Ei varmaan, mutta kuinka tälläiset ullatukset ennaltaehkäistään?
Vastatkoon kaiken osaava ja tietävä poliisi tähän.
Ei varmaan, mutta kuinka tälläiset ullatukset ennaltaehkäistään?
Vastatkoon kaiken osaava ja tietävä poliisi tähän.
Minä kun kuvittelin, että moittijalla itsellään olisi jokin näkemys asiasta.
Moitin seurauksia, joita poliisi ei pystynyt estämään. Se ei kuitenkaan tee minusta poliisitoiminnan asiantuntijaa.
Mun mielestä Auvinen ei vaikuta erityisen suvaitsevaiselta, mutta se tietysti vain mun mielipide. Lainaus Auvisen haastattelusta:Erittäin hyvä esimerkki joka on "suvaitsematon suvaitsija"
Lähde hesari: Anarkofeministi: "Kaikki nauravat anarkisteille. Ei kannattaisi." - Sunnuntai - Helsingin SanomatRomahdus on tulossa. Joko talousmalli kaatuu omaan mahdottomuuteensa tai maapallo yksinkertaisesti pettää. Tietenkin heitän bensaa liekkeihin, jotta romahdus tulisi nopeammin. Toivon kuitenkin, että systeemi saataisiin muutettua ja maailma pelastettua ennen romahdusta.
Jos joku ei halua olla osa anarkistista yhteiskuntaa, hän voi tehdä jotain muuta. En minä vallankumouksen koittaessa todennäköisesti ole juuri ketään ampumassa. Historiassa ei tosin taida olla yhtään vallankumousta, jossa ketään ei ole kuollut.
Ei jumankauta, että tuo Auvinen on idiootti. Eilen oli Sippo Kähmi, vai mikä se nyt oli, ja tänään Suvi Auvinen. Eipä tässä enää huumoriohjelmia erikseen tarvi seuratakaan, kun nuo tekevät tuon ihan itse ja tahtomattaan...
Tämä näkökanta hyväksyttäköön. Muttai kai se niin menee että hullun ja neron ero on vain menestys. Mitenköhän ne Nürnbergin oikeudenkäyntien älykkyystulokset taas menivät? Nuremberg trials - Wikipedia, the free encyclopediaJos idiootti tarkoittaa älyllisesti heikkoa, niin olen eri mieltä. En allekirjoita Auvisen ideologiaa, mutta esiintyjänä hän on selkeästi parempi. Auvinen argumentoi oman agendansa puolesta varsin selkeästi ja jämäkästi, Huhtasaari jäi tässä selkeästi jalkoihin.
... Sen perusteella mitä sosiaalisen median ja internetin keskustelupalstojen avulla seurasin niin Auvinen taisi esiintyä edukseen tasan ainoastaan omissa anarkisti/vassari piireissään. Muualla tyrmätty täysin. Tämä on jo sinänsä melkoinen saavutus kun ottaa huomioon minkälainen vastus oli. Halla-Aho olisi kyninyt tuon samantien.
Ei jumankauta, että tuo Auvinen on idiootti. Eilen oli Sippo Kähmi, vai mikä se nyt oli, ja tänään Suvi Auvinen. Eipä tässä enää huumoriohjelmia erikseen tarvi seuratakaan, kun nuo tekevät tuon ihan itse ja tahtomattaan...
Samaa mieltä, aivan totta että sinne olisi voinut laittaa vaikka Sauli Niinistön niin tuo Auvinen ei olisi varmaan siltikään ruvennut kunnon dialogiin. Taisi saavuttaa sen päämäärän minkä oli itselleen illaksi asettanut.Jos edustaa toista äärilaitaa, rajat auki ja kaikki ovat tervetulleita, niin on mielestäni aika ymmärrettävää, että saa suosiota vain omiensa parissa. En oikein ymmärrä miten Halla-aho olisi tuossa keskustelussa Huhtasaarta paremmin pärjännyt, tilastot ja faktat tulivat kyllä Huhtasaarenkin esittämänä esille. Halla-aho olisi luultavasti jäänyt jopa enemmän jalkoihin argumentaationsa hitauden takia, tilastoilla yms. argumenteilla hän ei olisi Auvista pystynyt horjuttamaan, uskossa vahva ei horju.
Samaa mieltä, aivan totta että sinne olisi voinut laittaa vaikka Sauli Niinistön niin tuo Auvinen ei olisi varmaan siltikään ruvennut kunnon dialogiin. Taisi saavuttaa sen päämäärän minkä oli itselleen illaksi asettanut.
Varmaankin saavutti. Helppo ilta hänelle kun vastassa oli Huhtasaari.Taisi saavuttaa sen päämäärän minkä oli itselleen illaksi asettanut.
Näille ääriryhmille se voitto on päästä esittelemään ideologiaansa isolle yleisölle. Kun saa satojatuhansia katselijoita (kai tuolla tuon verran katsojia on?), niin kyllä siitä porukasta kourallinen uusia kannattajia aatteelle saattaa löytyä. Näillehan on yksi ja sama nitä keskiverto ihminen niistä ajattelee.Varmaankin saavutti. Helppo ilta hänelle kun vastassa oli Huhtasaari.
Ylen uusi "epäkorrekti asiaohjelma". En ollutkaan edes kuullut, mutta vaikuttaa apuslaisittain ilmaistuna ihan ehdalta demagogiselta ryönältä.Vielä kun olisit kertonut, mistä ohjelmasta on kysymys, niin olisin ymmärtänyt viestisi merkityksen tähän ketjuun. Tuliko tänään televisiosta vai katsoitko tallenteelta?
Ylen uusi "epäkorrekti asiaohjelma". En ollutkaan edes kuullut, mutta vaikuttaa apuslaisittain ilmaistuna ihan ehdalta demagogiselta ryönältä.
Jakso 2 | Perjantai | TV | Areena | yle.fi
Jos idiootti tarkoittaa älyllisesti heikkoa, niin olen eri mieltä. En allekirjoita Auvisen ideologiaa, mutta esiintyjänä hän on selkeästi parempi. Auvinen argumentoi oman agendansa puolesta varsin selkeästi ja jämäkästi, Huhtasaari jäi tässä selkeästi jalkoihin.
Toiseksi, jokainen voi tapahtuman taltioinnista tarkistaa asiayhteyden ja ymmärtää. Mutta jos haluaa nähdä natseja kaikkialla, niin sitten varmasti näkee. Tuokaa minulle aikuisten oikeasti juutalaisten kansanmurhaamista kannattava suomalainen natsi, niin halal-teurastan hänet omin käsin.
Kiireisimmille tässä transkriptio, siitä mitä sanoin. Salaliittolaulun esitystä varten laitoin päähäni Leningradista faijani ostaman neuvostoliittolaisen tekokarvalakin, joka on käytössä myös kyseisessä musiikkivideossa, ja spiikkasin seuraavasti:
”Heil Hitler! Juttuhan on nimittäin niin, että maailmassa on yks maa, Liettua, jossa sekä Stalin ja Hitler, natsi- ja kommarisymbolit on kielletty. Sekin on parempi kuin tämä saatanan tekopyhyys, missä me eletään. — Mut ois Liettuassa jo pidätetty tässä kohtaa!”
Jokaikinen päivä ympäri maailman teatterilavoja ja sadoissa draamaelokuvissa huudetaan heilhitleriä aivan samassa tarkoituksessa kuin minä: natsi-ideologian ja muiden totalitarismien (kuten sosialidemokratian, he-he) vastustamiseksi. Olen miljoonaan kertaan selittänyt, että niin teki jo Hitlerin vallassa ollessa itse Charlie Chaplin. Näin tapahtui myös Lahden kaupunginteatterin minulta tilaamassa musikaalissa Leyla ja Daniel (libretto Pasi Toivanen).
Suhtautumisessa turvapaikanhakijoihin Huhtasaari ja Auvinen edustavat ääripäitä. Toinen haluaa nykyistä turvapaikkapolitiikkaa ja toinen haluaa pakolaiskiintiötä lukuunottamatta lopettaa kansainvälisen suojelun ja, omien sanojensa mukaan, "käännyttää turvapaikanhakijat keinolla millä hyvänsä".ihmettelen myös miten Huhtasaaren kaltainen konservatiivi olisi verrattavissa "ääripäänä" väkivaltaa kannattavaan Auviseen. Ehkä tämä kertoo myös omasta "totuudestasi".
Minä en ainakaan saanut ohjelmasta sellaista käsitystä, että juuri Huhtasaaren mielipide katupartioihin olisi Auvisen mielestä sitä rasismin normalisointia. Eiköhän sitä ole pikemminkin maahanmuuttajien yliedustuksista rikostilastoissa öyhöttäminen, pääosin siihen samaan teemaan liittyvän puhetilaisuuden "vahingossa" avaaminen, rasistista väkivaltaa ylistävästä facebook-kirjoituksesta "vahingossa" tykkääminen, rasistiseen facebook-ryhmään "vahingossa" liittyminen, lausunnot joidenkin ihmisten rajaamisesta ihmisoikeuksien ulkopuolelle, yms. yms.Huhtasaari siis puolustaa esim. Odinien liikkumisvapautta, mutta ei hyväksy rasismia, kansallissosialismia tai väkivaltaa. Tämä Huhtasaaren liberaali näkemys on siis SA:n mielestä sitä, että Huhtasaari tekee rasismia hyväksyttävämmäksi.
Kyllä. Kaikki muu paitsi ensi kesän Unelma 2 konsertin bookkaaminen johtaa väistämättä uuninluukkujen kolinaan.Ja tietysti olen Auvisen ja TosiFanin kanssa samaa mieltä, että maahanmuuttokriittiset normalisoivat rasismia. Ilmiö on yleismaailmallinen. Kun Trumpit ja Huhtasaaret esittävät maahanmuuton ja monikulttuurisuuden pahimpana yhteiskunnallisena ongelmana, voivat kaiken maailman oikeistoradikaalit soturit ja sorateiden varsien keijot voimiensa tunnossa toivotella suvakkeja ja tummaihoisia pakolaisia suohon Yhdysvaltojen tai Suomen lippua heilutellen, koska kokevat rasisminsa ihan normaalina poliittisena mielipiteenä. Hiihdämme aivan hel-ve-tin vaarallista latua ja mäki viettää jo.
The Guardian - Don't let Trump fool you: rightwing... | Facebook
Helsinkiläisnainen selvisi kolmesta keskitysleiristä: ”Seisoin jo kaasukammiossa” | Helsingin Uutiset
Suvaitsevaisuutensa vuoksi vainottu: Tällä menolla joku kuolee
Toiselta kantilta taasen täytyy ihmetellä, millä tavoin "kansalaisten turvallisuudentunteen lisäämiseksi ja rikollisuuden ehkäisyyn tarkoitettuun katupartiotoimintaan" liittyy maahanmuuttovastaiset banderollit? Olen hyvin pitkälti haastatellun joensuulaisen "monikulttuurisen toiminnan kehittäjän" kanssa samoilla linjoilla kun mies sanoo että "me emme halua 90-lukua takaisin" viitaten kaduilla partoiviin ja riehuviin skinilaumoihin. Uskon että tuollaiseen haluun on helppo yhtyä vaikkei mikään kovin aktiivinen monikulttuurisuuden edistäjä olisikaan (kuten en muuten itsekään ole, jottas tiedätte).
Ainakin tuossa samassa ohjelmassa maahanmuuttoon kantaaottavaa plakaatia kanniskelivat, jossa Auvinenkin pääsi maailmankuvaansa raottamaan.Onko katupartioilla maahanmuuttovastaisia banderolleja? En tiedä, kysyn.
Joensuun skinilaumat eivät olleet nykyisen kaltaisia "katupartioita" vaan puhtaita (heh) huumehöryisiä rikollisia jotka hakkasivat, ryöstivät ja vahingoittivat about kaikkea mikä liikkuu, heitä pelättiin ihonväristä riippumatta.
Joensuun urpot kantoivat joukkionsa kärjessä banderollia "Maahan muutto kuriin". Kenelläkään ei varmaan ole yllätys, ettei heillä ole kielioppi hallussa.Onko katupartioilla maahanmuuttovastaisia banderolleja? En tiedä, kysyn.