Boston Bruins 2020–2021

  • 64 103
  • 290

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Bruinsin hyökkäyskalustohan on yhtäkkiä tähtisikermä. Tai ainakin nimekkäin aikoihin. Kevään pitkät runit on toki perinteisesti tehty tasavahvalla ja syvällä sitoutuneella jengillä, mutta jos Bruinsin nykyisen ykkösen takaa löytyy vielä Taylor Hall ja on laittaa DeBruskin tyyppistä pelaajaa kolmoseen, niin realistinen tavoite on mennä niin pitkälle kuin pääsee.

Ainakin jos Hall pääsee Bruinsissa kunnolla peliin kiinni, mitä pidän täysin mahdollisena. Vielä on toki matkaa ja runkosarja ei nyt silkkaa voittokulkua ole ollut. Raskin tulevista otteista tämä tuntuisi taas aika paljon riippuvan.
 

Knap

Jäsen
Enpä pistäisi pahakseni, jos Hallille saataisiin myös markkinahintainen jatko sorvattua. Siinä tapauksessa DeBrusk tulisi sitten laittaa viimeistään kesällä kiertoon, turhan kallis mies alaketjuihin. Vai jäisikö Seattlelle tarjolle, en nyt jaksa noita suojauksia ja suojaamatta jättämisiä miettiä.
Bruins varmaan suojaa 7+3+1: Bergeron (NMC), Marchand (NMC), Pasta, Coyle (NMC) ovat selkeitä, vievät 4 paikkaa. Loput paikat vie sitten Hall (tarvittaessa), Frederic ja Ritchie. Yli jäisi Craig Smith, Jake DeBrusk, Ondrej Kase ja no, Krejci, mutta sopimus loppuu nyt, palatkoot takaisin jos haluaa. Pakeista McAvoy, Carlo ja Grzelcyk. Seattlella jäisi sitten Lauzon/Zboril. Mokeista suojaisin melkein Vladarin, Raskin ja Halakin sopparit kun loppuvat. Koen, että Bruinsilla on sellainen asema, että Raskin kanssa pystytään tekemään suullinen sopimus, jos hänet poimitaan.

Mattias Ekholm olisi aika unelma tähän tilanteeseen, mutta vaikea nähdä Predsin parantuneessa asemassa treidaavan häntä. Alex Goligoski voisi olla myös ihan ok veteraani haku, mutta ei nyt välttämättä olisi kummoinen upgrade. Ristolainen Buffalosta olisi jo sitten ihan kuolatason haku pidemmäksikin aikaa, toki se vaatisi sitten kikkailuja/menetyksiä laajennusdraftissa. Todennäköisemmäksi nään silti jonkun syvyyshakun tai max. esim Ryan Murray. Tuskin enää uudestaan rysähtää.

e. ja ajattelin siis, että DeBrusk treidataan draftissa pois, siksi ei päässyt suojattuihin pelaajiin.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hall ei pelannut siis viime yönä, joten voisi kuvitella että ainakin on pelivalmiina.
Minä olen ymmärtänyt että karanteeni tulee päälle vaikka siirtyisi ns.jenkkilän sisällä? Eli oliko se nyt viikko. Korjatkaa jos olen väärässä mutta näin olen itse ymmärtänyt.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Minä olen ymmärtänyt että karanteeni tulee päälle vaikka siirtyisi ns.jenkkilän sisällä? Eli oliko se nyt viikko. Korjatkaa jos olen väärässä mutta näin olen itse ymmärtänyt.

Ei tule mitään karanteeneja. Viikko on USA:n ja Kanadan välillä siirryttäessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei tule mitään karanteeneja. Viikko on USA:n ja Kanadan välillä siirryttäessä.
Jotain karanteenia saattaa pukata jos lentää tai matkustaa muilla julkisilla. Sitten taas jos hyppää autoon ja ajaa välimatkan niin ei taida tulla mitään. Tai yksityiskoneella.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jotain karanteenia saattaa pukata jos lentää tai matkustaa muilla julkisilla. Sitten taas jos hyppää autoon ja ajaa välimatkan niin ei taida tulla mitään. Tai yksityiskoneella.

Olisi kyllä kova jos mies saapuisi bussilla Bostoniin. Eiköhän Bruins ole kuljetukset niin Hallille kuin Lazarillekin niin järjestänyt ettei tarvitse karanteeneista murehtia.
 
Viimeksi muokattu:

Burgerman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Boston Bruins
Loistavat hankinnat hyvään hintaan, Reillysta maksettu varausvuorokin on ensi vuodelle. Ensimmäinen lämmin ruumis pakistoon naarattu, vieläköhän Sweeney löytäisi toisen?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Bostonin twitterissä: ajaa itse bostoniin ja on käytettävissä ensi pelissä.
Lazar lienee kyydissä. Tai kuskina.

Sinänsä ihan omistajan näköinen ratkaisu, että Hart-voittaja ajelee ihan itse pelipaikalle.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mikähän tarina Hallin uuden pelinumeron taustalla on?

Ei ainakaan nopeasti mietittynä ole mitään menneisyyden painolastia numerossa. Tekee jatkot Bruinsiin, voittaa pari Cuppia ja paita kattoon. Noh, eiköhän tuohon vastaus saada, kysyjiä riittänee.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

WhoisJohnny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins (Liigassa HPK, TPS)


Haistaako joku muu tässä kohtalon?

Pahoitelut muuten sisällöttömästä viestistä. Hokigeeäm-ukoille tiedoksi, että Hallin hinta kyseisesä pelissä on viittä vaille ilmainen.

Palataan myöhemmin illan kokoonpanojen muodossa.
 

WhoisJohnny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins (Liigassa HPK, TPS)


Jos joku ei ole nähnyt, niin tässä Hall puhuu siirrostaan Bruinsiin, MVP-vuodestaan ja itseluottamusongelmistaan yms
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tää on helppo: Lucky number seven poistaa kirouksen ja ykkönen tarkoittaa mestaruutta Bostoniin. Odotan, että kauden maalimäärä tuplaantuu seuraavassa pelissä.

Mä taas ajattelin sen niin, että seiska on Taylor Hallin missattujen otteluiden määrä ja ykkönen kierros, jolle kausi sitten loppuu.
 

WhoisJohnny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins (Liigassa HPK, TPS)
Tänään menty treeneissä seuraavalla kokoonpanolla:

63-37-88
71-46-12
21-13-74
52-20-14

55-73
6-44
67-86

Puolustus näyttää jokseenkin erilaiselta, kuin pari yötä sitten capsia vastaan.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins

Mulla on muuten tästä jotenkin hyvä kutina. Veikkaan, että jo otteitaan hiukan niistä murheellisimmista jaksoista skarpanneet Kuraly-Wagner saavat loppukauteen lisäbuustin, kun saavat keskelleen oikeasti nelosen rooliin sopivan ja oikeasti vakiintuneen NHL-kaverin. Siis sekä että eikä jompikumpi, kuten on ollut tänä vuonna tapana. Ottamatta aiemmilta tarjokkailta mitään pois.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Tänään menty treeneissä seuraavalla kokoonpanolla:

63-37-88
71-46-12
21-13-74
52-20-14

55-73
6-44
67-86

Puolustus näyttää jokseenkin erilaiselta, kuin pari yötä sitten capsia vastaan.
Pistäkää nämä nimillä niin niistä on enemmän iloa palstaveljille. Ei noista ota pirukaan selvää ilman että on kuunnellut muutaman vuoden Jack Edwardsia ja Andy Brickleytä ja sitä en toivo kenellekään.

Marchand-Bergeron-Pastrnak
Hall-Krejci-Smith
Ritchie-Coyle-DeBrusk
Kuraly-Lazer-Wagner

Lauzon-McAvoy
Reilly-Kampfer
Zboril-Miller

Onhan se aina jännä katsoa miten uudet pelaajat onnistuvat ja toivotaan, että siellä alkaa pikkaisen kemioita löytymään heti alusta lähtien.
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
No miten ihmeessä Reilly oli jo viime yönä kokoonpanossa?
Viikon karanteeni tulee, jos pelaaja siirtyy USA:n puolelta Kanadaan. Toisin päin siirryttäessä samaa karanteeniaikaa ei ole. USA:n puolella mahdollinen karanteeni käsittääkseni riippuu osavaltioiden omista rajoituksista ja säädöksistä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
No miten ihmeessä Reilly oli jo viime yönä kokoonpanossa?

Ja tosiaan Reillykin ajeli Bostoniin omatoimisesti Ottawasta, reittilento tai muu julkinen kulkuneuvo olisi varmaan ne karanteenit hänenkin kohdallaan iskenyt päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös