja
Sanana ihan ok, mutta korpeaa, kuin mies toistelee sitä, kuin pikkulapsi, joka on juuri oppinut kolmannen sanansa.
Bast kirjoitti:Ärsyttävin on se vaakatasoässämerkki vai mikä se on oikealta nimeltään. Siis tämä: Mah~tavaa pash~kaa. Mitä sillä yritetään viestiä? Eikö mahtava paska ole ihan sama asia?
No ei kai se mikään nettiniilojen tai nörttien lajasti käyttämä uugee-merkki ole, vaan yksittäisen Jatkoaikaan kirjoittavan äijän harrastama vilitys.VT kirjoitti:Itsekin toivoisin, että joku nettiniilo tulisi tänne kertomaan
a) mitä sillä yritetään viestiä (omaa nörttiyttä/sitä että osaa löytää sen näppiksestä?) ja
b) mikä helvetin pointti siinä on (haluaa näyttää kaikille olevansa nörtti/ei tajua olevansa nörtti?)
Ma~sentavaa.
Iker kirjoitti:No ei kai se mikään nettiniilojen tai nörttien lajasti käyttämä uugee-merkki ole, vaan yksittäisen Jatkoaikaan kirjoittavan äijän harrastama vilitys.
Heh, tuo on kyllä aivan totta ja hyvin ärsyttävää kieltämättä. Olen ymmärtänyt käyttäväni kyseistä ilmaisua itsekin vasta helsinkiläisen koulukaverini huomautettua asiasta.JustinCase kirjoitti:"Haluutsä panna mua?" Toi on ärsyttävin, kun sitä kuulee niin usein...
Noh, totta puhuen ärsyttävin on erityisesti turkulaisten viljelemä vastaus/kommentti "Joo,vai." Aina tuon kuullessaan ottaa v-käyrä nousun.
Cube kirjoitti:Heh, tuo on kyllä aivan totta ja hyvin ärsyttävää kieltämättä. Olen ymmärtänyt käyttäväni kyseistä ilmaisua itsekin vasta helsinkiläisen koulukaverini huomautettua asiasta.
On toki.VT kirjoitti:Seksuaalinen häirintä on erittäin ikävää ja vastenmielistä, varsinkin kouluissa/työpaikoilla. Tiesitkö, että se on kriminalisoitu?
On erittäin huolestuttavaa, että kyselet koulukaveriltasi jatkuvasti "Haluutsä panna mua?", etkä edes tiedosta sitä itse. Toivottavasti koulukaverisi on sentään eri sukupuolta kanssasi.
Cube kirjoitti:Olen ymmärtänyt käyttäväni kyseistä ilmaisua itsekin vasta helsinkiläisen koulukaverini huomautettua asiasta.
Troy kirjoitti:Millainen muuten on jääkiekkojoukkueen pelikirja? Ja en ihan oikeasti tiedä tätä.