Itse kansallissosialismia kannattavana "natsina" olen ihmetellyt valtaosan suhtautumista kyseiseen aatteeseen. Monella ensireaktio on usemmiten negatiivinen, kun puheenaiheena on kansallissosialismi tai äärioikeisto. Mikä siinä on niin kauheaa? Ymmärrän sen, että jotkut skinit pilaavat nationalistien maineen sekoilemalla yms, mutta idiooteilla wannabe-nationalisteilla ja todellisilla aatetta kannattavilla on melko iso ero. Itse kannatan kansallissosialismia näistä syistä:
- Oman kulttuurin säilyminen. Tähän kuuluu pahamainen sana "rotupuhtaus", joka ei ole rasismia. Itse olen todennut tutkiessani monikulttuurisuutta noin vuoden, että kyseinen systeemi ei toimi. Hyvänä esimerkkinä Ruotsin Malmö. Ihmisillä on luontainen taipumus hakeutua "omiensa" seuraan, joten monikulttuurisuus luo rinnakkaisyhteiskuntia ja sitä myötä väkivaltaa. Tätä myötä myös kantaväestön 'identiteetti' heikkenee.
Tosin itse en kannata 100 prosenttista muukalaisväestön karkoittamista, vaan osa voidaan "sulauttaa" yhteiskuntaan. Nopeana arviona sanoisin, että Suomessa voisi olla esimerkiksi 7 000- 15 000 Afrikan tai Lähi-idän maahanmuuttajaa.
- Tärkein asia: Rahanluontioikeus valtiolle. Nyky-yhteiskunnassa valtion pääoma tulee ulkomailta yksityisiltä pankeilta korkojen kera, jota ei pysty maksamaan takaisin (matemaattinen tosiasia). Liikkeellä olevaa rahaa on vähemmän kun sitä on tarkoitus maksaa takaisin.
Rahan salaisuus. - YouTube Systeemi perustuu törkeään huijaukseen, mistä Suomen on erottava välittömästi. Islannin tyyliin.
Varmastikin on muitakin aatteita, jossa on pääpiirteittäin samat pointit, mutta toistaseksi en ole vielä törmännyt kansallissosialismia parempaan ideologiaan.