Eikai ole sattumaa, että ovat kaljuja. Rodunjalostusta ns.
Vaan kun toisaalta myös itse olen ihan samannäköinen kaljupää kuin tuo kaksikko, ja minä taas en voi sietää tuota Teijaa...
Eikai ole sattumaa, että ovat kaljuja. Rodunjalostusta ns.
Full sama. Miten ihmeessä Laten kaltaista pässiä pidetään tv-ruudussa.
En itsekään ymmärrä alkuunkaan miksi Pelttari piti aamu-tv:stä ja asiaohjelmista siirtää urheilupuolelle, ääni ei vaan käy. Luulisi että olisi pärjätty Inkalla, Kristiinalla ja Lauralla. Ja jos ei muita olisi ollut niin Hoopi kehiin.
Vaan kun toisaalta myös itse olen ihan samannäköinen kaljupää kuin tuo kaksikko, ja minä taas en voi sietää tuota Teijaa...
Faktahan on se, että Ville Klinga, Laura Ruohola, Riku Riihilahti ja kumppanit ovat siirtyneet pois, joten siellä on väenvähäystä. Niinpä joku piti löytää tilalle. On kai kyse Ylen säästötoimista, kun ei rekrytty ulkopuolelta, vaan piti laittaa joku talon sisältä, vaikkei sopinut lainkaan.
Late jakaa mielipiteet, vai mitähän tästä uutisesta pitäisi olla mieltä?Henkilökohtainen all-time inhokkini on Lauri Karhuvaara. En pysty aamuisin edes laittamaan Huomenta Suomea päälle, jos haluan nauttia loppupäivästäni.
Itseäni on vituttanut jo jonkin aikaa Kirsi Pelttarin olemus Urheiluruudussa sekä muissa urheiluun liittyvissä ohjelmissa. Voisi mennä takaisin sinne Aamu-tv:n juontajaksi niin menisi paljon paremmin. Jotenkin liian (teko)pirteä urheiluruutuun.
Minusta sopisi puhetyylinsä mukaan paremmin vaikkapa lastenohjelmiin. Urheiluruutuun ei sovi tosiaan lainkaan.
Aamutelkkariin se sopii. Puhuu eläkeläisille. Hektistä elämää elävät eivät herää sitä koskaan katsomaan, joten sinänsä hyvä. Vähiten sporttisenoloinen ihminen, joka on varmasti missään maailman maassa koskaan työskennellyt urheilun parissa. Yleensä Urheiluruutuun on menty sen takia, että urheilu kiinnostaa. Nyt tuli joku ihmeellinen Ylen sisäinen siirto, joka oli todella epäonnistunut --- ---
Käsittääkseni Riku ja Laura perustivat firman ja tekevät sitten nyt freenä sellaista, mikä kiinnostaa ja mistä maksetaan. Hyvä veto heiltä.Jopa UK on saanut rekryttyä Raittilan ja Riihilahden.