Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 546 649
  • 9 521

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Saako täällä esittää kokonaisia lauseita? Minua ärsyttää monet kerrat työurani aikana kuulemani mukahauska toteamus "ettei sulta vain tiskit tai työt loppuis kesken..."

Tässä ärsyttää varmaan etenkin lauseen runsas käyttö kun on toistunut monissa työpaikoissa ja monet kerrat. Vaikka on se silloinkin ärsyttävää jos itse olet tiskaajana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Big Brotherista tiätty!
Kyllähän sillon jo noin vuos sitten interwebissä porukka odotti TampereenTeron uutta kkontettia ja hökälöintejä. Sittemmin tuon kontentti-sanan käyttö on vain yleistynyt entisestään.

Itselle kylläkin jäi päähän niistä Teron mantroista parhaiten tuo "tosijjaan", sitä tulee edelleen käytettyä chattaillessa kenties liiaksikin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liigis on ilmeisesti Liigapörssi.

Nasulia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pahoittelut tässä jo etukäteen @Ikävänkantaja lle, olet oikein mukava kirjoittaja mutta voi jumankauta että toi sana koronapsykoosi alkaa vuotamaan mun korvista (tai silmistä) jo läpi.

Kaikella rakkaudella.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eikös toi tosijjaan ole lähtöisin Upilta, jota Tero on apinoinut? Voin toki muistaa väärinkin.
Kyllä vain, Upin alun perin viljelemä sana jota Terokin on striimeissään hokenut idolinsa tapaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Olkiukko.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Ylikylän jätkä"
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Suorittaja.

Suoritatko sä? Oot sä sellane suorittaja? Ai sä oot suorittajalyonne. Joo tuo on tyypillistä suorittajaluonteelle. Nii mä oon tällane suorittaja.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
*hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Läyhätä.

Vittu, että vituttaa.
Eiks toi sana ollut tyyliin BB:stä lähtöisin alkujaankin ja Big Brotherin ketjussa mä luultavasi sinun tapaasi tuohon yllättäen törmäsin jälleen kerran menneenä iltana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Useful Idiot @Malkkinen mulla ei ole sitten harmaintakaan aavistusta mistä tämä *hymiö* on saanut (varmaan jo aikoja sitten) täällä alkunsa, mutta jotenkin mäkin vain olen vuosien mittaan omaksunut sen osana jatkoajan "palstakieltä".

Jatkiksen ulkoupuolella en ole kirjoittanut *hymiö*. En kertaakaan enkä ikinä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Useful Idiot @Malkkinen mulla ei ole sitten harmaintakaan aavistusta mistä tämä *hymiö* on saanut (varmaan jo aikoja sitten) täällä alkunsa, mutta jotenkin mäkin vain olen vuosien mittaan omaksunut sen osana jatkoajan "palstakieltä".

Jatkiksen ulkoupuolella en ole kirjoittanut *hymiö*. En kertaakaan enkä ikinä.
Täällä ei ollut hymiöitä aikanaan ilmeisesti ja sitten jotkut alkoivat tuote viljelemään. Taisi perus emoticonien eli :) olla vielä joidenkin vanhojen paitojen mielestä junttimaista ja lapsellista käytöstä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös