Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 548 564
  • 9 521
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
TOINEN AALTO

"Fear became the ultimate tool of this government."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Rahaministeriö.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos joku sanoo lähtevänsä röihin niin minun puolesta voisi jäädä sinne. Samoin muut vastaavat väännökset kuten röi ukko saa menettämään uskon ihmiskuntaan.
röi
röi
röi
röi
röi
röi

röi
röi

Moikka, lähenpäs tästä röihin

Toivottavasti mä en härnännyt just itseäni Poulu Jukin ignore-listalle *hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Jos joku sanoo lähtevänsä röihin niin minun puolesta voisi jäädä sinne. Samoin muut vastaavat väännökset kuten röi ukko saa menettämään uskon ihmiskuntaan.
Elämissämme lymyäviä koomikoita, jotka ilman ennakkovarausta purskauttavat meiltä odottamattomilta kahvit nenästä tuollaisella poistumisella lakisääteiseltä kahvitauolta.

Termin etymologia taitaa viitata johonkin Turhapuro-elokuvaan, jossa Uuno täysin töistä vieraantuneena on unohtanut jo koko työ-sanan, ja puhuu erheellisesti "röistä".
 

Buster

Jäsen
"Hulvaton" ja "elämänmakuinen". Erityisesti elokuvien yhteydessä tapaa. Ensimmäinen on muotoutunut minulle jo pikakirjoitukseksi tarkoittaen paskaa komediaa vailla laatua, mikäli joku mainosmaakari tai "arvostelija" sitä käyttää kuvatessaan elokuvaa.

Elämänmakuinen taas on itsessään melko hämmentävä ja ehkä huonokin sana, sillä sen sisältö kuitenkin vähän vaihtelee ihmisestä riippuen. Yleensä elämänmakuinen elokuva on joku keski-ikäisille matameille suunnattu saippuamainen melodraama, jossa on harvinaisen isoja ylä- ja alamäkiä ja paljon huutamista. Sitten lopulta asiat lutviutuvat, tai ainakin hyväksytään, että tällästä se elämä on.

Oikeastaan "hervoton" alkaa myös pian olla hulvattoman rinnalla samalla kastissa. X:n tekijöiden uusi hervoton kotimainen komedia on täällä! Näe ruudulla oikeiden näyttelijöiden sijaan koko kansan rakastamia persoonia ja koe, kuinka keskeneräinen käsikirjoitus muuntuu valtion tukemalla miljoonalla kahdeksankymmentäminuuttiseksi ilmiöksi, jonka sivurooleissa nimekkäät näyttelijät käyvät hakemassa massit pois päivän parin paikalla ololla ja palaavat sen jälkeen pyörimään munasillaan oikeaan kotiinsa näyttämölle.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No enpä ole koskaan kuullut koko röi-termiä niin ei ole päässyt ärsyttämäänkään. Vissiin sitten joillakin röipaikoilla yleinenkin läppä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Edelleen se eskaloituminen vituttaa. Mitä se tarkoittaa? Tilanne eskaloituu. No mitä sille tilanteelle silloin tapahtuu?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos joku sanoo lähtevänsä röihin niin minun puolesta voisi jäädä sinne. Samoin muut vastaavat väännökset kuten röi ukko saa menettämään uskon ihmiskuntaan.

Ja lisätään tähän yhtä ihastuttavan humoristinen töipäivä.

"Täytyy mennä ajoissa nukkumaan kun huomenna on töipäivä"

Vittu tämä ihmiskunta ansaitsee synkän tuhon.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meemi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Piffi, vaffa, kaffet. F-kirjaimen tunkeminen joka sanaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös