Juhannus 2020 – LIVE!

  • 12 062
  • 150
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuten Michael Jacksonkin sanoo, "it doesn't matter if you're black or white" :)
Kenenkään suusta muuten tuo ei ole uskottavampi kuin vitivalkoisen neekerin.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
"Erilainen juhannus" jatkuu. Nyt päädyin Tarton Lõunakeskus - kauppakeskukseen seuraamaan junnujen lätkätreenejä. Jäällä oli myös #8 Ovechkin. Tosin jauhesammuttimen kokoinen Stroman -niminen heppu oli kentän kunkku. Pyöritteli koko muuta porukkaa mennen tullen. Nimi talteen!
 

Liitteet

  • _20200620_135424.JPG
    _20200620_135424.JPG
    352,5 KB · kertaa luettu: 119

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän tasoittavaa ja Mokomaa. Voipi olla että menee kännäämisen puolelle tänäänkin, vai mitenköhän noi kaupat on auki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Michael oli kyllä hieno mies ja on yhä. Aika hyvät juhannuskelit verrattuna moniin edellisjuhliin.
Siis juu, kyllähän Jacko oli hieno muusikko. Ihmisenä en sitten tiedä. Sitäkään en tiedä pitikö pedari syytteet paikkaansa vai ei, mutta kovin lapsenmielinen oli. Ei saanut koskaan elää normaalia elämää. Ei edes lapsena. Ja oli niin helppo maali kaikille irvailijoille. Siinä ei paljoa miljardiomaisuuskaan auttanut.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tuo maailman paras pannukakkukin on kyllä todella hyvää. Mutta tämä ahvenanmaalainen pannukakku on vaan vielä parempaa. Tai tätä mieltä minä itse olen. Tuo mannapuuro ja kardemumma tuovat hyvät lisämaut pannariin. Tuolla Kotikokin sivuilta löytyvällä reseptillä minä olen jo muutamana vuonna tämän ahvenanmaalaisen pannukakun tehnyt ja tulee hyvää. Tietenkin nämä on aina makuasioita, se mistä minä tykkään ei välttämättä ole toisen suosikki ja niin edelleen. Mutta en oikeastaan ole kuullut kenenkään muun koskaan haukkuvan ahvenanmaalaista pannukakkua kuin serkkuni, joka sanoi että se on liian makeaa. Mutta minä itse kun olen sellainen pullahiiri ja saa olla sitten jo tosi makeaa jos on liian makeaa minun makuuni.

Mutta tässä nyt se resepti:

Kiitos reseptistä! Pitääpäs kokeilla joskus. Sellasta jäin arvuuttelemaan, että oliko Vilperi jättänyt kommentin tohon sivustolle? Yhdessä kommentissa oli vaan tuttuja piirteitä *hymiö*

Jos tää lasketaan henkilön arvailuksi niin se ei sitä ole mutta ihan sama.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt on paniikki lähellä. Kaapissa yksi olut. Bacardia on, mutta en jaksa nyt tehdä mojitoa ja viiniä on kolme litraa talossa, vaan ei ole minun vaan sen yhden joka täällä norkoilee tämän tästä. Pitääkö mun nostaa perse ja lähteä kauppaan?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on paniikki lähellä. Kaapissa yksi olut. Bacardia on, mutta en jaksa nyt tehdä mojitoa ja viiniä on kolme litraa talossa, vaan ei ole minun vaan sen yhden joka täällä norkoilee tämän tästä. Pitääkö mun nostaa perse ja lähteä kauppaan?

Ei. Juot ne viinit ja esität selvää. Sanot että kävit pikaseen ulkohuussissa ja sillä välin naapurin Arska varmaan tiirikoi lukon auki ja pölli viinakset. Siis kaikki viinakset, jopa sinun yhden bissen ja ne Bacardit. Eli voit sanoa sille norkoilijalle että josko viitsis käydä kaupassa kun sun pitää soittaa lukkosepälle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei. Juot ne viinit ja esität selvää. Sanot että kävit pikaseen ulkohuussissa ja sillä välin naapurin Arska varmaan tiirikoi lukon auki ja pölli viinakset. Siis kaikki viinakset, jopa sinun yhden bissen ja ne Bacardit. Eli voit sanoa sille norkoilijalle että josko viitsis käydä kaupassa kun sun pitää soittaa lukkosepälle.
Norkoilija ei ole nyt täällä, joten tarvetta näyttelemiseen ei ole, vaan tekee mieli lähinnä olutta ja enää yksi jäljellä.
 

Glove

Jäsen
Tuli tuosta Hietaniemen rähinöinnistä mieleen vastaava tapahtuma Oulusta kolmen vuosikymmenen takaa.

Oulun kristalliyö 10.-11.8.1990 alkoi aivan samalla tavalla, poliisi meni rauhoittamaan nuorten välistä tappelua. Nuorten mielestä syytön henkilö vietiin väkipakolla poliisiautoon ja siitä se sitten lähti. Oulussa vahingot olivat suuremmat, poliisiautoja kaadettiin, useisiin liikkeisiin mentiin rikottujen ikkunoiden kautta jne. Poliisi oli jopa harkinnut virka-avun pyytämistä puolustusvoimilta mellakan rauhoittamiseen. Oulussa oli vielä silloin varuskunta, nythän täällä ei taida olla kuin jotain toimistosakkia.

Nuoriso, onko kaikki ok?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olen suunnitellut ruokailua, mutta Rauman ravintoloille ei näemmä raha kelpaa, kun lähes kaikki ovat kiinni.
Ehkäpä joku karvainen uus-suomalainen voisi tuoda vaikkapa pizzan kotiin, kun fine dining ei onnistu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kiitos reseptistä! Pitääpäs kokeilla joskus. Sellasta jäin arvuuttelemaan, että oliko Vilperi jättänyt kommentin tohon sivustolle? Yhdessä kommentissa oli vaan tuttuja piirteitä *hymiö*

Jos tää lasketaan henkilön arvailuksi niin se ei sitä ole mutta ihan sama.

Minähän se! Sama ukko kyseessä. Täytyyhän sitä hehkuttaa "rakkauttaan" joka paikassa. En minä ainakaan tuosta "arvuuttelustasi" pahastunut kun ei tuollakaan sivulla lue oikeaa nimeäni edes. Eli tuskin kukaan muukaan pahastuu...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Helsingissä on kyllä todella hiljaista. Esimerkiksi Karhupuistossa ei ollut äsken minkäänlaista öri-öriä, eikä oikein edes ihmisiä. Myös Kallion terasseilla oli aika vähän porukkaa. Tein pientä kierrosta autolla, ja eläväisintä taisi olla Kannelmäessä. Ehkä lähiöissä on eniten niitä ihmisiä, jotka eivät poistu kaupungista juhannuksena. Toisaalta esimerkiksi Malminkartanossa on ollut hyvin hiljaista, joku väsähtänyt juoppo siellä täällä.

Vähän nyt menoa saatana!
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tahallisesti hallitus myöhästytti baarien aukioloa ensi viikkoon ihmisten kiusaksi. Olisi eilen viihtynyt terassilla pitempäänkin, mutta lähtöhän tuli ennen puoltayötä kuin jossain maalaisbaarissa, joka täytyy tuohon aikaan sulkea, jotta kyläläiset jaksavat herätä neljältä lypsämään lehmiä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen suunnitellut ruokailua, mutta Rauman ravintoloille ei näemmä raha kelpaa, kun lähes kaikki ovat kiinni.
Ehkäpä joku karvainen uus-suomalainen voisi tuoda vaikkapa pizzan kotiin, kun fine dining ei onnistu.
Itse olen muutaman kerran raumalla käynyt. Joka kerran olen ihmetellyt sitä, että puolen yön jälkeen et ruokaa saa mistään. Luusisi, että pisiturnaus yönä erityisesti joku pizzeria olisi yöllä auki. Saattaapa joku ollakin, itse olen kuitenkin joutunut menemään maate tyhjin vatsoin.
 

Glove

Jäsen
Itse olen muutaman kerran raumalla käynyt. Joka kerran olen ihmetellyt sitä, että puolen yön jälkeen et ruokaa saa mistään. Luusisi, että pisiturnaus yönä erityisesti joku pizzeria olisi yöllä auki. Saattaapa joku ollakin, itse olen kuitenkin joutunut menemään maate tyhjin vatsoin.
22 vuotta sitten kävin viimeksi Raumalla ja kyllä siellä silloin oli joku kebabmesta auki puolenyön aikoihin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
22 vuotta sitten kävin viimeksi Raumalla ja kyllä siellä silloin oli joku kebabmesta auki puolenyön aikoihin.

Raumahan on tunnetusti hyvin eläväinen kaupunki. Oli varmaan myös vuonna 1998.
 
K

Kiekkokatsoja

Jotenkin tuo nuorison käytös rannalla on ollut huonoa. Ei toki kaikilla, mutta muutama apina pilaa koko ryhmän.
Torstaina mopoporukka älämölöi, ja käyttäytyi huonosti.
Tänään menin illalla rannalle. Nuorisoryhmiä oli juopottelemassa, mutta yhdessä ryhmässä yksi isompi tyyppi tuijotti ylimielisesti. Sellaisia 20+ ikäisiä. No ehkä sadan metrin päässä lopulta olin vedessä, ja jotain se huuteli sinnekin. Muutenkin kuulin kuinka puhui muille riitely/tappelujuttuja.
Myöhemmin se ryhmä käveli ohi, ja mielessä kävi että josko tuo tulee aukomaan päätä. No kirkasviinapullo kädessä tuokin käveli ohi, sanomatta mitään. Ehkä johtui siitä, että laittelin juuri ruokajuttuja, ja morakin oli pyyhkeellä esillä.. no en tiedä, mutta ahdistavaa oli olla, kun ei tiennyt tuleeko uhoamaan.
Ehkäpä karma tuli esille, sillä veneilessään pois, vetivät ne perämoottorin kiville, ja sammuksiin. Soutaen siitä sitten eteenpäin.
Kotiin kun menin, niin näin että useat nuorisoryhmät oli jättäneet ruoka ja tölkkijätteensä rannalle. Yksi ryhmä jopa siten, että roskat oli levällään 2-3 metriä roskalaatikosta.
 
K

Kiekkokatsoja

En nyt löytänyt aikakonetta, mutta en varmasti menisi kehumaan 70-luvulla syntyneiden nuorten edesottamuksia vähääkään paremmiksi.

Tosin, kyllä me nyt lapsemme opetetaan veneilemään. Tais olla jotain milleniaalien harhalaukauksia...
Sen olen huomannut, että epäkohteliaisuus on lisääntynyt. Mainitsemastasi ajankohdasta eteenpäin. Ja tuskin muutkaan tarvitsee aikakonetta niin pitkälle, huomatakseen saman.
Minä minäminä, on tärkeintä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sen olen huomannut, että epäkohteliaisuus on lisääntynyt. Mainitsemastasi ajankohdasta eteenpäin. Ja tuskin muutkaan tarvitsee aikakonetta niin pitkälle, huomatakseen saman.
Minä minäminä, on tärkeintä.
Eli (boldaus oma) käytännössä onkin niin, että vielä jolle kulle löytyi paikka heilutella nyrkkiä ja kirota nuorisoa. 70-luvulla syntynyttä nuorisoa.

Ymmärsinhän nyt ihan varmasti oikein?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös