Ennemminkin se on niin että Jerry Bruckheimer tekee komediaa tietämättään. Kaikki C.S.I- laajennukset ovat mitä parhainta komediaa. Murha kun murha ratkeaa tunnissa, ja Horation aurinkolasien asettaminen silmille on suorastaan legendaarista.Andrej kirjoitti:Sama valinta. Rrrristus sitä profiilikuvassa patsastelua (taitaa tosin olla enempi ohjaajan vika) ja ennen kaikkea puheen rytmitystä. Joku taisi aiemmin luonnehtia Carusoa aika hyvin, jotensakin että "Caruso tekee aina komediaa, se ei vaan itse tiedä sitä".
fouba kirjoitti:Keskiviikkoiltaisin varokaa katsomasta maikkaria ainakaan tuossa 22 jälkeen sieltä tulee Ruben, jonka naamaan menee hermot välittömästi.
Tinke-80 kirjoitti:Torstaisin kanavan valloittaa suomen suurin valopää, Joonas Hytönen.
Fleece kirjoitti:Maajussille morsian-ohjelman maajussi Risto (sukunimi mikä lie). Vittu mikä puhetyyli! Enkä siis tarkoita murretta, vaan puhetapaa. Raivostuttava.
Derby kirjoitti:Kaikki soittopelien, mobiilipelien ja muitten maikkarin rahastusohjelmien juontajat
Noukinpa tämän ylös ja kerron samalla, että ykkösinhokkini on vaihtunut. Musiikin moniosaaja ja ihmelapsi Zarkus "ei todellakaan laulun arvoinen" Poussa, mene vittuun mun telkkarista. On jannu sitten miten lahjakas tahansa, niin voi perkele että se läskipää osaa ärsyttää, varsinkin kun niitä tanan mainoksia tulee joka välissä.Trenchtown kirjoitti:...television ehdottomasti ärsyttävin jannu on Martti Servo. Tiedän, toiset tykkäävät, mutta minulle ei uppoa...
Heh, ärsyttää mutta silti haluaisit katsella jannua mainoksienkin ajan. Itse katselin totaalisen ihastuneena ko. ohjelmaa, kun Sanna Hento oli siinä vieraana. Voi hertsileijaa, että oli ihanainen hän. Zarcuskin on ihan hauska.Trenchtown kirjoitti:Musiikin moniosaaja ja ihmelapsi Zarkus "ei todellakaan laulun arvoinen" Poussa, mene vittuun mun telkkarista. On jannu sitten miten lahjakas tahansa, niin voi perkele että se läskipää osaa ärsyttää, varsinkin kun niitä tanan mainoksia tulee joka välissä.
Vahingossa jäi telkkari päälle Idolsin jälkeen ja ehdin kuulemaan avaussketsin, jotain veroporkkanasta. Ihan vitun huono oli, en sitten jaksanut ruveta kuuntelemaan olisiko ollut parempaa luvassa vaan suljin telkkarin ihan suosiolla. Ilmeisesti ihan hyvä valinta.Eino_Mies kirjoitti:Joonas Hytösen saisi jo aika hätäisesti heivata ulos tv-ruudusta. Tämän iltaisessa ohjelmassaan äijä veti muka-hauskaa huumoria niin alta riman että hyi helvetti! Jos et katsonut ohjelmaa niin ei se mitään, en viitsi edes selittää sen sisältöä. Ällöttävä tyyppi kertakaikkiaan.