Ärsyttävin mainos?

  • 706 897
  • 3 353

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Juuh kiitos! Yritän kovasti välttää kaikkia mainoksia. Radion kuuntelu on jäänyt kokonaan, jos pitää telkusta katsoa jotain kolmoselta/neloselta, niin ääni mutelle oitis mainosten vallatessa ruudun. Vähentää kiukutusta kovasti!
 

Suppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itsellä tökkii olikos se nyt Ikean mainos missä rokkibiisin sanoitus on pelkkä

Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on!

Kappale olisi muuten ihan ok, mutta tuo saman toisto alkaa kyrsimään.
Pakko nostaa tämä postaus oman pahan olon helpottamiseksi. Aivan kamala. Ikea on kunnostautunut näissä audioissa aiemminkin (Ale on rea, kesä on sommaren)
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Toi vitun renkutus noiden prisman hokemien ym taustalla saa verenpaineen nousemaan.. Paapapapapaaapaapapaaa.. Teen jotain pahaa itelleni jos en kehitä jotain kuuroutta asialle pian.
 
Coca-cola mainos, jossa kaukosäädintä kaipailee tölkki. Mainos on ärsyttävä tai sitten minä vaan olen tyhmä, kun en ymmärrä mainoksen älykästä viestiä
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Hyi helevetti, minkälainen mainoshokemien ja -jinglejen kakofonia alkoi soida päässä kun tämän ketjun meni avaamaan.

Silti S-Marketin mainokset ovat tämänkin hetken ykkönen. Tämä ei ole Vitutusketju, vaan asiakeskustelua ruokakaupasta. Miltäs se teidän palstakirjoittelu maistuu?
 

SgtMarkov

Jäsen
Yle jaksaa tuutata nepsyt-sarjan traileria. Se saatanan hysteerinen kirkuminen ei kestä kuin sekunnin mutta jo sinä aikana tulee niin vahva hylkimisrefleksi että vaistomaisesti tulee tartuttua kaukosäätimeen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
”Siitepöly mua ??????, otan Kestinen”. Mitä siitepöly tekee?

McDonaldsin räppimainos. Jotain siinä räppiosion jälkeen lauletaan, en saa tolkkua. Miksauspöydän ääressä ollut samaa porukkaa kuin kotimaisten elokuvien kanssa, kunhan musat tulee lujaa. These go to eleven...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Säästä fyrkkaa, osta Pirkkaa"- jankutus ja väliin vielä jotain ihme viheltelyä...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon joskus aikanaan ollu yhessä tilaisuudessa jossa mainostaja halusi tavallisia kansalaisia mukaan arvioimaan tekeillä olevaa mainosta. Noh, mainos oli aika hirveetä tuubaa, eikä asiaa auttanut se että tilaisuudessa oli ilmainen kaljatarjoilu. Sanotaanko että kommentit olivat monisyisiä ja sitä mainosta en ikinä missään nähnyt.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Oon joskus aikanaan ollu yhessä tilaisuudessa jossa mainostaja halusi tavallisia kansalaisia mukaan arvioimaan tekeillä olevaa mainosta. Noh, mainos oli aika hirveetä tuubaa, eikä asiaa auttanut se että tilaisuudessa oli ilmainen kaljatarjoilu. Sanotaanko että kommentit olivat monisyisiä ja sitä mainosta en ikinä missään nähnyt.
Lapsen ja humalaisen suusta kuulet totuuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös