Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 529 662
  • 1 733

passenger

Jäsen
Subteeveellä tällä hetkellä joku chat-juontaja Kristian? Jumalauta että on rasittava tyyppi, kaikenlisäksi vaikuttaa melko lailla hedelmäkakkupojalta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä ihme tolla musakanava mtv.n ainoalla juontajalla oikeen on, kun yhden silmänräpäyksen suorittaminen tuntuu kestävän niin kauan. Musta tuntuu ettei mulla nukkuessanikaan ole silmät noin kauaa kiinni. No tosin, ei toi jamppa nyt sentään Jaana Pelkosen ennätystä riko. Se on lyömätön, ja siitä kuolleetkin on kateellisia.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Irina Krohn. Ei vittu, että voi olla rasittava akka. Onneksi tuota ei sentään kovin usein ruudussa näe, mutta tämäniltainen Uutisvuotokin on jo liikaa.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Claudius kirjoitti:
Irina Krohn. Ei vittu, että voi olla rasittava akka. Onneksi tuota ei sentään kovin usein ruudussa näe, mutta tämäniltainen Uutisvuotokin on jo liikaa.

Osuit naulan kantaan arvon Claudius. On niin vitun rasittava ämmä. Kuvittelee olevansa niin saatanan hauska. Uutisvuotoilta oli täysin pilalla, kun toi akka oli äänessä tai vastaavasti päästeli naurunpurskaahduksiaan.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jaana Pelkonen. Nyt juuri pyörii uusintaa viime vuoden Euroviisut, hirveetä pissaliisa vuodatusta. Ei mitään asiantuntemusta, tyypillinen "olen täällä koska TV pomot pitävät minua kuumana kissana".
Hyi
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arttu#29 kirjoitti:
Ei mitään asiantuntemusta, tyypillinen "olen täällä koska TV pomot pitävät minua kuumana kissana".
Hyi
Meinaat, että itse et pitäisi, jos Jaana loikoilisi makkarissasi alasti ja haarat levällään viettelevän näköisenä..?
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
ruoska kirjoitti:
Osuit naulan kantaan arvon Claudius. On niin vitun rasittava ämmä. Kuvittelee olevansa niin saatanan hauska. Uutisvuotoilta oli täysin pilalla, kun toi akka oli äänessä tai vastaavasti päästeli naurunpurskaahduksiaan.
Joo ei kyllä voinut yhtään nauttia viihdeohjelmasta, kun se yks harakka kikatteli joka välissä. Siis sellaisissakin kohdissa, missä ei ollut mitään hauskaa. Ei näyttäny Tervokaan olemuksensa perusteella erityisemmin pitää Irinasta. No onneks se oli vaan tän illan kapteenina.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ted Raikas kirjoitti:
Meinaat, että itse et pitäisi, jos Jaana loikoilisi makkarissasi alasti ja haarat levällään viettelevän näköisenä..?
Tottakai pitäisin, ei siitä ole kysymys. Kysymys on nyt ärsyttästä henkilöstä TV:ssä. Pelkosen persoona on sen verran ärsyttävä että ei auta vaikka tämä pikku neiti on hyvännäköinen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arttu#29 kirjoitti:
Tottakai pitäisin, ei siitä ole kysymys. Kysymys on nyt ärsyttästä henkilöstä TV:ssä. Pelkosen persoona on sen verran ärsyttävä että ei auta vaikka tämä pikku neiti on hyvännäköinen.
Onhan se vähän plastinen. Sellaista viha/rakkausjuttua aiheutti minulla jo aikanaan Tilt-ohjelman parissa.
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Krisse. Miten helvetissä toi voi olla edes suomessa suosittu?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Henkilökohtaisesti pidän Krisseä ihan hauskana ja hyvin rakennettuna hahmona sinänsä, mutta sen tuominen juuri tähän show'hun osoitti ehkä hieman mielikuvituksetonta peliliikettä (bimbo blondi, oh my), olkoonkin, että tuskin on ulkomaalaisille erityisemmin tuttu tapaus. Tuskin tuosta mitään markkinatuotetta ulkomaillekaan saadaan, sillä eiköhän jokaisessa maassa oma Krisse löydy. Olisin siis ennemmin suonut Jaanalle ja Mikolle enemmän suunvuoroa Krissen sijasta.
 
ruoska kirjoitti:
Osuit naulan kantaan arvon Claudius. On niin vitun rasittava ämmä. Kuvittelee olevansa niin saatanan hauska. Uutisvuotoilta oli täysin pilalla, kun toi akka oli äänessä tai vastaavasti päästeli naurunpurskaahduksiaan.
Mietin ohjelmaa katsellessa, että pitäisikö perustaa ihan oma topikki vittumaisesti nauraville ihmisille. Irina Kroohin räkätys oli kyllä jotain ihan käsittämätöntä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lieneekö tuo hysteerinen hekottelu joku eduskunnan naisten ammattitauti?Krohn siellä vietti vuosikausia, ja hirnuu kuin mielipuoli.

Samanlainen tauti vaivaa jonkin-puolueen-jotain-edustajaa eli Minna Sirn(i)ötä (en ole ihan varma tuliko sukunimeen i-kirjain ö:n eteen), joka muutama vuosi takaperin oli esittelemässä punaista päätään ja vanhan tappurin ääntä muistuttavaa nauruaan Uutisvuodossa. Sillä erolla Krohniin että Sirn(i)ö hekotteli automaattisesti vain kun kamera kuvasi häntä, kameran kääntyessä pois kammottava kalkatus loppui kuin veitsellä leikaten.

Irina Krohn oli nyt toista kertaa Uutisvuodossa, ensimmäinen kerta Tervon parina meni ihan ketuiksi, eikä tämä toinen esiintyminenkään kovin paljon paremmin sujunut.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Roku kirjoitti:
Irina Krohn oli nyt toista kertaa Uutisvuodossa, ensimmäinen kerta Tervon parina meni ihan ketuiksi, eikä tämä toinen esiintyminenkään kovin paljon paremmin sujunut.
Ei kai siitä mikään vakiokasvo ole tullut?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Pietrangelo kirjoitti:
Krisse. Miten helvetissä toi voi olla edes suomessa suosittu?
Samaa mieltä, eilenkin menin jossain vaiheessa viisuja television eteen, niin eikös tämä blondin naama tule heti ensimmäisenä vastaan, huoh. Siinä ei auttanut muu kuin se, jonka suomalainen sotilaskin tekee, eli ei peräänny koskaan, vaan tekee täyskäännöksen ja etenee jälleen. Oli lähdettävä ulos hermosauhuille, koska ei vaan kestä katsoa ko. naisen kasvoja.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyklooppi-Erkka
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nämä kaksi Suomen kannattajaa, jotka ovat ahkerasti pyrkineet - ja siinä myös onnistuneet - pääsemään valtakunnan kummankin aamutv:n urheilu-uutislähetyksiin. Varsinkin MTV3:lla nähty mukahauskuutus sai veren kiehumaan. "Ei, nyt ei pysty, pistä poikki"
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Rick Nash
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ville Haapasalo.

Juuri ennen uutisia näin tuon mainoksen tulevasta ohjelmasta, mikä Vodkaturismi tai Vodkaturisti se onkaan. Joka tapauksessa tuo Haapasalo sitä mainostaa.

Minkä takia Haapasalo ei voi puhua normaalilla äänellä, vaan pitää huutaa kurkku suorana koko ajan? Ja minkä takia sillä on aina se paskanen pipo päässänsä?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Richard Quest, CNN International. Puhetyyli, ulosanti, ulkonäkö, kaikki asioita jotka saavat haluamaan vetää sitä kuonoon.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olenkohan minä ainoa, jota tuo MTV3:n Huomenta Suomen naistoimittaja ärsyttää aivan saatanasti?

Veri kiehuu. Koko olemus vaan on jotenkin niin saatanan ärsyttävä, teennäinen. Eikä se auttanut yhtään asiaa, että tuossa tunti sitten hän haastatteli studiossa Tea Hiillostetta. No, ehkä ne tytöt tykkää..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös