Korvamato – tää biisi jää soimaan mun päähän

  • 44 350
  • 225

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oon pari kertaa valitettavasti kuullut JVG:n popcorn kappaleen ja tietty se melodia jää soimaan päähän.
Kokeilepa Aphex Twinin tranceversiota samasta, jostain kymmen vuoden takaa. Se vasta jääkin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näitä on monia, mutta vittumaisimpia ja yleisimpiä nykyään on kun joku 3-vuotiaan tyttäreni kuuntelema YouTube-renkutus jää päähän soimaan esim. iltalenkin ajaksi.

"Baby shark dydyydydyddydy..." jne.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Alphavillen Forever Young soi päässä. Mutta ei sovi valittaa, on sitä paskempiakin biisejä jäänyt päähän kaikumaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tässä on nyt pari päivää rallateltu puoliksi ääneen Pää Kiin Sä veit mun levyt kirpparille-rallia.

Sä veit mun levyt kirpparille, o-ou
Myit jolleen vitun runkkarille, o-ou
Kakskytviis vitun senttii kappale möit ne pois
Niinku millään arvoo ei enää ois
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kisu, Misu, Visu, Sisu, neljä kissanpoikaa...
kisu-misu-visu-sisu vaan pyörii päässä enkä tiedä miksi, en ole sitä biisiä vähään aikaan kuullut. Jostain ne vaan pompahti mieleen ja kun katson meidän kissalikkaa niin pyörähtää usein mielessä laulu kisu-misu-visu-sisu...

Ja jos joku ei tiedä mistä on kyse niin YouTubesta voi kuunnella vähän laiskan version laulusta, animaatiot on ihan OK. Neljä kissanpoikaa | Lastenlauluja suomeksi (linkissä lasten kissalaulu)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kuntosalilla soi radio ja siltä tarttui Adelen "Set Fire To The Rain" korvamadoksi. Serkku tykkäis kylläs tästä jos vaan tietäis. Adele on hänen suosikkilajulajansa ja viimeksi kun näin hänet niin taisin naljailla hänelle hänen musiikkimausta.
 

teppana

Jäsen
Nyt on pari päivää ollut erittäin miellyttävä Van Halen - Panama

Viimeiset pari kuukautta päässä on jatkuvalla syötöllä soinut muutama eri Queenin biisi. Olen ollut siunattu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kuntosalilla soi radio ja siltä tarttui Adelen "Set Fire To The Rain" korvamadoksi. Serkku tykkäis kylläs tästä jos vaan tietäis. Adele on hänen suosikkilajulajansa ja viimeksi kun näin hänet niin taisin naljailla hänelle hänen musiikkimausta.
Mulla on ollut viime aikoina erittäin sofistikoitunut korvamato, Adelen "When We Were Young" kappaleen taustalaulajien hillitty osuus: "...when we were young... when we were young... "
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Eräästä mainoksesta jäi päähän soimaan Sofi Tukkerin - Best friend. Jotenkin on sellainen fiilis että toi basso ja saksofoni kuvio on jostain toisesta biisistä samplattu mutta eipä tuu mieleen että mistä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Voisiko olla tuosta? En ole kylläkään varma.
Ei ollu kyllä toi. Kiitoksia yrityksestä. Jotenkin tulee mieleen että jossain leffassa ois ollu, mutta tuskinpa kanattaa käyttää aikaa sen metsästämiseen. Tulee mieleen jos tulee. Mutta onneksi toi kyseinen biisi on jo poistunut korvasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös