Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 248 117
  • 13 712

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eikös noista päivityksistä ole ainakin osa jonkun palstalaisen mielikuvituksen tuotetta? Kertaparodiana ihan hauska, mutta kuukaudesta toiseen toistettuna vitsi hiukan väljähtyy, eikä ole mielestäni vielä muuttunut uudelleen hauskaksi. Menee samaan kategoriaan kuin ne ratkihauskat "seurajohdon puhelinkeskustelut", jotka on nykyään aivan aiheellisesti linjattu pelikiellon väärteiksi.
Prosentuaalisesti väitän, että omaa mielikuvitusta oli ihan promillen luokkaa ja uskomatonta kyllä kaikki muut olivat ihan aitoja Tamin päivityksiä. Sitä siellä myös taivasteltiin, että ei voi olla oikea päivitys, mutta screenshoteille todistettiin oikeiksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sanotaan ihan suoraan: Valavuoren, Karalahden tai Tammisen ketjuissa ei ole kohteista kirjoitettu mitään sellaista, mikä ei keskustelupalstalle voisi kuulua. Toki toisinaan kieli on kovaa, niin sen pitääkin olla, kun puhutaan julkisuuden henkilöistä, joiden toiminta on monin tavoin alle kaiken arvostelun.

(Jotkut lainrikkomisjauhannat nyt ovat niin puuta-heinää että niille naurettiin jo tuoreeltaan).
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös noista päivityksistä ole ainakin osa jonkun palstalaisen mielikuvituksen tuotetta? Kertaparodiana ihan hauska, mutta kuukaudesta toiseen toistettuna vitsi hiukan väljähtyy, eikä ole mielestäni vielä muuttunut uudelleen hauskaksi. Menee samaan kategoriaan kuin ne ratkihauskat "seurajohdon puhelinkeskustelut", jotka on nykyään aivan aiheellisesti linjattu pelikiellon väärteiksi.
Nähdäkseni siellä eroteltiin kyllä suhteellisen selkeästi oikeat päivitykset ja jokaisen omat Tami-hengessä kirjoitetut viestit.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Lisäksi alkuperäinen Tamin ketju oli HardCore Hooliganin monologien lisäksi yksi niistä harvoista ketjuista koko Jatkoajassa, jossa ei ollut mitään jäsentenvälistä, perusnegailua ja henkilökohtaista vittuilua vaan henki oli todella lämmin (kuten oli pääsääntöisesti myös legendan itsensä suuntaan). Jopa paikalle välillä eksyneet tosikot ja palstapoliisit säästyivät rumemmilta vastahyökkäyksiltä. Menee edelleen jankkaamiseksi, mutta ei vaan pysty käsittämään, että tällainen ketju pistetään lukkoon? Enemmin itse olen tuollaisessa hyvähenkisessä ”poterovartio”-ketjussa kuin koronaketjuissa, joissa mennään henkilökohtaisuuksiin jatkuvalla syötöllä. Tamia lainatakseni täällä todellakin on oikeat ja väärät.
 

redpecka

Jäsen
Ainoa vika tuossa Tami-ketjussa on/oli että se on jääkiekkopuolella, kuten veljet todenneet täällä tuhat kertaa ja jopa ennen lukitusta.

Tami on höpsö ukkeli, jonka sanomisia parodisoidaan (jos se nyt on ylipäätään mahdollista vrt. jäyhä Kekkonen vs. koko kansan Ahtisaari), toisin kun näitä imbesillejä karalahtia ja selänteitä; niiden suuntaan tulee ihan oikeutetustikin jyrkkää kritiikkiä, mutta Tami on meidän maskotti, jonka vieressä jokainen haluaisi viettää vuorokauden katselemassa veehooässiltä sportässätsarjaa kylmä kukko kourassa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisäksi alkuperäinen Tamin ketju oli HardCore Hooliganin monologien lisäksi yksi niistä harvoista ketjuista koko Jatkoajassa, jossa ei ollut mitään jäsentenvälistä, perusnegailua ja henkilökohtaista vittuilua vaan henki oli todella lämmin (kuten oli pääsääntöisesti myös legendan itsensä suuntaan). Jopa paikalle välillä eksyneet tosikot ja palstapoliisit säästyivät rumemmilta vastahyökkäyksiltä. Menee edelleen jankkaamiseksi, mutta ei vaan pysty käsittämään, että tällainen ketju pistetään lukkoon? Enemmin itse olen tuollaisessa hyvähenkisessä ”poterovartio”-ketjussa kuin koronaketjuissa, joissa mennään henkilökohtaisuuksiin jatkuvalla syötöllä. Tamia lainatakseni täällä todellakin on oikeat ja väärät.
Vahva tämä. En eksynyt ketjuun usein, mutta joka kerta kun eksyin, niin hymy nousi huulille, kun huomasin miten rento fiilis ketjussa oli. Siitä ei todellakaan välittynyt mitään kiusanteon fiilistä, vaan korkeintaan kunnioittavaa parodiaa, jossa kaikki olivat hyvällä fiiliksellä mukana.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Voisitteko @Moderaattorit lisätä nyt pikaisesti sääntöihin sen ns. Tami-pykälän eli mikä on sallittu määrä tamimaisia viestejä. Mitataanko se viestin pituudessa vai onko kirjoittajalla X määrä tamimaisia viestejä käytettävissä esim. kuukauden aikana?
Jos käyttää pisteen sijaan välilyöntiä ja kahta huutomerkkiä, se on riittävän tamimaista ja kakkua paukahtaa !! No niin, tehty mikä tehty, adjöö.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Harvoin vierailin kyseisessä ketjussa, mutta aina kun vierailin totesin, että ei täällä mitään oleellista ole. Sama vitsi meneillään. Joku kopioi Tammisen Facebook päivityksen, sitten naureskellaan asialle, useampi viesti jossa käytetään Tamismeja ja sitten toistetaan. Aika hankala tuosta on sanoa missä menee hyväntahtoisen parodioinnin ja suoran vittuilun raja. Itse en ainakaan osaa sanoa päällisin puolin mistä on kyse.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nimimerkki @Moderaattorit aloitti kylmän sodan useaa käyttäjää vastaan niin siispä @Moderaattorit siirretään loppuvuodeksi tuomaritorniin miettimään uusia keinoja miten saataisiin tämäkin soppa siististi syötyä.
Ilmeisesti strategiana on, että kyllä ajan kanssa tämä unohdetaan ja voidaan jatkaa niin kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan? Muuten voisi toimia, mutta nyt puhutaan kiekkoleijona #79, eikä mistään heinäkengistä.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä siellä moni muu ketju olisi joutanut sulkuun ennen Tamia. Täällä on kyllä hienosti perusteltu veljien toimesta tuon ketjun sisintä olemusta. Mikäli Tami itse on vaatinut ketjun sulkua niin homma ok. Muussa tapauksessa moderaattorit olette farssi (uskallan käyttää kyseistä sanaa, koska ilmeisesti Harri Ahola ketjua ei ole vedetty vielä säppiin).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulla on paha mieli, kun Tamin ketju meni lukkoon eikä ole ketjunavausoikeuksia. Olo on kuin olisi viety Kukko (Cock ) suusta. Lisäksi minulle aina ilkeillään, ettei minulla ole ketjunavausoikeuksia. KYLLÄ SE ON JO TULLUT SELVÄKSI EI TARTTE MUISTUTTAA ! ! MIND YOUR OWN BUSNESS TEE PERÄSSÄ !!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Minulla on paha mieli, kun Tamin ketju meni lukkoon eikä ole ketjunavausoikeuksia. Olo on kuin olisi viety Kukko (Cock ) suusta. Lisäksi minulle aina ilkeillään, ettei minulla ole ketjunavausoikeuksia. KYLLÄ SE ON JO TULLUT SELVÄKSI EI TARTTE MUISTUTTAA ! ! MIND YOUR OWN BUSNESS TEE PERÄSSÄ !!!

Eipä olla veli moderaattoireista kuultu joten on aavistus kyllä missä tällä hetkellä ovat ja mitä tekemässä!!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minulla on paha mieli, kun Tamin ketju meni lukkoon eikä ole ketjunavausoikeuksia. Olo on kuin olisi viety Kukko (Cock ) suusta. Lisäksi minulle aina ilkeillään, ettei minulla ole ketjunavausoikeuksia. KYLLÄ SE ON JO TULLUT SELVÄKSI EI TARTTE MUISTUTTAA ! ! MIND YOUR OWN BUSNESS TEE PERÄSSÄ !!!

Niinpä. Kukahan tässäkin tapauksessa on se pahin kiusaaja?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eipä olla veli moderaattoireista kuultu joten on aavistus kyllä missä tällä hetkellä ovat ja mitä tekemässä!!
Ehdotan, että huomenna joku ykkösketjun veljistä postaa päivän FB-päivityksen uuteen ketjuun ja käymme sen yhdessä asiapohjaisesti ja kiusaamisvapaasti läpi. Tällöin toimimme moderaattoriveljien viimeisimmän ohjeen mukaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eipä olla veli moderaattoireista kuultu joten on aavistus kyllä missä tällä hetkellä ovat ja mitä tekemässä!!
Kuusamakujalla saunassa imemässä Cockia posket lommolla. Kukko-olutta tietysti tällä tarkoitetaan, hyi teitä syntiset mitä heti luulitte.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tahtoisin, että Jatkoajan verkkolehti ja foorumi kertoisivat julkisesti, että meillä ollaan kiusaamisvapaita. Tämähän oli kiusaamista, yllyttämistä, jotta kaltaiseni metsänreunasta räkyttäjät voivat nauraa. Olen kyllä hirveä ihminen.

Kerran sanoin yhdelle tollolle, että perusta blogi, kun hänellä oli "asiaa". No sehän perusti. Myönnän että hävetti sitten. Blogissa on jo tuhansia postauksia. Tiedän myös erään toisen vitsiveikon, joka sanoi huumorilla eräälle kirkkoherralle, että lähdepä ehdolle arkkipiispaksi ja tämä lähti. Sai se ääniä mutta tolloili kanssa melkoisen verran.

Pitäisi olla hiljaa. Niin joo, sanoinhan kerran Tamillekin jotain omasta mielestäni vitsikästä Tamin FB:ssä, jonka Tami tietenkin otti tosissaan ja rehenteli vastauksessaan aika tavalla. Nauratti.

Ymmärrän, että tämmönen tyyli vituttaa. Silti, voi kai sitä pahempiakin juttuja elämässään tehdä kuin vitsailla tollojen kustannuksella, kun eivät ne edes tajua. Myönnän, että minun on vaikea sietää... tolloutta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voidaan tämän kautta laitta ketjut kiinni vaikkapa Valavuoresta, Trumpista ja Jerestä. Näissä kaikissa huokuu negatiivisuus ja arvostelu. Tamin ketjussa kuitenkin vallitsi hyväntahtoisuus ja miehen oma kirjoitustyyli, ilman pahantahtoisuutta tahi negailua. Hyvin outo ratkaisu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voiteleeko Tami kenties moderaattoreita?
Nyt olisi ensiarvoisen tärkeää saada Tamin Facebook-päivitys nähtäville, sillä epäilen eilen olleen koulutuskeikan eräällä officella Stadissa Fredrikinkadulla?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt olisi ensiarvoisen tärkeää saada Tamin Facebook-päivitys nähtäville, sillä epäilen eilen olleen koulutuskeikan eräällä officella Stadissa Fredrikinkadulla?

Onko muuten hetkeen edes tullut päivitystä? Mieleen juolahtaa toki ikävämpiäkin vaihtoehtoja, mutta taidan vaieta niistä vielä toistaiseksi. Veljet ja siskot arvannee jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös