Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Kenenkään suusta muuten tuo ei ole uskottavampi kuin vitivalkoisen neekerin.Kuten Michael Jacksonkin sanoo, "it doesn't matter if you're black or white" :)
Kenenkään suusta muuten tuo ei ole uskottavampi kuin vitivalkoisen neekerin.Kuten Michael Jacksonkin sanoo, "it doesn't matter if you're black or white" :)
Siis juu, kyllähän Jacko oli hieno muusikko. Ihmisenä en sitten tiedä. Sitäkään en tiedä pitikö pedari syytteet paikkaansa vai ei, mutta kovin lapsenmielinen oli. Ei saanut koskaan elää normaalia elämää. Ei edes lapsena. Ja oli niin helppo maali kaikille irvailijoille. Siinä ei paljoa miljardiomaisuuskaan auttanut.Michael oli kyllä hieno mies ja on yhä. Aika hyvät juhannuskelit verrattuna moniin edellisjuhliin.
Kiitos reseptistä! Pitääpäs kokeilla joskus. Sellasta jäin arvuuttelemaan, että oliko Vilperi jättänyt kommentin tohon sivustolle? Yhdessä kommentissa oli vaan tuttuja piirteitä *hymiö*Tuo maailman paras pannukakkukin on kyllä todella hyvää. Mutta tämä ahvenanmaalainen pannukakku on vaan vielä parempaa. Tai tätä mieltä minä itse olen. Tuo mannapuuro ja kardemumma tuovat hyvät lisämaut pannariin. Tuolla Kotikokin sivuilta löytyvällä reseptillä minä olen jo muutamana vuonna tämän ahvenanmaalaisen pannukakun tehnyt ja tulee hyvää. Tietenkin nämä on aina makuasioita, se mistä minä tykkään ei välttämättä ole toisen suosikki ja niin edelleen. Mutta en oikeastaan ole kuullut kenenkään muun koskaan haukkuvan ahvenanmaalaista pannukakkua kuin serkkuni, joka sanoi että se on liian makeaa. Mutta minä itse kun olen sellainen pullahiiri ja saa olla sitten jo tosi makeaa jos on liian makeaa minun makuuni.
Mutta tässä nyt se resepti:
Ahvenanmaan Pannukakku - Resepti
Ahvenanmaan pannukakku-resepti hakusessa? Tässä se klassikkoreseptin ohje, joka on testattu ja hyväksi todettu kotikeittiössä.www.kotikokki.net
Nyt on paniikki lähellä. Kaapissa yksi olut. Bacardia on, mutta en jaksa nyt tehdä mojitoa ja viiniä on kolme litraa talossa, vaan ei ole minun vaan sen yhden joka täällä norkoilee tämän tästä. Pitääkö mun nostaa perse ja lähteä kauppaan?
Norkoilija ei ole nyt täällä, joten tarvetta näyttelemiseen ei ole, vaan tekee mieli lähinnä olutta ja enää yksi jäljellä.Ei. Juot ne viinit ja esität selvää. Sanot että kävit pikaseen ulkohuussissa ja sillä välin naapurin Arska varmaan tiirikoi lukon auki ja pölli viinakset. Siis kaikki viinakset, jopa sinun yhden bissen ja ne Bacardit. Eli voit sanoa sille norkoilijalle että josko viitsis käydä kaupassa kun sun pitää soittaa lukkosepälle.
Kiitos reseptistä! Pitääpäs kokeilla joskus. Sellasta jäin arvuuttelemaan, että oliko Vilperi jättänyt kommentin tohon sivustolle? Yhdessä kommentissa oli vaan tuttuja piirteitä *hymiö*
Jos tää lasketaan henkilön arvailuksi niin se ei sitä ole mutta ihan sama.
Itse olen muutaman kerran raumalla käynyt. Joka kerran olen ihmetellyt sitä, että puolen yön jälkeen et ruokaa saa mistään. Luusisi, että pisiturnaus yönä erityisesti joku pizzeria olisi yöllä auki. Saattaapa joku ollakin, itse olen kuitenkin joutunut menemään maate tyhjin vatsoin.Olen suunnitellut ruokailua, mutta Rauman ravintoloille ei näemmä raha kelpaa, kun lähes kaikki ovat kiinni.
Ehkäpä joku karvainen uus-suomalainen voisi tuoda vaikkapa pizzan kotiin, kun fine dining ei onnistu.
22 vuotta sitten kävin viimeksi Raumalla ja kyllä siellä silloin oli joku kebabmesta auki puolenyön aikoihin.Itse olen muutaman kerran raumalla käynyt. Joka kerran olen ihmetellyt sitä, että puolen yön jälkeen et ruokaa saa mistään. Luusisi, että pisiturnaus yönä erityisesti joku pizzeria olisi yöllä auki. Saattaapa joku ollakin, itse olen kuitenkin joutunut menemään maate tyhjin vatsoin.
22 vuotta sitten kävin viimeksi Raumalla ja kyllä siellä silloin oli joku kebabmesta auki puolenyön aikoihin.
22 vuotta sitten kävin viimeksi Raumalla ja kyllä siellä silloin oli joku kebabmesta auki puolenyön aikoihin.
En nyt löytänyt aikakonetta, mutta en varmasti menisi kehumaan 70-luvulla syntyneiden nuorten edesottamuksia vähääkään paremmiksi.Jotenkin tuo nuorison käytös rannalla on ollut huonoa.
Sen olen huomannut, että epäkohteliaisuus on lisääntynyt. Mainitsemastasi ajankohdasta eteenpäin. Ja tuskin muutkaan tarvitsee aikakonetta niin pitkälle, huomatakseen saman.En nyt löytänyt aikakonetta, mutta en varmasti menisi kehumaan 70-luvulla syntyneiden nuorten edesottamuksia vähääkään paremmiksi.
Tosin, kyllä me nyt lapsemme opetetaan veneilemään. Tais olla jotain milleniaalien harhalaukauksia...
Eli (boldaus oma) käytännössä onkin niin, että vielä jolle kulle löytyi paikka heilutella nyrkkiä ja kirota nuorisoa. 70-luvulla syntynyttä nuorisoa.Sen olen huomannut, että epäkohteliaisuus on lisääntynyt. Mainitsemastasi ajankohdasta eteenpäin. Ja tuskin muutkaan tarvitsee aikakonetta niin pitkälle, huomatakseen saman.
Minä minäminä, on tärkeintä.
Toivottavasti ei ole ruuhkaa.Paluuliikenne päivä. Sielläpä olen yksi heistä.
Saa nähdä. No iltapv vasta lähden matkaan.Toivottavasti ei ole ruuhkaa.