Vassari-Riku! Ekstiä?Kuka on Niemisen eksä ja kenen Niemisen? Jarkon "ilmanvaihto" Anu ei taida olla eksä vai onko kyse jostain Tonin eksästä?
Annika <3
Vassari-Riku! Ekstiä?Kuka on Niemisen eksä ja kenen Niemisen? Jarkon "ilmanvaihto" Anu ei taida olla eksä vai onko kyse jostain Tonin eksästä?
Mä mitää munamiehiä kato!!
Hetero!Mä mitää munamiehiä kato!!
Tulipa mieleen kun yhtä luokkakamua "haukuttiin" tuolla sanalla ja hän luuli sen tarkoittavan pahaa... Tämä siis 1994 tjspHetero!
No nyt on tullut mummo pumppaamaan karkkipäivää. Eiku uutuuskarkkeja.Kaikki Taneli Mäkelän "ehei tämä on" keskiluokka oksennukset.
Tämä Telian gloryhunter saa kyllä aggressiotasot nousemaan tälläisella rauhallisemmallakin gentlemannilla.Nuo Telian liigamainokset, joissa tuo äijä muikeasti hymyilee.
”Sydämeni sykkii vain yhdelle. Sarjakärjelle.”
Yök!
HooKoo ja OikotiÄ vetävät koko ajan isompaa vaihdetta silmään. Tosin JUTI:n itseironiselle pyörinnälle tulee välillä naurahdettua spontaanisti.Näistä kestoärsyttäjistä myös todella hookoo on tehnyt paluun ja ei taso ainakaan parantunut.
Tekisi mieli sanoa, että jos nyt olisit hyvä ja hyppäisit mun ruudultani hemmettiin.Krista Kososen viivaongelma alkaa nousta jo tälle listalle.
Tekisi mieli sanoa, että jos nyt olisit hyvä ja hyppäisit mun ruudultani hemmettiin.
Lapset saivat muutenkin kulkea vapaammin.Ja toisekseen muistella, että kyllä joskus oikeasti osattiin elää ilman kännyköitä. Ei se vaikeaa ollut löytää lapsia soittelemalla kylän parille tutulle.
Lapset saivat muutenkin kulkea vapaammin.
Nykyään voidaan tietää, missä lapset ja nuoret ovat tyyliin siellä se on omassa huoneessaan ja silti ovat verkossa pahemmissa vaaroissa vanhempien tietämättä kuin silloin joskus.Jep, eikä alettu käyttää vapaa kasvatus -korttia kaikessa keskustelussa.
Nykyään voidaan tietää, missä lapset ja nuoret ovat tyyliin siellä se on omassa huoneessaan ja silti ovat verkossa pahemmissa vaaroissa vanhempien tietämättä kuin silloin joskus.