Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 097
  • 66 872
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänään olin oikein ahkera ja laitoin viisi uutta työhakemusta putkeen menemään. Jospa se jo kohta jostain mullekin tärppäisi.
Ja sehän toimi nopeasti. Sain äsken ensimmäisen haastattelukutsun! Peukut pystyyn...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ja sehän toimi nopeasti. Sain äsken ensimmäisen haastattelukutsun! Peukut pystyyn...

Tuohan on hieno juttu. Ja anteeksi jos olin aamulla liian negatiivinen. Minulla on vain myös paljonkin kokemusta työhakemusten kirjoittamisesta ja lähettämisestä ja minulla kävi vähän tuota mielestäni että laadun sijasta tuli satsattua määrään. Ja alkoi se terävin ote lipsua kirjoittamisesta kun niitä hakemuksia väsäsi ihan liukuhihna-tahdilla suorastaan. Päivästä toiseen.

Mutta upeaa että sinua lykästi nyt jo noinkin hyvin että sait työhaastattelukutsun. Pidän peukun pystyssä puolestasi ja jos ei muuta niin ainakin saat kokemusta haastattelutilanteesta. Mutta etköhän työtäkin saa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Wikipedia on vaarallinen sivusto. Ensin katsoin missä vuoden 2002 jalkapallon MM-kisat pelattiin. Siitä siirryin mukavasti katsomaan vuoden 2006 kisojen sivua ja siellä mainittiin Schwartzwaldin kinkku. No sitten piti lukea sitä ja seuraavaksi katsoa mitä joulukinkusta sanotaan. Sitten mentiin katselemaan Skandinaavien jouluruokailua, siitä päädyin jotenkin lukemaan sahdista ja Suomen ruokakulttuurista ja nyt minulla on oluen historiasta ja omenoista välilehdet auki.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Katselin tuossa jo ensi viikon sääennustuksia eli ensimmäisen kesälomaviikkoni sääennustuksia eikä ne nyt kovin hyviltä valitettavasti näyttäneet. Sadetta se lupaili kai jokaisen päivän kohdalle ensi viikon torstaihin asti. Siihen asti oli ennustuksetkin vain kun viimeksi niitä katselin.

Usein elokuu on ollut vielä hyvinkin kesäinen ja lämmin kuukausi mutta nyt saattaa sitten olla ainakin osin toisin?

Noh, minä olen kyllä sitä mieltä onneksi itse että ei se loman onnistuminen ja hyvä loma ole niinkään ainakaan minun kohdallani säästä kiinni. Se on asenteesta kiinni ennen kaikkea. Kun on hyvä asenne niin moni asia on paljon positiivisempi. Ja vaikka virtahepoja sataisi taivaalta niin hyvällä asenteella päästään silti pitkälle.

Kesälomassa on niin paljon sellaista hyvää mikä ei säästä riipu. Ei töitä, ei kiirettä, ei kiireen tuntua, ei stressiä... Nämä nyt tulevat ainakin äkkiseltään mieleeni ja varmasti on paljon muutakin hyvää kahdenkin viikon tauossa töistä. Se että saa vaikka vain lorvia hyvällä omalla tunnolla. Ei näihin sää vaikuta vaan se että osaa arvostaa näitä juttuja.

Ja jos on huono keli niin sitten olen ainakin ensimmäisen lomaviikon sisätiloissa suurimmaksi osaksi. Onhan hiihtolomakin hyvä loma vaikkei silloinkaan rannalla olla aurinkoa ottamassa.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Ei mulla muuta, mutta Johnny.B.Goode pitäisi saada luvat tänne takaisin. Palsta on niin paljon köyhempi hänen lähdön jälkeen.
Valitettavasti täällä on hieman sitä asennetta että "määrä korvaa laadun". Vaikka tunnuksien saaminen on suhteellisen vaikeaa (eikö palstoille yleensä haeta tunnukset automaattisesti mutta tänne ei?) niin palstalla on kymmeniä tuhansia kirjoittajia joiden anti on käytännössä, tai ihan oikeastikin, nolla. Mielestäni todella iso osa tunnuksista voitaisiin poistaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Valitettavasti täällä on hieman sitä asennetta että "määrä korvaa laadun". Vaikka tunnuksien saaminen on suhteellisen vaikeaa (eikö palstoille yleensä haeta tunnukset automaattisesti mutta tänne ei?) niin palstalla on kymmeniä tuhansia kirjoittajia joiden anti on käytännössä, tai ihan oikeastikin, nolla. Mielestäni todella iso osa tunnuksista voitaisiin poistaa.
Ja tämä tarkoitti?
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Onkohan Johnnystä tulossa re-inkarnaatio tai muuten vain uudella nimellä ilmestyisi palstalle?

En tiedä mitä säännöt sanovat siitä jos kirjoitusoikeudet poistetaan että kannattaako tai onko sallittua ilmestyä palstalle uudella nikillä? Uusi nikki ja hillitty+asiallinen käytös niin homma jatkuisi sitten puhtaalta pöydältä. Johnnylläkin kirjoitustahti parhaimmillaan sitä luokkaa että tietynlainen paine varmaan kerääntyy jos sitä ei pääse purkamaan viestien muodossa..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Valitettavasti täällä on hieman sitä asennetta että "määrä korvaa laadun". Vaikka tunnuksien saaminen on suhteellisen vaikeaa (eikö palstoille yleensä haeta tunnukset automaattisesti mutta tänne ei?) niin palstalla on kymmeniä tuhansia kirjoittajia joiden anti on käytännössä, tai ihan oikeastikin, nolla. Mielestäni todella iso osa tunnuksista voitaisiin poistaa.

Mullahan on näin. Ihmettelen, että tunnuksiani ei ole poistettu. Suurin osa viesteistäni (okei, kaikki) on hakamussuttelua. Mää häpeen.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan nuo punkit aivan perseestä, tai mun tapauksessa kylläkin vehkeestä nippasin irti. Aamuna yhtenä kävelin hiukan mettässä, juu oli pitkävartiset saappaat ja pitkät housut ja huppari päällä. Vaan iltapäivällä alkoi kasseja kutittaa, ja mikäs muu siellä oli ittensä imenyt pulleaksi kuin stnan punkki!
Huolestuneena tiiraillu, jotta tuleeko rengasta vai ei. No ei ole vielä ainakaan näkynyt.
Kovin paljoa hullummaksi ei olis enää varaa tulla. Eikä oikein tekis mieli sängyssäkään maata avuttomana. Maailman turhin ötökkä on tuo.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onhan nuo punkit aivan perseestä, tai mun tapauksessa kylläkin vehkeestä nippasin irti. Aamuna yhtenä kävelin hiukan mettässä, juu oli pitkävartiset saappaat ja pitkät housut ja huppari päällä. Vaan iltapäivällä alkoi kasseja kutittaa, ja mikäs muu siellä oli ittensä imenyt pulleaksi kuin stnan punkki!
Huolestuneena tiiraillu, jotta tuleeko rengasta vai ei. No ei ole vielä ainakaan näkynyt.
Kovin paljoa hullummaksi ei olis enää varaa tulla. Eikä oikein tekis mieli sängyssäkään maata avuttomana. Maailman turhin ötökkä on tuo.

Tämän tarinan lukeminen toi mieleeni tukahdutettuja muistoja noin kolmen vuosikymmenen takaa. Olin marjametsässä perheeni kanssa. Yhtäkkiä tunsin polttavaa kipua munaskuissa. Siellähän oli muurahainen, joka puri minua esinahasta. Sattui muuten ihan saatanasti. Oli melkoinen työ repiä se irti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Työnsin tänään yhden (itsetekemäni) räsymaton pesukoneeseen ja lämmöt kuuteenkymppiin. Nyt on matto puhdas ja siinä ollut iso tahrakin hävisi jota ei oltu aikaisemmassa pesussa saatu pois. Ei tarvitse heittää mattoa nyt pois kun se nyt on putipuhdas. Vielä en tiedä mistä tuo matto paikkansa löytää. Sopisi varmaan pukuhuoneeseen... Mutta alustavasti se menee komeroon säilytykseen jahka kuivuu.
 

Liitteet

  • -5809758659247453826_121~2.jpg
    -5809758659247453826_121~2.jpg
    229,8 KB · kertaa luettu: 65

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Valitettavasti täällä on hieman sitä asennetta että "määrä korvaa laadun". Vaikka tunnuksien saaminen on suhteellisen vaikeaa (eikö palstoille yleensä haeta tunnukset automaattisesti mutta tänne ei?) niin palstalla on kymmeniä tuhansia kirjoittajia joiden anti on käytännössä, tai ihan oikeastikin, nolla. Mielestäni todella iso osa tunnuksista voitaisiin poistaa.

Joo. Jos ei ole kirjoittanut vuoteen yhtään viestiä, joka on saanut vähintään 10 tykkäystä, niin pihalle vaan.

Foorumisofta voisi toki antaa varoituksen 10 päivää ennen ulostusta. Että nyt äkkiä kirjoittamaan joku suosittu viesti, niin saat vuoden jatkoaikaa Jatkoajalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
No nyt on sekin koettu. Aamulla alkoi jäätävä alavatsakipu ja kusta ei tullut sitten ollenkaan. Eikun päivystykseen ja samantien sisälle. Siinä sitten kipulääkettä suoneen ja sydänfilmiä, verikokeita ja TT-kuvaus. No sehän oli sitten lopulta virtsakivi. Mutta, sain lopulta kustua sairaalassa ja kipu ja paine hävisi samantien. Lähti kivi liikkeelle. Oli muuten elämäni paras kusi. Nyt jo kotona. En suosittele.
 

Barney

Jäsen
Mullahan on näin. Ihmettelen, että tunnuksiani ei ole poistettu. Suurin osa viesteistäni (okei, kaikki) on hakamussuttelua. Mää häpeen.
Mutta sinulle on kuitenkin annettu ketjunavauskielto. Vaikka olet varjomoderaattori. On tämä maailma erikoinen paikka.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulin reissusta takaisin Kuopioon ja ilokseni huomasin että olin jättänyt juomatonta olutta jääkaappiin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt on sekin koettu. Aamulla alkoi jäätävä alavatsakipu ja kusta ei tullut sitten ollenkaan. Eikun päivystykseen ja samantien sisälle. Siinä sitten kipulääkettä suoneen ja sydänfilmiä, verikokeita ja TT-kuvaus. No sehän oli sitten lopulta virtsakivi. Mutta, sain lopulta kustua sairaalassa ja kipu ja paine hävisi samantien. Lähti kivi liikkeelle. Oli muuten elämäni paras kusi. Nyt jo kotona. En suosittele.

Tuohan taisi olla se Tom Hanksin vaiva Vihreässä mailissa. Jos olisi sairaalassa ollut Michael Clarke Duncan, niin olisit saanut nopean avun. Mutta se taisi jo kuolla, joten en tiedä miten nykyään sitten hoitavat noita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös