I am not Jesus
Jäsen
Star kanavan mainos "Simpsonit läpi koko kesän" eikö ole varaa edes muokata mainoksen tekstiä? :D
Ohjelmistosta päätellen ei taida varaa olla. Samat uusinnat sarjoissa ja leffoissa pyörii vuodesta toiseen.Star kanavan mainos "Simpsonit läpi koko kesän" eikö ole varaa edes muokata mainoksen tekstiä? :D
Tähän voisi helposti pistää nohevan viestin mutta en halua kuukauden bannia.Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.
Jäi katsomatta kaikki U20 matsit Moin takia. Aloin jotain peliä katsomaan mutta ei vaan pystynyt.Moin liittymämainokset ovat jo vakiokamaa tässä ketjussa ja siksi olen pyrkinyt tietoisesti välttämään niitä tilanteita, joissa voisin törmätä niihin. Välipäivinä tuli sitten käytyä S-Marketissa ja eikös perkele siellä kuulunut nimenomaan jälleen uusi Moin mainos, koska Moin liittymistä saa nykyään bonusta.
Jos kahdelta pelaajalta katkeaa mailat, niin siinä ollut kuitenkin kaksi mailaa vielä jäljellä. Vai oliko Toskala heittänyt oman mailansa pois, kun sen rikkoutumisesta ei puhuttu mitään?Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.
Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.
Jos kahdelta pelaajalta katkeaa mailat, niin siinä ollut kuitenkin kaksi mailaa vielä jäljellä. Vai oliko Toskala heittänyt oman mailansa pois, kun sen rikkoutumisesta ei puhuttu mitään?
En tiedä, mutta parasta tässä mainoksessa on tuo autokoulun kuorma-autoMutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.
Välikaasu, Hervanta jne.En tiedä, mutta parasta tässä mainoksessa on tuo autokoulun kuorma-auto
Vetäis edes muutaman mainoksen väliin Aulis Kaakkona.Taneli Mäkelä mainostaa taas siskonmakkarakeittoa. Vittu että alkaa oikeasti ottamaan aivoon tuo jankutus jo.
Tai sitten Kurkis-Alpona: nythän mää sen hokasin, tämä ei olekaan normaali tiistai, vaan Santerin nimipäiväjuhla.Vetäis edes muutaman mainoksen väliin Aulis Kaakkona.
Voi poltetun poltettu!
Niemisen eksä oli paljon miellyttävämpää katsottavaa, vaikka silloinkin itse mainos ärsytti.Trivagon mainokset on tehneet paluun. Nyt niissä joku ukko on äänessä. TV6 ja myös varmaan TV5 "löytää" tämän helmen.
Äänikin oli pljon parempi...Niemisen eksä oli paljon miellyttävämpää katsottavaa, vaikka silloinkin itse mainos ärsytti.
Kuka on Niemisen eksä ja kenen Niemisen? Jarkon "ilmanvaihto" Anu ei taida olla eksä vai onko kyse jostain Tonin eksästä?Niemisen eksä oli paljon miellyttävämpää katsottavaa, vaikka silloinkin itse mainos ärsytti.