Nämä jäärät, jotka vastustavat muutosta vedoten istumapaikkansa ja hyökkäyssuunnan olleen sama jo pitkään, eivät varmaan toivo Lukon voittavan mestaruuttakaan, koska niin on ollut jo vuosikymmeniä....
Jopas nyt. Omasta puolestani voin vain todeta että äänestin suunnanmuutosta vastaan, kuten olen palstalla mielestäni jo monta kertaa kirjoittanutkin. Mutta yhtä lailla olen tuonut julki että mikäli hyökkäyssuunta vaihtuu, niin pystyn kyllä senkin asian kanssa elämään ja Lukon kannatukseni jatkuu edelleen ja hallissa aion käydä siitä huolimatta.
Olen myös ollut Timo Rajalaan yhteydessä viime keväänä heti kun tieto seisomakatsomon siirrosta ja hyökkäyspään vaihdosta tuli julkisuuteen. Kerroin Rajalalle oman mielipiteeni, mutta en esittänyt mitään omia uhkauksiani kausikortin uusimatta jättämisestä, ei kuulu tapoihini.
Olen myös tuonut julki sen, viimeksi eilen illalla, että annettuja lupauksia ei pitäisi rikkoa ja ymmärrän hyvin että Raumam Boja ovat katkeria. Olisin itsekin jos minut olisi huijattu talkoisiin lupaamalla yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista eikä lupauksia pidettäisikään. Ei se että minä olen RB:n kohtelusta pahoillani tietenkään asiaa muuksi muuta eikä ketään lohduta enkä sitä tarkoitakaan, Lukon johto on tässä asiassa toiminut päin vittua toimimalla ensin ja ajattelemalla vasta sitten. Vain Lukon johto on syyllinen tähän sotkuun, ei kukaan muu.
Olen kieltämättä yllättynyt kyselyn tuloksesta ja myös sen julkaisuajankohdasta. Juuri eilen hallilla puheltiin että koskahan tulos julkaistaan, minä ainakin luulin että tulos julkistetaan vasta kauden jälkeen mutta olin väärässä sekä julkistamisajankohdassa että tuloksesta. Kuvittelin nimittäin että kun Lukon johto on RB:lle luvannut seisomakatsomon siirrosta palkaksi hyökkäyssuunnan muutoksen, suunta myös muuttuu ellei äänestyksen tulos ole ihan murskaava, esim. 80-20 meidän "vanhojen jäärien" voitoksi.
No nyt asia on näin. Hyökkäyssuunta ei vaihdu ensi kaudeksi, mutta 2015-16 onkin jo eri asia. Ei tässä mikään voittajan fiilis ole varmaan kellään.