Ärsyttävin mainos?

  • 711 898
  • 3 369

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No siis ensimmäisenä tulee mieleen ne kaksi tyhmän roolia vetävää danonen naista. Siis siitä tuotteesta on poistettu kaikki lisätty sokeri. Siis ensin on lisätty sokeria, ja sitten on poistettu se lisätty sokeri. Okei, naisiin varmaan uppoaa, kuten moni muukin asia. Siis tollaiset epäloogisuudet mainoksissa, ja monet muutkin asiat.

Noista Grandiosan pizzoista on näköjään ollut puhetta. Kaupassa oon pari kertaa pakastealtaalla ihmetellyt sitä, että Grandiosan pepperoni-pizzassa on 6.6% pepperonimakkaraa, kun taas double pepperonissa on 7% pepperonia. Okei.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Uutena ja ajankohtaisena listalle kuuluu Jumper-elokuvan tv, sekä radio(rock) -mainokset. "Kuvittele jos pystyisit silmänräpäyksessä matkustamaan mihin paikkaan tahansa.. he ovat niinsanottuja Jumpereita". Voiko lapsellisemman kuuloista mainosta keksiä ja niin mukatärkeällä miesäänellä yritetään kuulostaa uskottavalta. En varmasti katso jo pelkästään mainoksen takia.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Edeelleenki nämä peräaukon kutina mainokset, tulee vaivautunut olo jos istuu joidenkin kanssa iltaa ja sitten mainostetaan peräaukon kutinan helpottaja aineita ja EI! Minulla ei ole noita vaivoja, (seli seli). Eiku uskokaa nyt! Älkää huuutako mulle! Lactal lactal! emätin.

Sitten tulee tämä grandiosan muka hauska laulupläjäys, se ensimmäinen grandiosan mainos oli ihan jees ja jäi soimaan päähän mutta tämä uusin nyt on helvetin nolo ja epäonnistunut hauskuuttelu yritys. On monia muitakin mainoksia mihin menee hermot mutta ei tässä nyt jaksa kaikkia sanoa. Rupee masentamaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En tosiaan tiedä, mitä noissa Grandiosan mainoksissa on pohdittu. Itse en ole kyennyt ikinä ostamaan ainuttakaan tuon nimistä pizzaa koska pakastealtaalla Grandiosan nimen nähdessäni pavlov hyökkää kimppuun pääkopassa ja joku alkaa rallattamaan pizzaperjantaista. Jolloin päädynkin ostamaan kasvissosekeittoa. Noiden mainosten on oltava jonkun terveysviraston juoni.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joku sohvamainos, jossa "Pulkkinen" (Jari Salmi) höpöttää mielipuolisella äänellä jotain, minkä pitäisi olla hauskaa. Mutta ei kyllä naurata yhtään. Ärsyttää vaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
DNA:n prepaid ja näsäviisasteleva Martti Suosalo! Voi perkele!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
"Hihihihi kiihkeesti kimpassa!"

Onneksi ei ole koskaan varaa lentää mihinkään niin ei tarvitse erityisesti keskittyä blue1:n boikotointiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
en perkele ikinä osta yhtään mitään cdon.com:sta niin kauan kuin niiden mainoksissa on se ÄÄRETTÖMÄN ärsyttävä miesääni sössöttämässä. Voi vittu että se panee vihaksi, samalla viivalla saarioisten laulumainosten kanssa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
"Hihihihi kiihkeesti kimpassa!"
Joo kyllä toi mainos on ärsyttävyydessä jo Grandiosa luokkaa. Tällä hetkellä mua ärsyttää toi veikkauksen: "Maisteri on hyvä, ja änkee sen kortin hanuriinsa"- mainos.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
"Hihihihi kiihkeesti kimpassa!"

Onneksi ei ole koskaan varaa lentää mihinkään niin ei tarvitse erityisesti keskittyä blue1:n boikotointiin.

Jep, ja samaan kastiin voidaan liittää tämä lässyttävä "liikematkustaja", joka haluaa siihen "liikematkustamiseen" laatua.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Musta taas ihan loistava! Vähän liikaa sitä ehkä näytetään, mutta erittäin nerokas mainos näihin kaikenmaailman grandiosiin ja activia-jugurtteihin verrattuna.
Minä tykkään kanssa. Se mimmi on varmaan saanut harjoitella sitä 50-luvun naurua jonkun aikaa, että lähtee luontevasti.

Ärsyttävä mainos on sen sijaan Intersportin Asics -lenkkarimainos, jossa keikaroi Tero Pitkämäki. Urheilijana arvostan suuresti, mutta ei ole kyllä mainosmieheksi, anteeksi vain. Sille sössötykselle kalpenee Niki Juuselakin, ja vieläpä kevyesti."Tämä Asics Gel 5000 on minun valintani"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua vituttaa tällä hetkellä ihan yli kaiken se mainos jossa Kari Hietalahti esittää jotain typerystä, vai mikä se oli. En edes tiedä mitä siinä mainostetaan, vai miten se oli. Joka tapauksessa aika härskisti on varastettu idea Jope Ruonansuulta ja itse asiassa se ei alunperinkään ollut mikään kovin hyvä sketsi, vai miten se oli.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllä mainittu Veikkauksen mainos. Joka kerta kun tv:stä kuuluu "askel, askel, hyppy!" niin poistan aseesta varmistimen.

Jää If:t ja Danonet kirkkaasti taakse, jopa Nelosen leffoissa mainoskatkon aloittavat hullunhauskat Robert E. Nirot.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Ärsyttää radio suomipopilta tuleva mainos, jossa joku spede kertoo tyyliin: "mää nää kaikenlaisia unia... mää oon oikea unennäkijä.."
En edes tiedä mitä siinä mainostetaan, koska vaihdan radiokanavaa välittömästi, kun sen urvelon ääni alkaa kuulua. Varmaankin joku Unikulman tms. mainos.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Minua vituttaa tällä hetkellä ihan yli kaiken se mainos jossa Kari Hietalahti esittää jotain typerystä, vai mikä se oli. En edes tiedä mitä siinä mainostetaan, vai miten se oli. Joka tapauksessa aika härskisti on varastettu idea Jope Ruonansuulta ja itse asiassa se ei alunperinkään ollut mikään kovin hyvä sketsi, vai miten se oli.

No tais olla niin että demariYLE vai mikä se nyt oli ei antanut Ruuansuolle lupaa mennä mainoksiin. Se on nähkääs sitä vapaata kilpailua ja yrittämistä. Ei vaan sovi demareille.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Yllä mainittu Veikkauksen mainos. Joka kerta kun tv:stä kuuluu "askel, askel, hyppy!" niin poistan aseesta varmistimen.

Jää If:t ja Danonet kirkkaasti taakse, jopa Nelosen leffoissa mainoskatkon aloittavat hullunhauskat Robert E. Nirot.

Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseen, mutta kyllä minusta ihan kiihkottomasti ja yksittäisinä spotteina tarkasteltuna Veikkauksen mainos on mielekkäämpi kuin mainitsemasi pahnanpohjimmaiset mainoshirvitykset. Jos taas kyse on liiallisen toiston aiheuttamasta kyllästymisestä, niin mikä tahansa alkaa ärsyttää kymmenennen katselukerran jälkeen.
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt vainoaa radiossa useammallakin kanavalla Bilteman mainokset jotka alkoivat vituttamaan melko ankarasti jo toisella kuuntelukerralla. En ole Biltemassa käynyt ja vast'edeskin aioin ostaa romuni kalliimmalla jostain muualta.

Toisaalta hyvää radiomainosta ei taida edes olla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisaalta hyvää radiomainosta ei taida edes olla.

Mikähän tuossa muuten tosiaan on kun osa TV-mainoksista kuitenkin on ihan siedettäviäkin mutta kaikki radiomainokset on ihan saatanan ärsyttäviä? Radiomainoksissa ensinnäkin n. 90%:ssa mainoksia on äänenä Kari Hietalahti, siten että niitä ei sen takia edes erota enää toisistaan, ja sitten lopuissa on jotain ärsyttäviä huutavia ihmisiä tai jotain muuta typerää. Ei tule oikeastaan mieleen yhtään hyvää, tai edes siedettävää, radiomainosta.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Mikähän tuossa muuten tosiaan on kun osa TV-mainoksista kuitenkin on ihan siedettäviäkin mutta kaikki radiomainokset on ihan saatanan ärsyttäviä? Radiomainoksissa ensinnäkin n. 90%:ssa mainoksia on äänenä Kari Hietalahti, siten että niitä ei sen takia edes erota enää toisistaan, ja sitten lopuissa on jotain ärsyttäviä huutavia ihmisiä tai jotain muuta typerää. Ei tule oikeastaan mieleen yhtään hyvää, tai edes siedettävää, radiomainosta.

Riippuu varmaan vähän, mitä kanavaa kuuntelee.
Hyvistä radiomainoksista tulee etsimättä mieleen Tiimarin spotti, jossa rehtori keskusradion kautta etsii oppilaita, jotka ovat tyhjentäneet hänen autonsa pissapojan lappo-menetelmällä ja täyttäneet sen piimällä sekä sotkeneet koulun aulassa olevan Austerlizin taistelua kuvaavan dioraaman...
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eräässä mainoksessa mies juo kaikessa rauhassa kahvia pöydän ääressä ja ihmettelee, että kun Norjassa sataa tai ei sada jne. niin sähkön hinta se nousee vaan jne jne.

Siihen kivahtaa vaimo sitten:"Kuulepas filosofi, jos ei tuo imuri kohta liiku niin sitten..."

Ilmalämpöpumppu pitäis ostaa sitten tällä mainoksella.

Joopa.

Miksei se vaimo anna sen miehen kaikessa rauhassa juoda sitä kahviaan loppuun? Ja sitten vielä valitetaan, että suomalainen mies ei puhu.

Mainoksen näyttelijätyö ja ohjaus ei ole edes kesäteatteritasoa. Miksei se vaimo olisi voinut vaikka sanoa rauhallisemmin sitä omaa vuorosanaansa?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Valtaosa NHL-matsien tauoilla nähtävistä amerikkalaisista koko perheen mainoksista. Dodgen automelodia soi päässä tauotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös