Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 559 758
  • 9 534

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Drew kirjoitti:
Oman joukkueen pelikirjoissa on kauden alkaessa ollut perus- ja erikoistilannekuviot, treeni- ja otteluohjelmat, joukkueen jäsenten yhteystiedot, ravintotietoa yms. Kauden mittaan tuli ottelukohtaisia lisäyksiä, lähinnä pelitapapainotuksia ja vastustajien avainpelaajien scouttaustietoja. Liikkeelle lähdettiin n. 20 sivusta ja kauden lopulla oltiin 60-80 sivun paikkeilla.

Kiitos vastauksesta. Tämä valaisi elämääni reippaasti.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Eino_Mies kirjoitti:
Panna. Se on ärsyttävä sana.
Kieltämättä, joka tapauksessa kannattaa poistaa mieli ärrimurrikekseistä ja siirtyä suoraan jälkiruokaan eli Panna Cottaan. Se, jos mikä, on hyvää.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä "teksti-tv- fani"- ja "Karjala-lippis"- kommentit alkavat hiljalleen ihmetyttämään.

Mainittakoon tärkeimpänä tietona heti kärkeen se, että minua ei sellaiseksi ole onneksi tituleerattu, koska sehän olisi el disastro saada sellaista mainetta näissä piireissä. Silti vituttaa tai ainakin ärsyttää aina kun lukee näiden tosiasiantuntijoiden laukovan totuuksia muista faneista/kirjoittajista tai kenestä tahansa sinänsä heille tuntemattomasta henkilöstä.

Jos olet jonkun tosimiehen kanssa riittävissä määrin erimieltä Valioliigasta, olet teksti-tv- fani, joka kerää tietonsa sivuilta 261-266.

Jos olet jonkun palstalla vaikuttavan kiekkojumalan kanssa eri mieltä NHL-pelaajista, olet teksti-tv- fani, joka saa tietonsa sivulta 235.

Ja jos tähän NHL-maailmaa koskevaan erimielisyyteen liittyy suomalaispelaajan mahdollinen puolustaminen ihkaoikeata globaalikiekon aallonharjalla surffaavaa tositietäjää vastaan, käytät luonnollisesti Karjala-lippistä. Muutenkin Suomen maajoukkuetta arvoturnauksissa kannattava on Karjala-lippispää, koska nykyään ei ole ilmeisesti enää cool kannattaa Suomea. Vaikka olisit ikäsi jännittänyt Suomen maajoukkueen puolesta, olet nykyään enää jonkinasteinen gloryhunter tai Karjala-lippis.

Pitää varmaan väkisin keksiä joku uusi suosikki itsekin, ettei hiljalleen ala muuttumaan tuulipuku-urpoksi. Go Kazakhstan!

Vastaava kirjoittelu jatkukoon kuten ennenkin, kunhan ilmoitin sen ärsyttävän.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Iker kirjoitti:
Nämä "teksti-tv- fani"- ja "Karjala-lippis"- kommentit alkavat hiljalleen ihmetyttämään.
Meinasin kirjoittaa näistä tuonne "Mille naurat juuri nyt" -ketjuun. Huvittavaa, miten muutama palstalle kirjoittava jamppa haluaa koko ajan nostaa itseään muiden yläpuolelle. Luultavasti samat tyypit menevät tänään lähibaariin tiskille hakemaan varmistusta ylemmyydelleen.
 

Cube

Jäsen
Iker kirjoitti:
Ja jos tähän NHL-maailmaa koskevaan erimielisyyteen liittyy suomalaispelaajan mahdollinen puolustaminen ihkaoikeata globaalikiekon aallonharjalla surffaavaa tositietäjää vastaan, käytät luonnollisesti Karjala-lippistä. Muutenkin Suomen maajoukkuetta arvoturnauksissa kannattava on Karjala-lippispää, koska nykyään ei ole ilmeisesti enää cool kannattaa Suomea. Vaikka olisit ikäsi jännittänyt Suomen maajoukkueen puolesta, olet nykyään enää jonkinasteinen gloryhunter tai Karjala-lippis.
Kuten jo yritin tuolla jossain toisessa ketjussa selventää, ainakin minun käytössä tämä "Karjala-lippis" menee sellaisen henkilön päähän, jota en oikeastaan edes pidä jääkiekon ystävänä. Pelejä katsotaan vain Suomen menestyksen toivossa. Ihan jees tuokin kai on, ei siinä mitään, mutta pahoittelen, jos kyseisten sankarien mielipiteitä en pidä kovin objektiivisina ja arvostettavina. En käy tästä huolimatta katsomassa pelejä lähibaarissa, enkä alkoholijuomiakaan juo pelin ohessa kuin harvoin. (Viittaus tuuskin ylimieliseen kommenttiin.)

Tällä palstalla ei Karjala-lippiksiä paljon käytetä mielestäni. Tekstiteeveemäisyyttä ja muuta puusilmäisyyttä on kylläkin havaittavissa, sen verran typeriä mielikuvakäsityksiä joistain muunmaalaisista pelaajista välillä viljellään. Mikään ei vituta niin paljon kuin täysi puusilmäisyys ja kapeakatseisuus, oli käsiteltävä asia mikä tahansa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Yllätyksekseni huomaan kirjoittavani jatkuvalla syötöllä tähän ketjuun ärsyttäviä sanoja ja termejä, vaikka otsikossa sanotaan selvästi ärsyttävin. Enpää tiedä mikä olisi kaikkein ärsyttävin, mutta löytyipä taas pari keskinkertaisesti riepovaa ilmaisua.

Nimittäin muoti-ilmaisuksi noussut "kevyellä jalalla". Joukkue oli liikkeellä kevyellä jalalla. Ei siinä mitään, ihan kiva, että keksitään uusia termejä, mutta jotenkin tämä napsahtaa ilkeästi meikäläisen takahampaaseen.

Aravirran lanseeraamat "siintä" ja "enään" ovat aivan überärsyttäviä, joka myös ärsyttää, siis tämä übersitä ja übertätä.

Tarkemmin ajateltuna kannattaisi varmaan vähän löysätä vannetta, kun näin paljon ärsyttää...
 

Kaivanto

Jäsen
"Uusis" johdoksineen on kärsinyt muutamassa päivässä inflaation kuin Garabuayn peso vallankumouksen myrskyissä. Mm. nopeasti väkinäiseksi ja pakonomaiseksi kääntyneen "Facts about..."-ketjun ansiosta.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Kaivanto kirjoitti:
"Uusis" johdoksineen on kärsinyt muutamassa päivässä inflaation kuin Garabuayn peso vallankumouksen myrskyissä. Mm. nopeasti väkinäiseksi ja pakonomaiseksi kääntyneen "Facts about..."-ketjun ansiosta.
Pakana, pala helvetin tulessa. Uusis on pyhä asia.
 

Cube

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:
"Uusis" johdoksineen on kärsinyt muutamassa päivässä inflaation kuin Garabuayn peso vallankumouksen myrskyissä. Mm. nopeasti väkinäiseksi ja pakonomaiseksi kääntyneen "Facts about..."-ketjun ansiosta.
Sama. Eipähän ole tarvinnut tuotakaan ketjua lukea enää kolmannen sivun jälkeen. Pitäkää sisäpiirivitsinne.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Cube kirjoitti:
Sama. Eipähän ole tarvinnut tuotakaan ketjua lukea enää kolmannen sivun jälkeen. Pitäkää sisäpiirivitsinne.

Kateellisten panettelua. Kateus on kuolemansynti. Uusis rankaisee niistä. Jos jaksaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Cube kirjoitti:
Oliko tämän tarkoitus olla hauskaa?

Kysy Uusikselta. Hän vastaa. Jos jaksaa. Tai sitten hän syö sinut. Jos viitsii.
 

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Cube kirjoitti:
Oliko tämän tarkoitus olla hauskaa?

Ehdottomasti hyvä, että Jatkoajassa muistetaan pistää tyhjännaurajat ruotuun. Eihän sitä yksinkertaisesti kukaan kestä, jos muilla on hauskaa. Varsinkin kun itse on sen verran älykäs, että on täydellisesti näin typerän huumorin yläpuolella sekä tyhmien pönttöjen jotka sille nauravat ja jotka siitä nauttivat. Kuuluvasti tulee se myös ilmoittaa mahdollisimman monesti: olen liian fiksu, minua ei naurata.

Maailmassa on ehdottomasti liikaa huumoria ja hauskanpitoa, josta tulee päästä eroon. Nyt joka mies äkkiä suut mutruun ja otsat kurttuun. Curling on aivan liian vakava asia, jotta siitä voisi laskea leikkiä, olkoon se kuinka harmitonta ja hyväntahtoista tahansa. Vain vittuilu sallittakoon tästä eteenpäin ja sekin vain haudanvakavissaan.
 

Cube

Jäsen
Dave kirjoitti:
Ehdottomasti hyvä, että Jatkoajassa muistetaan pistää tyhjännaurajat ruotuun. Eihän sitä yksinkertaisesti kukaan kestä, jos muilla on hauskaa. Varsinkin kun itse on sen verran älykäs, että on täydellisesti näin typerän huumorin yläpuolella sekä tyhmien pönttöjen jotka sille nauravat ja jotka siitä nauttivat. Kuuluvasti tulee se myös ilmoittaa mahdollisimman monesti: olen liian fiksu, minua ei naurata.

Maailmassa on ehdottomasti liikaa huumoria ja hauskanpitoa, josta tulee päästä eroon. Nyt joka mies äkkiä suut mutruun ja otsat kurttuun. Curling on aivan liian vakava asia, jotta siitä voisi laskea leikkiä, olkoon se kuinka harmitonta ja hyväntahtoista tahansa. Vain vittuilu sallittakoon tästä eteenpäin ja sekin vain haudanvakavissaan.
Ainakaan en tehnyt "perinteisiä" ja tullut itse ketjuun huutelemaan siitä miten minua vituttaa koko touhu. Tähän ketjuun puolestaan nimenomaan kuuluu latailla niitä omasta mielestä ärsyttäviä termejä esille. Vai olenko ymmärtänyt väärin? Minun mielestä Uusis on sellainen. Onko se sinulle joku ongelma?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Mennään höntsäilemään kaukaloon", "pelattiin sellasta höntsäkiekkoa", "no se tuli sinne vaan höntsäilemään". Voi vittu! Tulee mieleen harmaissa gollegehousuissa ulkojäällä kiekkoileva hikinen ja haiseva idiootti. Höntsä siis ärsyttää.
 

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Cube kirjoitti:
Ainakaan en tehnyt "perinteisiä" ja tullut itse ketjuun huutelemaan siitä miten minua vituttaa koko touhu. Tähän ketjuun puolestaan nimenomaan kuuluu latailla niitä omasta mielestä ärsyttäviä termejä esille. Vai olenko ymmärtänyt väärin? Minun mielestä Uusis on sellainen. Onko se sinulle joku ongelma?

:-)

Minulla kai se ongelma on jos jollain. Totista torvensoittoa tämä touhu.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ruotsin jääkiekko maajoukkue
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ärsyttävin lienee kukkahattutäti... Kaipaako selityksiä?
 

scholl

Jäsen
Pikkujofa kirjoitti:
Mertarannan viljelemä "kihaus".

Entäpä Mertarannan "kova tilanne", jollaisia joka pelissä on vähintäänkin 8000 kappaletta. Kurrin "huikea" on myöskin huikean ärsyttävä ja eipä Toni Niemisen "tekeminen" ansaitse muuta arviota kuin aika käsittämättömän vastenmielinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös