Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 849 007
  • 11 237
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Yritin tällain rakentavasti vastata. Perijatkoaikalaisempi tyyli olisi ollut heittää ainoastaan one linerina tyhmä kysymys, että onko teillä paskat mikrot.
Nyt ois paikka ihan paskalle, onko teillä paskat mikrot? -visalle
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Puurot mikrossa ja yön yli ja joku novelli kysymyksiä miten tekee jne..
Oikea puuro tehdään kattilassa ja syödään aamulla kun herää ja menee unisena kouluun. (näin siis 80-luvun alussa)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Puurot mikrossa ja yön yli ja joku novelli kysymyksiä miten tekee jne..
Oikea puuro tehdään kattilassa ja syödään aamulla kun herää ja menee unisena kouluun. (näin siis 80-luvun alussa)

Myönnetään että minun innoittajanani toimi nimimerkki @Kiekkokatsoja jonka olen muistaakseni aiemmin nähnyt esittävän vähän vastaavalla lailla tukun kysymyksiä tässä ketjussa. Ja samassa viestissä siis. Ehkä sitten innostuin jopa liikaakin kyselemään asioita joita olen puuroon liittyen mietiskellyt jo pidempään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä on useampi maininnut pitävänsä puuroa mikrossa kolme minuuttia. Meikäläisellä puuro valmistuu puolessatoista minuutissa. Varmaan tyhmä kysymys enempää ihmetellä asiaa?
Riippuu täysin hiutaleista, mun käyttämät hiutaleet tarvitsevat noin vartin kypsytysajan.
 
K

Kiekkokatsoja

Myönnetään että minun innoittajanani toimi nimimerkki @Kiekkokatsoja jonka olen muistaakseni aiemmin nähnyt esittävän vähän vastaavalla lailla tukun kysymyksiä tässä ketjussa. Ja samassa viestissä siis. Ehkä sitten innostuin jopa liikaakin kyselemään asioita joita olen puuroon liittyen mietiskellyt jo pidempään.
Kysyä saa, ja ei kysyvä tieltä eksy.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Riippuu täysin hiutaleista, mun käyttämät hiutaleet tarvitsevat noin vartin kypsytysajan.

Totta kai. Litistämättömästä tavarasta saisi alkaa tekemään aamupuuroa jo edellisiltana.
 

444

Jäsen
Tai sitten jättää ne hiutaleet sinne kaupan hyllylle ja toteaa, että puuro on pahaa. Tai ei se makunsa puolesta ole, mutta suussa sellainen epämääräinen läjäys limaa ja klimppejä. Nam.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Osaako koira kiivetä rappusia? Tätä olen miettinyt paljon viime aikoina. Kanssani samassa talossa asuu koiranomistajia, ja aina ne menevät koiran kanssa hissillä, vaikka asuisivat kakkoskerroksessa. Joku pieni koira nyt ei varmaan pysty kiipeämään rappusia, kun ne ovat sille vain liian isoja, mutta miten on isojen koirien laita? Niillä varmaan olisi ainakin tarpeeksi pitkät jalat siihen.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Osaako koira kiivetä rappusia? Tätä olen miettinyt paljon viime aikoina. Kanssani samassa talossa asuu koiranomistajia, ja aina ne menevät koiran kanssa hissillä, vaikka asuisivat kakkoskerroksessa. Joku pieni koira nyt ei varmaan pysty kiipeämään rappusia, kun ne ovat sille vain liian isoja, mutta miten on isojen koirien laita? Niillä varmaan olisi ainakin tarpeeksi pitkät jalat siihen.
Meillä ainakin salukin (vinttikoira) tassut pukkas liukua kerrostalossa betoniportailla. sama kun kotona oli puuportaat, piti laittaa mattoja liukuesteeksi
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Osaako koira kiivetä rappusia?

En tiedä jos olisi kerrostalon rappuja pitänyt kerrostolkulla kiivetä, mutta siskolla oli berni joka meni ihan sujuvasti portaita ylös ja alas. No, alaspäin toki hieman hitaammin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Puhelimeen pärähti juuri varoitus pankkitunnushuijareista. Tuli siitä mieleeni, että milloin viimeksi on Suomessa annettu viranomaistiedote rikollisesta toiminnasta (ei lasketa sitä, jos jonkun happosäiliöauton kolariin liittyy rikos)? Yleensähän näissä on joko nähty karhu jossain tai ilmassa on myrkkykaasuja. Ja jos vastaus on joku murhamies, niin milloin viimeksi jostain muusta kuin murhamiehestä?
 

Glove

Jäsen
Puhelimeen pärähti juuri varoitus pankkitunnushuijareista. Tuli siitä mieleeni, että milloin viimeksi on Suomessa annettu viranomaistiedote rikollisesta toiminnasta (ei lasketa sitä, jos jonkun happosäiliöauton kolariin liittyy rikos)? Yleensähän näissä on joko nähty karhu jossain tai ilmassa on myrkkykaasuja. Ja jos vastaus on joku murhamies, niin milloin viimeksi jostain muusta kuin murhamiehestä?
Jos sulla on puhelimessa 112-sovellus niin kyse on varmaan tästä:

 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
K

Kiekkokatsoja

Mulle tuli taas puhelu tuntemattomasta numerosta, jossa joku yritti puhua englantia. Suljin linjan heti. Yritti kai myöhemmin uudelleen.
Onko kukaan koskaan ajankuluksi jutellut, että mitä nämä tyypit höpöttävät ja haluavat?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mulle tuli taas puhelu tuntemattomasta numerosta, jossa joku yritti puhua englantia. Suljin linjan heti. Yritti kai myöhemmin uudelleen.
Onko kukaan koskaan ajankuluksi jutellut, että mitä nämä tyypit höpöttävät ja haluavat?
Yli 15 v sitten, kun nämä puhelinhuijaukset eivät vielä olleet niin yleisiä, niin keskustelin varmaan kymmenisen minuuttia kohteliaan ja hyvää englantia (tunnistin intialaisen korostuksen) puhuneen miehen kanssa, jolla oli mainio tarjous sijoittaa Japanin jenin ja US dollarin päivittäisillä kurssimuutoksilla rahaa takovaan yhtiöön. Minimisijoitus 5000 USD ja vuosituotto vähintään 5-10%. Eihän minulla moisia rahoja tietenkään olisi edes ollut, mutta aikani kuluksi höpötin (töissä oli rauhallista). Lähinnä yritin saada jotain konkreettista perustelua sille, miksi moinen bisnes onnistuisi. Kaveri luetteli numeroita tiuhaan tahtiin, mutta kuulosti hölynpölyltä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Osaako koira kiivetä rappusia? Tätä olen miettinyt paljon viime aikoina. Kanssani samassa talossa asuu koiranomistajia, ja aina ne menevät koiran kanssa hissillä, vaikka asuisivat kakkoskerroksessa. Joku pieni koira nyt ei varmaan pysty kiipeämään rappusia, kun ne ovat sille vain liian isoja, mutta miten on isojen koirien laita? Niillä varmaan olisi ainakin tarpeeksi pitkät jalat siihen.
Ihan tervettähän tuo on hissiä käyttää koirakaverin kanssa kun se kerran mahdollista. Eli eihän rappuset luonnollisin alusta ole sillä onhan se kova/liukas. Varsinkin koirasta riippuen voi olla erittäinkin hyväks mm. lonkille jättää väliin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Osaako koira kiivetä rappusia? Tätä olen miettinyt paljon viime aikoina. Kanssani samassa talossa asuu koiranomistajia, ja aina ne menevät koiran kanssa hissillä, vaikka asuisivat kakkoskerroksessa. Joku pieni koira nyt ei varmaan pysty kiipeämään rappusia, kun ne ovat sille vain liian isoja, mutta miten on isojen koirien laita? Niillä varmaan olisi ainakin tarpeeksi pitkät jalat siihen.
Jos systerin mäyräkoirat ovat osanneet (yksi kääpiösellainen), niin on jo kouluttajassa vikaa jos ei isotkin koirat osaa.

Yksi systerin koirista on ollut lonkkavikainen, Bernin paimenkoira, joka ei kovin paljoa portaita varmastikaan elämässään kulkenut.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mulle tuli taas puhelu tuntemattomasta numerosta, jossa joku yritti puhua englantia. Suljin linjan heti. Yritti kai myöhemmin uudelleen.
Onko kukaan koskaan ajankuluksi jutellut, että mitä nämä tyypit höpöttävät ja haluavat?
Joku Intialainen siellä oli toisessa päässä I assume ja kyselin vähän kaikkea englannin kielellä ja hänellä jo siinä vaikeuksia, kun pääsin kyselemään windowsin rekisteriin niin loppus loppukin ja loppujen lopuksi sieltä lyötiin luuri korvaan :P
Pienikin kiusa on hieno asia kusettajille :P
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Miksi yllättävän moni täällä kirjoittelee ilman, että laittaa loppuun välimerkin

Näyttää helvetin tyhmältä

Varsinkin onelinereissa yleistä

Ei muuta, jatkakaa
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä. Käytän. Väli. Merkkejä. Erit. Yisesti. One. -. Linereissa !!
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun jääkiekkopalstalla ollaan, niin tämä menee varmaankin tyhmien kysymysten ketjuun. Mutta siis: mistä näen NHL-pelaajien peliaikatilastot koko kuluvalta kaudelta? Lähinnä tuli mieleeni, kun haluaisin tsekata, miten Heiskanen sijoittuu tuolla. Toki muidenkin pelaajien peliajat kiinnostavat. Onko tilastoon vielä sellaista suodatinta, jota käyttäen voi katsoa vain suomalaiset pelaajat?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kun jääkiekkopalstalla ollaan, niin tämä menee varmaankin tyhmien kysymysten ketjuun. Mutta siis: mistä näen NHL-pelaajien peliaikatilastot koko kuluvalta kaudelta? Lähinnä tuli mieleeni, kun haluaisin tsekata, miten Heiskanen sijoittuu tuolla. Toki muidenkin pelaajien peliajat kiinnostavat. Onko tilastoon vielä sellaista suodatinta, jota käyttäen voi katsoa vain suomalaiset pelaajat?
Löytyy niinkin yllättävältä sivustolta kuin NHL.com

NHL Stats
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos systerin mäyräkoirat ovat osanneet (yksi kääpiösellainen), niin on jo kouluttajassa vikaa jos ei isotkin koirat osaa.

Yksi systerin koirista on ollut lonkkavikainen, Bernin paimenkoira, joka ei kovin paljoa portaita varmastikaan elämässään kulkenut.

Hoidin joskus satunnaisesti yhtä sakemannia joka oli hömppä tapaus. Liukas lattia oli sille paha ja siitä olis saanu hyvääkin videoo ilmeestä että mitäs nyt? Loppujen lopuksi sen sai kantaa turvalliselle alustalle joka oli sitten huvittava näky kantaa isoo sakemannia sylissä.

Rappuset (sellaiset jotka ei ollu umpinaiset vaan näki rappusten alta läpi) oli toinen paikka. Kyllä vihdoista viimein ylös pääsi mutta joka portaat kohdalla tuli stoppi ja kurkistettiin seuraavan portaan alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös