80-luvulla usein kuultu sana. Ilmeisesti hibernoinut 30 vuotta ja nyt taas herännyt henkiin.Joo tämä on bb-sanastoa. Kuvottavin sana mitä olen ikinä kuullut. Läyhätä, läyhääjä, läyhäys. Hyi saatana mitä sanoja.
80-luvulla usein kuultu sana. Ilmeisesti hibernoinut 30 vuotta ja nyt taas herännyt henkiin.Joo tämä on bb-sanastoa. Kuvottavin sana mitä olen ikinä kuullut. Läyhätä, läyhääjä, läyhäys. Hyi saatana mitä sanoja.
Joo tämä on bb-sanastoa. Kuvottavin sana mitä olen ikinä kuullut. Läyhätä, läyhääjä, läyhäys. Hyi saatana mitä sanoja.
Joo tämä on bb-sanastoa. Kuvottavin sana mitä olen ikinä kuullut. Läyhätä, läyhääjä, läyhäys. Hyi saatana mitä sanoja.
Kun mennään kaupunkiin ostoksille pitää laittaa parempaa vaatetta päälle." ostohousut jalkaan ". Mitkä ihmeen housut ne semmosset on???
Kun mennään kaupunkiin ostoksille pitää laittaa parempaa vaatetta päälle.
Löytyykö sinulta tälläiset ostohousut kaapista ?Kun mennään kaupunkiin ostoksille pitää laittaa parempaa vaatetta päälle.
Voi sen niinkin nähdä kun tulee vaihdettua college housut farkkuihin jos lähtee ulos. Saatan myös laittaa vähän puhtaampaa paitaa päälle. Sinällään ei ostohousuja ole, mutta minä vain selvensin mistä tuo termi tulee.Löytyykö sinulta tälläiset ostohousut kaapista ?
Olen tainnut joskus puhua itsekseni voimaannuttavasta kokemuksesta, muistan tilanteenkin. En kyllä muista onko sen jälkeen tullut käytettyä koko termiä.-Voimaantua
En käytä, mutta puhun toisaalta usein positiivisista/hyvistä viboista. Lieneekö se sitten parempi kun ei mainittu tässä?-Positiivinen energia
Tietokoneessa on kai komponentteja. En saa tästä ärsyttävää sanaa, joskaan harvemmin tulee kuultuakaan.-Komponentti
Paskaa, niin kuin kaikki itse keksityt sanat jotka alkavat korona-etuliitteellä-Koronapoliisi
Hölmö sana kyllä, mutta ei yllä ärsyttävän tasolle tämäkään mulla.-Laturaivo
Tämähän on puhtaasti murretta ja kyllä, tulee käytettyä jatkuvasti!-Kaikki sanat, joissa esiintyy peräkkäin "ts" ja se toinen jälkimmäinen kirjain korvataan t:llä. Vatta, Ruotti....
Tämä.Twisti.
Ei helv....