Natsisymppaajilla ja anarkistisymppaajilla vaikuttaa olevan se ero, että viimeksi mainittu hallitsee yhdyssanat.
Mites tolkun ihmisillä? Puolet yhdyssanoista oikein.
Natsisymppaajilla ja anarkistisymppaajilla vaikuttaa olevan se ero, että viimeksi mainittu hallitsee yhdyssanat.
Ymmärtävätkö tolkun ihmiset natseja? Mustamaalaavatko he kuolleita? Yrittävätkö he oikeuttaa natsien väkivaltaa vanhoilla tutuilla? Ihan vaan siksi kysyn, että saan varmistuksen onko meidän määritelmä tolkullisista sama.Mites tolkun ihmisillä? Puolet yhdyssanoista oikein.
Ymmärtävätkö tolkun ihmiset natseja? Mustamaalaavatko he kuolleita? Yrittävätkö he oikeuttaa natsien väkivaltaa vanhoilla tutuilla? Ihan vaan siksi kysyn, että saan varmistuksen onko meidän määritelmä tolkullisista sama.
Kerrotko minulle näistä faktoista joita tällä palstalla on esitetty. Millä perusteella Jimi Karttunen on narkomaani. Kerro lisää myös kiemitoimistosta.Faktojen kertominen tuskin luetaan mustamaalaamiseksi. Tai ainakin kiemitoimiston sanakirja: esittää jk asia (liian) synkin värein.
Kerrotko minulle näistä faktoista joita tällä palstalla on esitetty. Millä perusteella Jimi Karttunen on narkomaani. Kerro lisää myös kiemitoimistosta.
Miksi minun tuollaisia kuuluisi tietää? Kiitän kuitenkin, että osasit minua asiassa sivistää. Katkolla käynyt on siis yhtä kuin narkomaani? Olen ymmärtänyt, että päihdekierteeseen ja siitä eroon tahtovat käyvät katkolla. Päihdettähän tuossa ei ole mainittu joten odotan vielä perusteluja tälle narkkariksi väittämiselle.Kiemitoimisto on lääkkeillä puhekykyänsä heikentäneen kielitoimisto, luulisi sinun sen tienneen. Kertoi julkisesti käyneensä katkolla.
Kiemitoimisto on lääkkeillä puhekykyänsä heikentäneen kielitoimisto, luulisi sinun sen tienneen. Kertoi julkisesti käyneensä katkolla.
Ymmärtävätkö tolkun ihmiset natseja? Mustamaalaavatko he kuolleita? Yrittävätkö he oikeuttaa natsien väkivaltaa vanhoilla tutuilla? Ihan vaan siksi kysyn, että saan varmistuksen onko meidän määritelmä tolkullisista sama.
Voisitko vastata minun kysymyksiini ihan omin sanoin. Presidenttimme ei kysymykseeni vastannut.Tuossa melko hyvä määritelmä meikäläisen ja presidenttimme mielestä: http://www.iisalmensanomat.fi/news/tolkun-ihmiset/
Voisitko vastata minun kysymyksiini ihan omin sanoin. Presidenttimme ei kysymykseeni vastannut.
Miksi minun tuollaisia kuuluisi tietää? Kiitän kuitenkin, että osasit minua asiassa sivistää. Katkolla käynyt on siis yhtä kuin narkomaani? Olen ymmärtänyt, että päihdekierteeseen ja siitä eroon tahtovat käyvät katkolla. Päihdettähän tuossa ei ole mainittu joten odotan vielä perusteluja tälle narkkariksi väittämiselle.
Millä perusteella Jimi Karttunen on narkomaani. Kerro lisää myös kiemitoimistosta.
Kiemitoimisto on lääkkeillä puhekykyänsä heikentäneen kielitoimisto, luulisi sinun sen tienneen. Kertoi julkisesti käyneensä katkolla.
Pyysin sinua vastaamaan kysymykseen. Teen sen vielä kolmannen kerran. Varmuuden vuoksi esitän kysymyksen uudelleen ihan lainauksen kera.Sanoit haluavasi tietää vain määritelmän, ja melko hyvän sellaisen tarjosin. Ole hyvä.
Minusta tuntuu että sinä taidat olla liemitoimiston vakioasiakkaita. Vähentääkö se jotenkin teon vakavuutta että uhri mahdollisesti on käynyt joskus katkolla?
Jos on käynyt katkolla ja mahdollisesti päässyt kuiville, niin onko edelleen narkomaani?
“jutkut uuniin!!! ainut paikka missä niillä ei tuu kylmä…”
Kirjoittaako joku tuollaista täysissä sielun ja ruumiin voimissa?
Kiemitoimiston mukaan ao. tuotos on silkkaa timanttia. Muutenkin aika huisi heitto tältä rasisminvastaisen taistelun symbolilta. Ymmärrettävistä syistä tämä Jimin kepeä letkautus juutalaisista on haluttu jättää vähemmälle huomiolla teillä siellä #unelmapiireissä.
#minäolenjimijoonas #pelipoikki
Pahoinpitelyn/henkirikoksen uhriin tämä ei liity millään tavalla, eikä edes ketjun aiheeseenkaan mutta ylläolevaan silti kommentti.
Mielestäni on. Ehdottomasti. Minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen seurannut valitettavan läheltä ihmistä jolla on riippuvuus. Lähtisin sen pohjalta väittämään, että riippuvuus ei synnyttyään koskaan varsinaisesti katoa. Sitä voi oppia kontrolloimaan, sen kanssa voi oppia elämään ja sen voi saada niin hiljaiselle äänelle, ettei sen olemassaoloa enää oikeastaan edes tiedosta. Se on silti olemassa ja ottaa oikein mielellään ennemmin tai myöhemmin myös uuden riippuvuuden vanhan tilalle.
Ei siis perustu mihinkään tutkittuun tulokseen, mutta kyllä (omasta mielestäni), kerran narkomaani aina narkomaani. Ja mainittakoon, ettei narkomaani ole tässä halveksuva tai pilkkaava sana, vaan ihan yleinen termi.
”Se ei ole helppoa. Olin 13–14-vuotias kun kiinnostuin kansallissosialismista. Mitä enemmän luin sitä enemmän löytyi ”totuuksia”. Ne vahvistivat sen mihin uskoin. Omaksuin natsismin täydestä sydämestäni."
"Nyt minun on määriteltävä elämäni uudelleen ja opittava tuntemaan itseni uudella tavalla. Kuka ja mikä minä olen? Elämässäni ei ollut paljoa jäljellä kun luovuin natsismista. Minun on aloitettava aivan alusta”, Holappa sanoo.
En minä ole keksinyt mitään vaan tarttunut väitteisiin joita öyhöt esittää.Sinä olet nyt itse keksinyt syytteet narkomaniasta, joten oletan sinulla olevan jotain tietoa ja faktapohjaa asialle?
Hyväksyn ehdottomasti tämän näkökulman. Ehkäpä epäselvästi muotoiltu pointtini oli se, että tuleeko joskus huumeita käyttäneen henkilön toimia aina arvoida siitä näkökulmasta, että hän on ollut narkomaani?
Onks Hämeenkyrössä korkki narahtanut?
En tiedä koska, osaat ehkä kertoa, surmansa saanut on näin kirjoittanut. Aiemmat esille nostetut kirjoitukset Facessa olivat muistaakseni vuodelta 2011, eli 5 vuotta sitten. Viidessä vuodessa ehtii ihmisen mielessä ja mielipiteissä tapahtumaan paljon muutoksia.
Kerrotko tarkemmin Jimin eväistä? Oletko muuten täysin streittari mitä päihteisiin tulee?Mulla ja Jimillä on ihan eri eväät.
Kerrotko tarkemmin Jimin eväistä? Oletko muuten täysin streittari mitä päihteisiin tulee?
On. Jos siis juomatottumukseni kivennäisveden suhteen kiinnostaa. Mulla ja Jimillä on ihan eri eväät.
Kaikkea ehtii. Harmi sinänsä, ettei näistä mahdollisista mielipidemuutoksista ole jäänyt minkäänlaista merkkiä sosiaaliseen mediaan.
Ei hätää, toisin kuin päihderiippuvuudesta (eli alkoholismista tai narkomaniasta), rotuvihasta voi kuka tahansa parantua.