Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 548 051
  • 9 521

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo tämä on bb-sanastoa. Kuvottavin sana mitä olen ikinä kuullut. Läyhätä, läyhääjä, läyhäys. Hyi saatana mitä sanoja.
80-luvulla usein kuultu sana. Ilmeisesti hibernoinut 30 vuotta ja nyt taas herännyt henkiin.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Joo tämä on bb-sanastoa. Kuvottavin sana mitä olen ikinä kuullut. Läyhätä, läyhääjä, läyhäys. Hyi saatana mitä sanoja.

Läyhy on taas vanhojen YK-vaitterien sanastoa, joka tarkoitta pääasiassa verovapaata autoa tai muuta tavaraa, juhlatapahtumaa, hienoa, laadukasta. (Kiitos Tuomas Murajalle, jonka sivuilta löysin tämän tarkan määritelmän-)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Höllii" joka tarkoittaa ilmeisesti sitä, että jokin on hyvää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Löytyykö sinulta tälläiset ostohousut kaapista ?
Voi sen niinkin nähdä kun tulee vaihdettua college housut farkkuihin jos lähtee ulos. Saatan myös laittaa vähän puhtaampaa paitaa päälle. Sinällään ei ostohousuja ole, mutta minä vain selvensin mistä tuo termi tulee.
 
Sana "väri", kun sitä käyttää esimerkiksi eräs nimeltä mainitsematon ex-kiekkoilija eräässä nimeltä mainitsemattomassa podcastissa: "Vielä yks väri Venäjän vuosilta mikä on pakko kertoa..."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Loukki
Soppari
Jatkopahvi
Yläpelti
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rehellinen kuvapari

Suunnilleen kerran viikossa vilahtaa tämä termi iltapäivälehtien otsikoissa kun joku somevaikuttaja on tällaisen julkaissut.
Minä haluaisin nähdä sellaisen kuvaparin missä toisessa kuvassa ollaan hienostuneesti puku päällä shampanjalasi kädessä ja toisessa tukka sekaisin makkaraperunat rinnuksilla.
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Juurikin niin. Miksi ei juuri niin?
Paikan päällä/paikanpäällä. Miksi ei paikalla?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
"Nasulia". Typerin, ärsyttävin, kaikenpuolin turhin sana, jonka olen kuullut tai lukenut. En edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta ymmärrän sen käyttötarkoituksen: "Jumalauta...30-0!!! Nasulia XD XD XD!!!"

Pahoin pelkään, että aikuisetkin käyttävät tuollaista sanaa. Tuntuu suussakin niin väärältä, koettakaa vaikka; nasuli.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
-Voimaantua
-Positiivinen energia
-Komponentti
-Koronapoliisi
-Laturaivo
-Kaikki sanat, joissa esiintyy peräkkäin "ts" ja se toinen jälkimmäinen kirjain korvataan t:llä. Vatta, Ruotti....
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
-Voimaantua
Olen tainnut joskus puhua itsekseni voimaannuttavasta kokemuksesta, muistan tilanteenkin. En kyllä muista onko sen jälkeen tullut käytettyä koko termiä.
-Positiivinen energia
En käytä, mutta puhun toisaalta usein positiivisista/hyvistä viboista. Lieneekö se sitten parempi kun ei mainittu tässä?
-Komponentti
Tietokoneessa on kai komponentteja. En saa tästä ärsyttävää sanaa, joskaan harvemmin tulee kuultuakaan.
-Koronapoliisi
Paskaa, niin kuin kaikki itse keksityt sanat jotka alkavat korona-etuliitteellä
Hölmö sana kyllä, mutta ei yllä ärsyttävän tasolle tämäkään mulla.
-Kaikki sanat, joissa esiintyy peräkkäin "ts" ja se toinen jälkimmäinen kirjain korvataan t:llä. Vatta, Ruotti....
Tämähän on puhtaasti murretta ja kyllä, tulee käytettyä jatkuvasti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös