HIFK:n mediaketju

  • 1 465 981
  • 5 827

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kirjoitan tämän seuraavan tekstin pelikiellon uhalla. Rikepisteitähän täällä onkin jo jaeltu. Lienee siis parasta ruveta henkisesti valmistautumaan uuden nimimerkin luomiseen. Jätän tähän kärkeen heti perus diskleimerin, jotta pahemminkin vasentuneet ymmärtäisivät: En ole homo, en vihaa homoja, eikä minua kiinnosta mitä muut makuuhuoneissaan tekevät.

Kuten muut ovatkin jo todenneet, on pride vahvan poliittinen. Menee tismalleen samaan kastiin muiden marxististen liikkeiden kanssa; Greta ja kapinat, BLM, OWS, feminismi jne. Loppukädessä aina ollaan vaatimassa jotain oikeuksia ilman velvollisuuksia. Suomessa vähemmistöillä ei mitenkään eroavia oikeuksia. Näitä asioita ajavien kannattaisi suunnata esim. Saudi-Arabiaan "voimaantumaan", sillä siellä on ihan aitoa tilausta vähän avoimemmalle ajattelulle.

Ja mikäli jengillä on kova tarve purkittaa itsensä tiettyyn lokeroon ja fiilistellä sitä, niin mikäs siinä – ei kuitenkaan kannata ihmetellä, jos joku muukin lokeroi sinut. Mihin raja pitäisi vetää? Pedofiliaan? Eläimiin sekaantujiin? Onko OK olla pölynimurinsa kanssa suhteessa ja huudella siitä avoimesti? Pridelippuun lisäillään värejä sitä tahtia, että vaikea pysyä perässä, "hihi".


Miten Nordiksen liput eivät olisi osa "tätä ongelmaa"? Kyseessä on kaupallinen toimija, joka yrittää hakea lisäpisteitä homoilulla. Miksi tarvitaan homoliputtamista, jotta jääkiekko olisi helpommin lähestyttävä? En jaksa uskoa kenenkään homon yllättäen kiinnostuvan jääkiekosta ja IFK:sta vain siksi, että "jes nyt ne liputtaa siellä homoilua!". Ainut mitä nuo ensimmäiset pride-liputtajat saavat, on vasemmistolaisen median huomion ja sitä kautta julkisuutta. "Jee"


Miksi se olisi hienoa? Pitäisikö sitten osoittaa huomiota myös muita vähemmistöjä kohtaan? Voisiko IFK liputtaa saamelaisten puolesta? Olisiko se hienoa? Pitäisikö polvistua ammattirikollisen ja narkkarin nimeen ennen peliä?


Miksi? Taas; mitä IFK hyötyisi tästä? Voidaan toki aina ajatella, että silloin ehkä maailman paras homokiekkoilija saattaisikin hakeutua kaikista seuroista juuri IFK:hon, mutta tuossa täytyy kyllä mennä aikamoisen mentaaliakrobatian puolelle. Miksi häntä pitäisi jotenkin tukea, jos teko olisi niin kovin hieno? "Hei me fanit tuetaan sua sillon ku vaseliini loppuu".


"Mutta kyllä me enemmistössä tykätään homoilusta ja pitää olla juntti, jos ei tykkää homoilusta ja sit varmaan samalla tykkää Jerestä". Miksi näin olisi? Tilastojen valossa tuo ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Boldaus oma, jotta huomaat mitä soopaa kirjoitit; lauseet kumoavat toisensa.


Ah, good old safe space mainittu. Siihen on aivan varmasti syynsä, miksei julkihomoja kiekkoilijoita ole montaa, sillä pukukoppielämä on suht intiimiä.

Loppukaneettina todettakoon, että IFK-fanina pysyn aina siihen asti kunnes IFK:n paidat muuttuvat sateenkaaren tai paskan värisiksi. Liputtakoon miten haluavat.

En jaksanut lukea loppuun. Oli niin käsittämätöntä tekstiä ja varsinkin alatyylistä joten en edes vaivaudu vastaamaan lainaukseesi. Ehkä pidempi boksi tekisi ihan hyvää sulle.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Taitaa olla asian käsitteleminen monella vielä sisäisesti kesken. Hyvää kesää kaikille kuitenkin vielä ennen potkujani!
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitan tämän seuraavan tekstin pelikiellon uhalla. Rikepisteitähän täällä onkin jo jaeltu. Lienee siis parasta ruveta henkisesti valmistautumaan uuden nimimerkin luomiseen. Jätän tähän kärkeen heti perus diskleimerin, jotta pahemminkin vasentuneet ymmärtäisivät: En ole homo, en vihaa homoja, eikä minua kiinnosta mitä muut makuuhuoneissaan tekevät.

Kuten muut ovatkin jo todenneet, on pride vahvan poliittinen. Menee tismalleen samaan kastiin muiden marxististen liikkeiden kanssa; Greta ja kapinat, BLM, OWS, feminismi jne. Loppukädessä aina ollaan vaatimassa jotain oikeuksia ilman velvollisuuksia. Suomessa vähemmistöillä ei mitenkään eroavia oikeuksia. Näitä asioita ajavien kannattaisi suunnata esim. Saudi-Arabiaan "voimaantumaan", sillä siellä on ihan aitoa tilausta vähän avoimemmalle ajattelulle.

Ja mikäli jengillä on kova tarve purkittaa itsensä tiettyyn lokeroon ja fiilistellä sitä, niin mikäs siinä – ei kuitenkaan kannata ihmetellä, jos joku muukin lokeroi sinut. Mihin raja pitäisi vetää? Pedofiliaan? Eläimiin sekaantujiin? Onko OK olla pölynimurinsa kanssa suhteessa ja huudella siitä avoimesti? Pridelippuun lisäillään värejä sitä tahtia, että vaikea pysyä perässä, "hihi".


Miten Nordiksen liput eivät olisi osa "tätä ongelmaa"? Kyseessä on kaupallinen toimija, joka yrittää hakea lisäpisteitä homoilulla. Miksi tarvitaan homoliputtamista, jotta jääkiekko olisi helpommin lähestyttävä? En jaksa uskoa kenenkään homon yllättäen kiinnostuvan jääkiekosta ja IFK:sta vain siksi, että "jes nyt ne liputtaa siellä homoilua!". Ainut mitä nuo ensimmäiset pride-liputtajat saavat, on vasemmistolaisen median huomion ja sitä kautta julkisuutta. "Jee"


Miksi se olisi hienoa? Pitäisikö sitten osoittaa huomiota myös muita vähemmistöjä kohtaan? Voisiko IFK liputtaa saamelaisten puolesta? Olisiko se hienoa? Pitäisikö polvistua ammattirikollisen ja narkkarin nimeen ennen peliä?


Miksi? Taas; mitä IFK hyötyisi tästä? Voidaan toki aina ajatella, että silloin ehkä maailman paras homokiekkoilija saattaisikin hakeutua kaikista seuroista juuri IFK:hon, mutta tuossa täytyy kyllä mennä aikamoisen mentaaliakrobatian puolelle. Miksi häntä pitäisi jotenkin tukea, jos teko olisi niin kovin hieno? "Hei me fanit tuetaan sua sillon ku vaseliini loppuu".


"Mutta kyllä me enemmistössä tykätään homoilusta ja pitää olla juntti, jos ei tykkää homoilusta ja sit varmaan samalla tykkää Jerestä". Miksi näin olisi? Tilastojen valossa tuo ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Boldaus oma, jotta huomaat mitä soopaa kirjoitit; lauseet kumoavat toisensa.


Ah, good old safe space mainittu. Siihen on aivan varmasti syynsä, miksei julkihomoja kiekkoilijoita ole montaa, sillä pukukoppielämä on suht intiimiä.

Loppukaneettina todettakoon, että IFK-fanina pysyn aina siihen asti kunnes IFK:n paidat muuttuvat sateenkaaren tai paskan värisiksi. Liputtakoon miten haluavat.

Jos joku siis vielä ihmettelee, miksi näitä vähemmistöjen oikeuksia korostavia tapahtumia pidetään, niin juuri tämän takia.

Surullista, että ajattelet tuolla tavalla, mutta meistä on moneksi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Taisin tulla avanneeksi melkoisen paskalippaan tuolla sinällään ihan vilpittömällä kysymykselläni. Se ei ollut tarkoitus, joten pahoittelut siitä. Mulla itselläni on aina ollut sellainen elämänasenne, että "antaa kaikkien kukkien kukkia" ja mulla on itseasiassa kaveripiirissäkin kaksi homoseksuaalia. Syyni "vastustaa" pridea tai IFK:n sekaantumista siihen eivät tosiaan liity siihen, että itse ajatuksessa olisi mitään pahaa, vaan aivan muihin syihin, joista tuossa ylempänä jo kirjoitinkin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Taisin tulla avanneeksi melkoisen paskalippaan tuolla sinällään ihan vilpittömällä kysymykselläni.
Mielestäni viestisi aiheuttamat reaktiot tässä ketjussa puolesta ja vastaan alleviivaavat, miksei IFKn pitäisi koskea tähän aiheeseen tikullakaan vaan ottaa jo nähdyn kaltainen neutraaliasenne.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Taisin tulla avanneeksi melkoisen paskalippaan tuolla sinällään ihan vilpittömällä kysymykselläni. Se ei ollut tarkoitus, joten pahoittelut siitä. Mulla itselläni on aina ollut sellainen elämänasenne, että "antaa kaikkien kukkien kukkia" ja mulla on itseasiassa kaveripiirissäkin kaksi homoseksuaalia. Syyni "vastustaa" pridea tai IFK:n sekaantumista siihen eivät tosiaan liity siihen, että itse ajatuksessa olisi mitään pahaa, vaan aivan muihin syihin, joista tuossa ylempänä jo kirjoitinkin.
Onhan se mukavaa saada vapaan puolelta tutut väännöt tähänkin osioon. Sun ei tarvitse pahoitella kenellekään ihan järkeviä mielipiteitäsi, mutta maailma nyt vaan on mennyt tällaiseksi, että kaikesta omaan ajatusmaailmaan sopimattomasta alkaa ihmeellinen mielensäpahoittaminen ja toisten syytteleminen ties mistä.

Itselläkin on sateenkaari-ihmisiä ihan lähipiirissäkin ja hekin ovat alkaneet ottaa etäisyyttä tuohon kaikkein fanaattisimpaan porukkaan. Mulle on ihan sama onko joku hetero, homo tai jokin muu, kaikissa heistä on sekä järkeviä että idiootteja.

Enkä oikein jaksa uskoa suvaitsevaisuuden lisääntymiseen, jos joku jääkiekkoseura alkaa lippuja heiluttelemaan, koska suuri osa ihmisistä ovat vain lukinneet mielipiteensä puoleen taikka toiseen, eivätkä ole niistä valmiita luopumaan. Tietysti on totta, että jokainen järkevämpään ja tasa-arvoisempaan suhtautumiseen käännytetty änkyrä on plussaa ja sama pätee kyllä siihen toiseenkin äärilaitaan.

Ehkä tämäkin oli turhaa lätinää, mutta tulipahan kirjoitettua omia ajatuksiani, jatkossa omalta osaltani tässä osiossa sitten jääkiekosta.
 
Viimeksi muokattu:

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Siihen on aivan varmasti syynsä, miksei julkihomoja kiekkoilijoita ole montaa, sillä pukukoppielämä on suht intiimiä.

Lainaan vain tätä yhtä lausetta, sillä se oli pitkän tekstisi ehkä ainoa järkevä lause. Tässä lauseessa kuitenkin kiteytyy aikamoinen totuus. Uskoakseni juuri tämä intiimi pukukoppielämä on se syy miksi homoseksuaalit itsekin hieman pelkäävät astua mukaan alastomaan ja hikiseen äijäporukkaan. Entä jos kävisi käry ja paljastuisi seksuaalinen suuntautuminen, kenties jopa kiihottuneisuus? Olisi varmasti pirun kiusallista. Kimppasaunat, vaatteiden vaihdot, suihkussa käymiset rivissä ja muu puolialaston yhdessä tekeminen saisi hieman erilaisen sävyn koko joukkueelle, kun tietäisi että yksi kavereista ehkä tuijottaa, saattaa kiihottuakin. Saa tuollaisetkin varmaan ihan puhumalla selvitettyä, mutta itse ainakin kokisin epämukavaksi käydä suihkussa niin että tuntee tuijotuksia selän takana, joten esimerkiksi erilliset suihku- ja saunavuorot heteroille ja homoille voisi olla paikallaan. Tämähän on (tai ainakin ollut) aivan yleinen ongelma myös naisilla sekasaunassa, esim. miesvaltaisella alalla tai opiskelupiireissä. Miehet tunnetusti eivät aina osaa pitää katseitaan, tunteitaan ja halujaan piilossa ja hallinnassa, ja miehiä ne homomiehetkin ovat. Arvaamattomia ja himojensa vietävissä.

Itse olen monesti ollut pridemarssilla, sillä LGBTQI+ ystäväni ovat niin iloisia, että se tarttuu ja bileet ovat mahtavia. Mutta eivät nämä marssit, sateenkaari-viikot ja pride-kuukaudet maailmaa muuta, ellei niitä järjestetä juuri Saudi-Arabiassa, Turkissa, Kiinassa ja Venäjällä. Siinä mielessä IFK:n ja minkä tahansa muun länsimaailman toimijan prideliputtaminen tuntuu lähinnä asiakkaiden kalastelulta eikä itse asian edistämiseltä.

Sitten kun IFK saa Turkish Airlinesin suostuteltua järjestämään yhteisen pride-aiheisen tapahtuman, aletaan puhua asiaa. Kuva liittyy aiheeseen.
 

Liitteet

  • vmpt1jYM_400x400.jpg
    vmpt1jYM_400x400.jpg
    15 KB · kertaa luettu: 184
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Entä jos kävisi käry ja paljastuisi seksuaalinen suuntautuminen, kenties jopa kiihottuneisuus? Olisi varmasti pirun kiusallista. Kimppasaunat, vaatteiden vaihdot, suihkussa käymiset rivissä ja muu puolialaston yhdessä tekeminen saisi hieman erilaisen sävyn koko joukkueelle, kun tietäisi että yksi kavereista ehkä tuijottaa, saattaa kiihottuakin. Saa tuollaisetkin varmaan ihan puhumalla selvitettyä, mutta itse ainakin kokisin epämukavaksi käydä suihkussa niin että tuntee tuijotuksia selän takana, joten esimerkiksi erilliset suihku- ja saunavuorot heteroille ja homoille voisi olla paikallaan. Tämähän on (tai ainakin ollut) aivan yleinen ongelma myös naisilla sekasaunassa, esim. miesvaltaisella alalla tai opiskelupiireissä. Miehet tunnetusti eivät aina osaa pitää katseitaan, tunteitaan ja halujaan piilossa ja hallinnassa, ja miehiä ne homomiehetkin ovat. Arvaamattomia ja himojensa vietävissä.
Hei, nyt ihan oikeasti, herää todellisuuteen. Ei siellä kopissa kukaan kulje muna pystyssä. Ethän sä voi mennä edes uimahalliin, jos mietit tommosia.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Lainaan vain tätä yhtä lausetta, sillä se oli pitkän tekstisi ehkä ainoa järkevä lause. Tässä lauseessa kuitenkin kiteytyy aikamoinen totuus. Uskoakseni juuri tämä intiimi pukukoppielämä on se syy miksi homoseksuaalit itsekin hieman pelkäävät astua mukaan alastomaan ja hikiseen äijäporukkaan. Entä jos kävisi käry ja paljastuisi seksuaalinen suuntautuminen, kenties jopa kiihottuneisuus? Olisi varmasti pirun kiusallista. Kimppasaunat, vaatteiden vaihdot, suihkussa käymiset rivissä ja muu puolialaston yhdessä tekeminen saisi hieman erilaisen sävyn koko joukkueelle, kun tietäisi että yksi kavereista ehkä tuijottaa, saattaa kiihottuakin.

Mitä vittua? :D


Minä taas toivoisin, että ensimmäinen aktiivinen seksuaalivähemmistöön kuuluva liigakiekkoilija tulisi kaapista nimenomaan HIFK:ssa.

Väitän, että meille yhteisönä pelaajan seksuaalisella suuntautumisella ei olisi yhtään mitään merkitystä. Mutta ehkä se saattaisi jopa yhdistää meitä entistä enemmän, ovathan joukkueen pelaajat omia poikiamme. Ja harva asia yhdistää niin paljon kuin yhteisön ulkopuolelta tulevat negatiiviset asiat. Uskallan myös väittää, että sen julkisen tuomitsemisen ja paskan lisäksi, mitä pelaaja hyvin todennäköisesti saisi, hän saisi myös käsittämättömän määrän tukea ja ennen kaikkea juuri meikäläisiltä.

Liataan nyt omatkin kädet.

Eihän tuossa @BOL ole oikein mitään järkeä. Ei ole merkitystä, mutta toivotaan nyt kuitenkin että meillä pelaisi tietynlainen ihminen tietynlaisella suuntautumisella. Koska kaivetaan värikarttaa esille ja aletaan toivoa sieltäkin jotain suurta edistyksellisyyttä? Ihmiset ihmisinä, ihan sama mitä ovat.

Eikö tämän kaiken Pridetyksen tarkoitus nimenomaan ole se, että kenenkään suuntautuminen ei olisi enää mikään uutinen? Mikä lakipiste täytyy ylittää, että asian tila on sellainen? Minua hämmästyttää hyvin suuresti uutiset jonkun "kaapista tulosta" vielä vuonna 2021. Olen toki onnellisesti omassa pääkaupunkikuplassani, mutta en minä ainakaan usko tuntevani varmaan ainuttakaan ihmistä jota asia voisi todellisuudessa kiinnostaa pätkän vertaa. Reaktio varmaan kenen tahansa "ulos tulemiseen" olisi luokkaa "Aha, aijaa okei".

En kertoile pidemmin kuinka monta seksuaalivähemmistöön kuuluvaa tunnen ja mitä mieltä he ovat Prideista. Omituinen kortti joka on nykyisessä keskustelukulttuurissa ilmeisen suosittua nostella esille samaan tapaan kuin maahanmuuttokeskustelun yhteydessä on tärkeää kertoa, että tuntee tosi monta eri väristä niin ei sitten varmarsti leimaudu NSDAP:n äänestäjäksi.

Oma mielipiteeni on, että IFK voisi olla tässä asiassa aidosti edistyksellinen eikä tekisi kenenkään heteroudesta tai homoudesta sirkustemppua markkinatalouden ehdoilla. Olen aivan varma, että IFK:n kopissa saa olla aivan oma itsensä ilman sitäkin, että seura lähtisi tälle todella halvalle sateenkaaritielle. Minusta nuo on nykyään todella kiusallisen läpinäkyviä tempauksia. Parhaimpana esimerkkinä kustannusyhtiö Tammen sekoilut asian suhteen tässä viikon sisällä.

Rakkautta ja hyvää kesää ihan kaikille.
 

Liitteet

  • qWVoxmL.jpg
    qWVoxmL.jpg
    45 KB · kertaa luettu: 211

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lainaan vain tätä yhtä lausetta, sillä se oli pitkän tekstisi ehkä ainoa järkevä lause.

Sinua lainatakseni: Lainaan vain tätä yhtä lausetta, sillä se oli pitkän tekstisi ehkä ainoa järkevä lause.

Toivottavasti jossain vaiheessa tajuat, että kuinka pihalla olet, sillä ennakkoluulosi ovat aivan käsittämättömiä. Keskustele vaikka niiden iloisten LGBTQI+-ystäviesi kanssa aiheesta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Se on jännä, että jos homoseksuaali on samassa puku, tai saunatilassa muiden kanssa, on tilanne ennen kaikkea seksuaalinen. Pitääkö Helsingforcen ja kumppaneiden käydä esim. juhannuksen sekasaunan välissä tumputtamassa metsässä, ettei himot ota valtaa?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Se on jännä, että jos homoseksuaali on samassa puku, tai saunatilassa muiden kanssa, on tilanne ennen kaikkea seksuaalinen. Pitääkö Helsingforcen ja kumppaneiden käydä esim. juhannuksen sekasaunan välissä tumputtamassa metsässä, ettei himot ota valtaa?

Enemmän kyllä ahdistaa ajatus mies-siivoojista esim. tyttöjen/naisten pukuhuoneessa/suihkutiloissa uimahallissa. Mutta sekin on nykyään soo-soo, jos moinen arvelluttaa tyttärien isiä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joo, muakin hieman häiritsi, kun puolet Carean päivystyksen henkilökunnasta oli mun miehuuden kimpussa eräästä operaatiosta aiheutuneiden jälkioireiden takia, mutta osasin suhtautua heihin työntekijöinä.

Ei sillä, mätiä omenia mahtuu jokaiseen koriin. Jotkut tykkää viritellä coca-cola-kameraa ties minne, mutta en tiedä sitten, että liittyykö se tähän. Ehkä tämä tästä osaltani.
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuntuisi hassulta että homous olisi ok mutta se ahdistaisi pukuhuoneessa. Ja tuntuisi hassulta että heterona ei voisi käydä homokaverin kanssa saunassa tai uimassa tai pukuhuoneessa suihkussa.

En jotenkin jaksa uskoa että jokainen homo on jokaisesta näkemästään miehestä kiinnostunut.

En minäkään töissä kyylää naistyöntekijöitä tmv vaan tehdään duunia ihan normaalisti yhdessä. Ainahan sitä joku voi ihastua toiseen missä vain mutta mistä tulee tällainen myytti näistä "himokkaista homoista" jotka ei kestä hetkeäkään rauhassa?

En ole tosin itse sellaisia vielä tavannut joten voihan olla että niitä on joku kaupunginosa täynnä jossa harvemmin käyn.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Eihän Pride-liikkeessä tai sateenkaarilippujen heiluttelussa ole kyse mistään "homojen oikeuksista", vaan ihmisten yhdenvertaisuudesta. Siitä, että homot, transut, muunsukupuoliset jne. olisivat lain edessä samalla viivalla, kuin lihaa syövät hetero-setämiehet.

Mikä vittu tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Hä?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Juttujen perusteella on kyllä ihmeellistä porukkaa ne homot siellä pukukopissa. Itse urheilulaji ei niinkään kiinnosta, vaan harrastavat sitä lajia vain ja ainoastaan sen takia, että pääsee treenien jälkeen sinne suihkuun homoilemaan kaikkien niiden heteroiden kanssa.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Juttujen perusteella on kyllä ihmeellistä porukkaa ne homot siellä pukukopissa. Itse urheilulaji ei niinkään kiinnosta, vaan harrastavat sitä lajia vain ja ainoastaan sen takia, että pääsee treenien jälkeen sinne suihkuun homoilemaan kaikkien niiden heteroiden kanssa.
Itse olen vankkumaton homojen "ihmisoikeustaistelija", lähipiirissäni (myös perheessäni) on kyseistä porukkaa paljon. Silti en osaa sanoa mitä heidän päässään liikkuu. En usko että on ihan sama asia jos homomies hilluu miesten pukuhuoneessa kuin heteromies naisten pukuhuoneessa? En kyllä itse pystyisi käymään naisten kanssa suihkussa/saunassa ilman taka-ajatuksia. Lähtökohtaisesti kuitenkin kiinnostaa melkein jokainen pulssillinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.
 

444

Jäsen
Lainaan vain tätä yhtä lausetta, sillä se oli pitkän tekstisi ehkä ainoa järkevä lause. Tässä lauseessa kuitenkin kiteytyy aikamoinen totuus. Uskoakseni juuri tämä intiimi pukukoppielämä on se syy miksi homoseksuaalit itsekin hieman pelkäävät astua mukaan alastomaan ja hikiseen äijäporukkaan. Entä jos kävisi käry ja paljastuisi seksuaalinen suuntautuminen, kenties jopa kiihottuneisuus? Olisi varmasti pirun kiusallista. Kimppasaunat, vaatteiden vaihdot, suihkussa käymiset rivissä ja muu puolialaston yhdessä tekeminen saisi hieman erilaisen sävyn koko joukkueelle, kun tietäisi että yksi kavereista ehkä tuijottaa, saattaa kiihottuakin. Saa tuollaisetkin varmaan ihan puhumalla selvitettyä, mutta itse ainakin kokisin epämukavaksi käydä suihkussa niin että tuntee tuijotuksia selän takana, joten esimerkiksi erilliset suihku- ja saunavuorot heteroille ja homoille voisi olla paikallaan. Tämähän on (tai ainakin ollut) aivan yleinen ongelma myös naisilla sekasaunassa, esim. miesvaltaisella alalla tai opiskelupiireissä. Miehet tunnetusti eivät aina osaa pitää katseitaan, tunteitaan ja halujaan piilossa ja hallinnassa, ja miehiä ne homomiehetkin ovat. Arvaamattomia ja himojensa vietävissä.

Itse olen monesti ollut pridemarssilla, sillä LGBTQI+ ystäväni ovat niin iloisia, että se tarttuu ja bileet ovat mahtavia. Mutta eivät nämä marssit, sateenkaari-viikot ja pride-kuukaudet maailmaa muuta, ellei niitä järjestetä juuri Saudi-Arabiassa, Turkissa, Kiinassa ja Venäjällä. Siinä mielessä IFK:n ja minkä tahansa muun länsimaailman toimijan prideliputtaminen tuntuu lähinnä asiakkaiden kalastelulta eikä itse asian edistämiseltä.

Sitten kun IFK saa Turkish Airlinesin suostuteltua järjestämään yhteisen pride-aiheisen tapahtuman, aletaan puhua asiaa. Kuva liittyy aiheeseen.
Oletko nyt ihan vakavissasi? Siis että kaikilla homoilla on niin uskomattoman voimakas libido, että eivät lainkaan kykene pitämään kiihottumistaan kurissa, kun näkevät jonkun toisen hikiset bokserit lattialla? Mutta niin kauan kuin salaavat homoseksuaalisuutensa, niin myös libido pysyy aisoissa? Tällä perusteella olen itse tavannut vain kaappi- ja valehomoja, koska eivät ole koskaan kimpoilleet muna kovana edessäni missään tilanteessa. Tai sitten olen vain niin vastenmielisen ja luotaantyöntävän näköinen, etten kelpaa heille. Ihan varteenotettava (eikä nyt ajatella kaksimielisesti siellä, senkin irstaat pervot) vaihtoehto sekin.

Viimeiseen lainauksen kappaleeseen sanoisin, että mieluummin kehottaisin kaikkia ahdasmielisiä runkkareita, joille ihmisoikeuksien tasavertaisuus ihonväristä, seksuaalisesta suuntautumisesta tai muusta riippumatta on jotenkin vaikea ajatus, muuttamaan sinne Turkkiin, Saudi-Arabiaan, Iraniin tai vaikka Venäjälle. Siellä ei tarvitse pelätä pukuhuoneissa vaanivia homoja eikä kauhistella käsi kädessä kulkevia miespareja. Jos tuollainen yhteiskunta vastaa ihanteitanne, niin muuttakaa sinne älkääkä yrittäkö pakottaa sivistysvaltioita misantroopisiin fantasioihinne.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Silti en osaa sanoa mitä heidän päässään liikkuu. En usko että on ihan sama asia jos homomies hilluu miesten pukuhuoneessa kuin heteromies naisten pukuhuoneessa? En kyllä itse pystyisi käymään naisten kanssa suihkussa/saunassa ilman taka-ajatuksia. Lähtökohtaisesti kuitenkin kiinnostaa melkein jokainen pulssillinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Tälleen opiskelijapiireissä sekasaunoneena voin sanoa ettei siellä saunassa paneta. Siellä on ollut homoja, heteroita ja lesboja. Jos joukko juopuneita opiskelijoita pystyy olemaan sekasaunassa ilman kiusallisia erektioita yms. niin luulisi jääkiekkojoukkueessakin tuon onnistuvan. Tai muuten kannattaa miettiä mikä on mennyt elämässä pieleen.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Tälleen opiskelijapiireissä sekasaunoneena voin sanoa ettei siellä saunassa paneta. Siellä on ollut homoja, heteroita ja lesboja. Jos joukko juopuneita opiskelijoita pystyy olemaan sekasaunassa ilman kiusallisia erektioita yms. niin luulisi jääkiekkojoukkueessakin tuon onnistuvan. Tai muuten kannattaa miettiä mikä on mennyt elämässä pieleen.
Kai mun elämä on mennyt sitte tältäkin osin pieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös