Chicks with dicks vol6.?Karanteenivuoden juhannus on kulunut sykähdyttävään elokuvaan perehtyessä
Pitääpä kuuklata. Mutta ensiksi rasvat valmiiksi.Chicks with dicks vol6.?
"Viä kun pillua sais". Lisäis Johnny B.Perillä kohteessa. Pizza ja 2 olutta mahassa. Ei huono, sanoisi Jorma U.
"Sitä ei kyll oo ikävä"... ilmoittaa Iisoppi ;-)"Viä kun pillua sais". Lisäis Johnny B.
Mun on... Ehkä tänäehtoona kun rouva kotiutuu. Keräsin kukkiakin maljakkoon ja kaikkee..."Sitä ei kyll oo ikävä"... ilmoittaa Iisoppi ;-)
Ha, koskas se tuli se Liverpoolin paikallispeli?Juhannuksen saldo on about yhdeksän katsottua ottelua jalkapalloa ja yksi juotu olut.
No lykkyä sulle ja pane sitten parastasi...Mun on... Ehkä tänäehtoona kun rouva kotiutuu. Keräsin kukkiakin maljakkoon ja kaikkee...
Ha, koskas se tuli se Liverpoolin paikallispeli?
Täällä kämppä on kun sauna. Kälvin Klaineissa kekkuloin. Mustat.Minä tässä pohdin että pitäisiköhän sitä vielä pukea vaatteita päälle loppuillaksi.
Paikallinen "karvakäsipaikka", hyvä maku, koko ja kohtuu hinta. Täytteet oli tälläkertaa "vedetty lonkalta nopeaa" versio. Kaljat oli pohjoisen kultaa, ja etelänaspurimme ale juomaa.Utelen luontaista tiedonjanoani uunileipäsi täyteosastoa sekä olutmerkkiä.
Meillä ei ole kuin sellaiset 22 astetta sisällä eikä sitä voi vielä saunana pitää. Itse hengailen mustassa Nanson paitulissa ilman pikku pöksyjä. Tarkenee kun on peiton alla...Täällä kämppä on kun sauna.
Voi perkema että osaat kiusia. Arvostan...Meillä ei ole kuin sellaiset 22 astetta sisällä eikä sitä voi vielä saunana pitää. Itse hengailen mustassa Nanson paitulissa ilman pikku pöksyjä. Tarkenee kun on peiton alla...
Ihan tässä jo keski-ikäisellä ukkomiehelläkin hauki nytkähtelee kalsarien katiskassa, kun noita Iisopin vihjailuja lueskelee...Voi perkema että osaat kiusia. Arvostan...
Mitä, eikö paitulit olekaan turn-off... Se on siis musta ja aika iso. Edessä on sulkakuvioita vaalealla lilalla ja valkoisella. Ja niin, pöksyjä en käytä nukkuessa kuin vuotojen aikana. Pitää pitää paikat välillä... no tuulettumassa. ;-)Voi perkema että osaat kiusia. Arvostan...