Mainos

Ärsyttävin mainos?

• 745 278
  • 3 495

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ne S-ryhmän ällöttävät Taneli Mäkelä mainokset, missä jokin on jotain muuta kuin mitä oikeasti on. Nuo on niin siirappisia ja kamalia, että melkein tulee fyysinen pahaolo.
Sitten nämä DNA:n mainokset jossa Jennifer tai Zan (ilmeisesti John) näyttävät miten alas hinnat tippuvat. Mitä helvettiä? Miksi myös hinnat ovat heillä nousseet viimeisen parin vuoden aikana rajusti jos koko aika Jennifer ja Zan syöksyy.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Star kanavan mainos "Simpsonit läpi koko kesän" eikö ole varaa edes muokata mainoksen tekstiä? :D
Ohjelmistosta päätellen ei taida varaa olla. Samat uusinnat sarjoissa ja leffoissa pyörii vuodesta toiseen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Moin liittymämainokset ovat jo vakiokamaa tässä ketjussa ja siksi olen pyrkinyt tietoisesti välttämään niitä tilanteita, joissa voisin törmätä niihin. Välipäivinä tuli sitten käytyä S-Marketissa ja eikös perkele siellä kuulunut nimenomaan jälleen uusi Moin mainos, koska Moin liittymistä saa nykyään bonusta.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.
Tähän voisi helposti pistää nohevan viestin mutta en halua kuukauden bannia.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moin liittymämainokset ovat jo vakiokamaa tässä ketjussa ja siksi olen pyrkinyt tietoisesti välttämään niitä tilanteita, joissa voisin törmätä niihin. Välipäivinä tuli sitten käytyä S-Marketissa ja eikös perkele siellä kuulunut nimenomaan jälleen uusi Moin mainos, koska Moin liittymistä saa nykyään bonusta.
Jäi katsomatta kaikki U20 matsit Moin takia. Aloin jotain peliä katsomaan mutta ei vaan pystynyt.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Radio Suomipopin mainokset osuvat suoraan hermoon ja erityisesti Aamulypsyä koskevat mainokset. Kun soittolistalla on pelkästään suomalaisia artisteja, ei ole juurikaan toivoa siitä, että alkaisin kanavaa kuuntelemaan.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.

Jos kahdelta pelaajalta katkeaa mailat, niin siinä ollut kuitenkin kaksi mailaa vielä jäljellä. Vai oliko Toskala heittänyt oman mailansa pois, kun sen rikkoutumisesta ei puhuttu mitään?

Alkaa joo ahdistaan toi mainos. Edes lätkäpelissä ei pääse eroon siitä.

Muuten,Herra Tokmanni on nyt ostamassa säilytyslaatikoita. Aika rasittavia noikin on,tietyllä tavalla

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Jokainen Somessa Kultaisen Venlan yleisöääniä itselleen kalasteleva, ja häntä äänestämään kehottava postaus

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taneli Mäkelä mainostaa taas siskonmakkarakeittoa. Vittu että alkaa oikeasti ottamaan aivoon tuo jankutus jo.
Vetäis edes muutaman mainoksen väliin Aulis Kaakkona.

Voi poltetun poltettu!

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Trivagon mainokset on tehneet paluun. Nyt niissä joku ukko on äänessä. TV6 ja myös varmaan TV5 "löytää" tämän helmen.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Niemisen eksä oli paljon miellyttävämpää katsottavaa, vaikka silloinkin itse mainos ärsytti.
Kuka on Niemisen eksä ja kenen Niemisen? Jarkon "ilmanvaihto" Anu ei taida olla eksä vai onko kyse jostain Tonin eksästä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy