Claudius kirjoitti:Irina Krohn. Ei vittu, että voi olla rasittava akka. Onneksi tuota ei sentään kovin usein ruudussa näe, mutta tämäniltainen Uutisvuotokin on jo liikaa.
Meinaat, että itse et pitäisi, jos Jaana loikoilisi makkarissasi alasti ja haarat levällään viettelevän näköisenä..?Arttu#29 kirjoitti:Ei mitään asiantuntemusta, tyypillinen "olen täällä koska TV pomot pitävät minua kuumana kissana".
Hyi
Joo ei kyllä voinut yhtään nauttia viihdeohjelmasta, kun se yks harakka kikatteli joka välissä. Siis sellaisissakin kohdissa, missä ei ollut mitään hauskaa. Ei näyttäny Tervokaan olemuksensa perusteella erityisemmin pitää Irinasta. No onneks se oli vaan tän illan kapteenina.ruoska kirjoitti:Osuit naulan kantaan arvon Claudius. On niin vitun rasittava ämmä. Kuvittelee olevansa niin saatanan hauska. Uutisvuotoilta oli täysin pilalla, kun toi akka oli äänessä tai vastaavasti päästeli naurunpurskaahduksiaan.
Tottakai pitäisin, ei siitä ole kysymys. Kysymys on nyt ärsyttästä henkilöstä TV:ssä. Pelkosen persoona on sen verran ärsyttävä että ei auta vaikka tämä pikku neiti on hyvännäköinen.Ted Raikas kirjoitti:Meinaat, että itse et pitäisi, jos Jaana loikoilisi makkarissasi alasti ja haarat levällään viettelevän näköisenä..?
Onhan se vähän plastinen. Sellaista viha/rakkausjuttua aiheutti minulla jo aikanaan Tilt-ohjelman parissa.Arttu#29 kirjoitti:Tottakai pitäisin, ei siitä ole kysymys. Kysymys on nyt ärsyttästä henkilöstä TV:ssä. Pelkosen persoona on sen verran ärsyttävä että ei auta vaikka tämä pikku neiti on hyvännäköinen.
Pietrangelo kirjoitti:Krisse. Miten helvetissä toi voi olla edes suomessa suosittu?
Mietin ohjelmaa katsellessa, että pitäisikö perustaa ihan oma topikki vittumaisesti nauraville ihmisille. Irina Kroohin räkätys oli kyllä jotain ihan käsittämätöntä.ruoska kirjoitti:Osuit naulan kantaan arvon Claudius. On niin vitun rasittava ämmä. Kuvittelee olevansa niin saatanan hauska. Uutisvuotoilta oli täysin pilalla, kun toi akka oli äänessä tai vastaavasti päästeli naurunpurskaahduksiaan.
Ei kai siitä mikään vakiokasvo ole tullut?Roku kirjoitti:Irina Krohn oli nyt toista kertaa Uutisvuodossa, ensimmäinen kerta Tervon parina meni ihan ketuiksi, eikä tämä toinen esiintyminenkään kovin paljon paremmin sujunut.
Samaa mieltä, eilenkin menin jossain vaiheessa viisuja television eteen, niin eikös tämä blondin naama tule heti ensimmäisenä vastaan, huoh. Siinä ei auttanut muu kuin se, jonka suomalainen sotilaskin tekee, eli ei peräänny koskaan, vaan tekee täyskäännöksen ja etenee jälleen. Oli lähdettävä ulos hermosauhuille, koska ei vaan kestä katsoa ko. naisen kasvoja.Pietrangelo kirjoitti:Krisse. Miten helvetissä toi voi olla edes suomessa suosittu?
Ville Haapasalo...