Kalsarikänniketju

  • 5 201 401
  • 66 624

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Bisseä tässä nyt mennyt. Horolan Elinaa pauhaa luureissa. Hienoja kertomuksia ne.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään otetaan pitkästä aikaa. Lonkeroa, Vodkaa, Viiniä ja pari kaljaa. Pitkään olin selvinpäin ja meni hyvin. Sain hoidettua tärkeitä asioita ja autettua mutsia muutossa. Nyt voin palkita itseni juoden ja kuunnellen modern talkingia. You my Heart you my soul....
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Piti käydä syömässä mustapapupihviä jääkaapista. Maistu kylmänäkin ihan hyvältä, kun laitto jotain valkosipuliyrittimajoneesia päälle. Väsyttää mutta ei malta mennä nukkumaan. Lupasin vaimolle, että huomenna en jatka tasottelua. Aion pitää lupauksen, eli pakko sinnitellä nyt mahd pitkään.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Piti käydä syömässä mustapapupihviä jääkaapista. Maistu kylmänäkin ihan hyvältä, kun laitto jotain valkosipuliyrittimajoneesia päälle. .
Syömisestä puheenollen: paistoin päivällä vajaan kilon ahvenfileitä. Vaimolla ei ollut silloin nälkä, joten lupasi syödä loput huomenna (siis tänään).
Too late. Napostelin äsken kaikki kylmänä valkkarin kera. Loistavaa.
Nyt Stolia energiajuoman kera, jotta jaksaa pidempään....
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Syömisestä puheenollen: paistoin päivällä vajaan kilon ahvenfileitä. Vaimolla ei ollut silloin nälkä, joten lupasi syödä loput huomenna (siis tänään).
Too late. Napostelin äsken kaikki kylmänä valkkarin kera. Loistavaa.
Nyt Stolia energiajuoman kera, jotta jaksaa pidempään....

Miksiköhän olin laittanut sinut ignoreen? Ehkä olet vajonnut alas ja haukkunut kaikkia oululaisia lestoiksi tai jotain? Ei se mitään, meillä kaikilla on heikkoutemme. Vielä olutta lipitellään.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Miksiköhän olin laittanut sinut ignoreen? Ehkä olet vajonnut alas ja haukkunut kaikkia oululaisia lestoiksi tai jotain? Ei se mitään, meillä kaikilla on heikkoutemme. Vielä olutta lipitellään.
Sori! Oli paha päivä silloin...
Stoli loppui, mutta olutta riittää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sori! Oli paha päivä silloin...
Stoli loppui, mutta olutta riittää.

Ei se mitään. Olen huomannut että jääkiekko saa ihmisistä huonoja puolia esiin. Vieläkään en todellakaan muista, miksi olen laittanut ignoreen, mutta nyt olet poissa sieltä. Olutta tosiaan. Tässä koneella esportsia katsellen ja jotain pelaten. Heitin koneelle muinaisjäänteen Mass Effect 2:sen. Hyvää viihdettä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ei se mitään. Olen huomannut että jääkiekko saa ihmisistä huonoja puolia esiin. Vieläkään en todellakaan muista, miksi olen laittanut ignoreen, mutta nyt olet poissa sieltä. Olutta tosiaan. Tässä koneella esportsia katsellen ja jotain pelaten. Heitin koneelle muinaisjäänteen Mass Effect 2:sen. Hyvää viihdettä.
Ymmärrän hyvin, että miksi olit laittanut ignoreen, sillä heittelin ala-arvoisia kommentteja. En vieläkään tiedä, että miksi lätkä pääsi silloin noin tunteisiin, kun muuten kiinnostus jääkiekkoon on ollut laskemaan päin. Esimerkiksi MM-kisat eivät vituttaneet yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ymmärrän hyvin, että miksi olit laittanut ignoreen, sillä heittelin ala-arvoisia kommentteja. En vieläkään tiedä, että miksi lätkä pääsi silloin noin tunteisiin, kun muuten kiinnostus jääkiekkoon on ollut laskemaan päin. Esimerkiksi MM-kisat eivät vituttaneet yhtään.

Palstaa on tullut seurattua aika pitkään jo. Joka joukkueen "kannattajista" löytyy näitä provosoijia, jotka saa toisia ärsyyntymään ja kehä on valmis. Joka ikinen vuosi sama juttu. Itse yleensä jätän keväämmällä lätkäketjut jopa välistä, kun porukka käy niin kierroksilla. Tykkään lukea viestejä itse kiekosta ja heti jos menee muuhun, niin punasta lappua luukulle :)
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Tuli grillailtua tänään ja nyt jatketaan oluen juomista kotosalla kalsareissa, niinkuin kuuluukin. Onko muita jotka nautiskelee sivistyneesti näin sunnuntai-iltana?
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tuli grillailtua tänään ja nyt jatketaan oluen juomista kotosalla kalsareissa, niinkuin kuuluukin. Onko muita jotka nautiskelee sivistyneesti näin sunnuntai-iltana?

Kyllä. Neloselta tulee Interstellar niin hyvähän tässä on tasoitella oloa lonkerolla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
3. sivulle tääkin valahtanut.

Skarpatkaa, saatana. *tsih*
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Yllättävän hyvää tää Karhun uus ruis-ipa. Niitä on muutama tänään mennykkin :)

Mutta missä on petter? Olen kyllä huolissani.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Hitto, ei oo lantrinkia, mutta ystäväni tuoma vodkaflinda menee näköjään ilman muumilimujakin, eli vedellä mennään..mitäs tänne?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
25.12.2017-2.6.2018 oli kuiva kausi. Nyt ei ole enää. Voikka ja huikka. Alko (heh) meinaan loma....
 

A Siente

Jäsen
Tänään voi kerrankin ryypätä rauhassa. Eilinen meni vituiks kun loppu kaljat ja piti lähteä baariin. Hitto se oli ahistava paikka, pellet hillu lakit päässä. Selkäänsä sietäisivät saada. No olen minäkin siel joskus hillunu. Nykyää ei vaa oikei jaksa. Kotona on hyvä olla. Tämä on minun linna ja minä olen sen kuningas. Olispa paskapaperia. Nyt pitää huljutella aina suihkussa perse. Tuleehan siitä puhtaampaa. Pillupuhelin olis ihan kätevä, harmi ettei ole.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Yo-juhlat ohi ja siitä sitten itsekseen olutta ja perinteistä kossua suoraan pullosta. Eiköhän tämä kännin puolelle pikkuhiljaa heilahda. Iloista ja pirteää Celtic Frostia tunnelman laskijana.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
No jos sitä nyt muutaman sentään, tosin eilen tie vei soittoruokalaan 1963 avo Cadillacilla. Tänään jos sama toistuu, kuten aavistelinkin niin kyytinä Cadillac, mutta 1959 mallia. Ah, tätä elämän sietämätöntä keveyttä taas.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muuttohommat alkaa olla voiton puolella. Kai se pitää muutama kalja ottaa. Vielä vanhasta kämpästä pitäisi käydä vessa ja eteisen lattia pesemässä. Muutot on kyllä perseestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös