Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 731
  • 33 914

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radiossakin puhuttiin koronasta. Duunissa pistin eilen vanhuksille. Siis median pitäis ottaa joku vastuu tekemisistään. Telkkarissakin puhuttiin viikko sitten vaan koronasta. Kohta voisin kokeilla uudestaan. Pahinta tässä on se, että keski-ikäisetkin hinkkailee käsiään ja pitelee kylillä turvavälejä, jos on ihmisenä vähän heikompaa sorttia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei okei pesin mäkin kaks kuukautta sitten kolme kertaa kädet, vaikka kävin vaan kusella. Mut oli hirveä krapula.

Jossain jäähallissa nyt harva varmaan kehtaisi kun muut näkee.
 

julle-jr

Jäsen
Okei okei pesin mäkin kaks kuukautta sitten kolme kertaa kädet, vaikka kävin vaan kusella. Mut oli hirveä krapula.

Jossain jäähallissa nyt harva varmaan kehtaisi kun muut näkee.
Veikkaisin ennemminkin, että harva miettii noin paljon, että mitäköhän muut ajattelee musta ja kehtaakohan tätä tai tota tehdä "kun muut näkee". Sun pitäis elää omaa elämää eikä miettiä jokaista askeltasi siltä pohjalta että onhan tää varmasti muiden mielestä oikein ja soveliasta. Se vapauttaisi sinua luultavasti tekemään asioita jotka sinä itse näet tarpeellisiksi ja järkeviksi, ei tarviis enää elää pelkästään muille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sanonta "turning a blind eye" juontaa ehkä juurensa Horatio Nelsoniin. Vara-amiraali Nelsonin toinen silmä oli sokea. Vuonna 1801 sodassa Tanskaa vastaan amaraali Parker päätti vetäytyä ja nosti mastoon vetäytymisestä kertovan lipun. Vara-amiraali Nelsonin ei halunnut perääntyä ja nosti kaukoputken sokealle silmälle eikä nähnyt (muka) lippua ja jatkoi taistelua. Hän voitti taistelun ja sai hyvin paljon kunnioitusta osakseen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sanonta "turning a blind eye" juontaa ehkä juurensa Horatio Nelsoniin. Vara-amiraali Nelsonin toinen silmä oli sokea. Vuonna 1801 sodassa Tanskaa vastaan amaraali Parker päätti vetäytyä ja nosti mastoon vetäytymisestä kertovan lipun. Vara-amiraali Nelsonin ei halunnut perääntyä ja nosti kaukoputken sokealle silmälle eikä nähnyt (muka) lippua ja jatkoi taistelua. Hän voitti taistelun ja sai hyvin paljon kunnioitusta osakseen.
Kiitos tiedosta! Mielenkiintoinen anekdootti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se on näköjään Binghamton eikä Binghampton. Vähän hämmentävää miten jotkin asiat lukee vuosien ajan väärin.
 

redpecka

Jäsen
Kuulutteks te kans vähemmistöryhmiin? Ette bileissä piikitä.
Enemmistöön tunnen kuluvani, sillä ani harva on piikittänyt bileissä, jossa olen ollut. Olen toki onnellinen heidän puolestaan jotka ovat saaneet sen piikkinsä sillä muutenhan ei tästä tuu vittu mitään hei. Aamusta sitten kohti uutta tai toivoisin tietenkin että kohti uutta.
 

redpecka

Jäsen
Se on näköjään Binghamton eikä Binghampton. Vähän hämmentävää miten jotkin asiat lukee vuosien ajan väärin.
Oon lukenut nyt ties monta kertaa tämän enkä tajua. Onko joku häikkä mun tietokoneessa ja voiko sen korjata?

E: ajoin kovalevyn virusscannerin ja se löysi bugin. Nyt se on korjattu. Eli ei mitään, sori.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Avautui/muistui tässä äsken että ei Rita Behm ole suinkaan ensimmäinen Rita-niminen naisartisti, kenen rakkauslaulut ovat vieneet mut mukanaan.




En keksi tämän biisin suhteessa vähäiselle suosiolle muuta järkevää selitystä, kuin että tää oli ns. yksittäinen millekään albumille kuulumaton single.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Osaan näköjään nykyisin korjata unirytmini vain rikkoakseni sen taas heti seuraavana yönä. Tai siis mikä unirytmi?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viime yönä on ollut kylmää. Keittiön mittarin muistissa oli lukema -1,5°C ja mies vannoo nollanneensa sen eilen. Ja minulla jäi kasvihuoneella taimet peittämättä. No näyttää kuitenkin olevan vielä ainakin ihan terhakoita ja kunnossa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Palstan etusivun alareunaan on tullut tilastoja päivän, viikon ja kuukauden tykätyimmästä viestistä.

En pidä. Tykkäystoiminto on ihan ok välttämään "samaa mieltä"-viestit, mutta kaikenlainen suurien tykkääjämäärien tavoittelu ja niillä kilpailu tekee palstasta huonomman. Minä ainakin jo aiemmin olen ollut huomaavinani viestejä joissa tavoitteena on ollut tykkääjien kalastelu ja onpa tykkääjämääriä käytetty väittelyissäkin argumenttina. "Parhaiden" viestien koostaminen etusivulle ei ainakaan niitä ilmiöitä lievennä.
 
K

Kiekkokatsoja

"Fiksuja" näyttää olevan ihmiset, kun rannallepäin kulkevat reiluissa eväissä. Näkyy olutta laatikollista, viiniä ja ruokaostoksia.
Ei tarvi kesken picnicin lähteä lisää hakemaan, kun kerralla kunnon eväät.
 
K

Kiekkokatsoja

No mut kyllähän normi-ihminen sen neljä kertaa päivässä käy kaupassa.
Noh, normi lienee sana, josta voi olla muutama eri käsitys.
Avautui että tänään etelässä tuntuu viileys iholla enemmän. Pieni tuuli vaikuttaa. Lupas Oulun alle maan lämpimimmän päivän
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, normi lienee sana, josta voi olla muutama eri käsitys.
Niin mutta tälle palstalle jos alamittaan laskee. Aamulla tietty kerran, duunissa kerran, duunin jälkeen kävelykaljat keskustaan. Sit kaljat omaan lähiöön, pari kertaa lisää ja lopuksi frendi käy sun kortilla. Mäkkärit ja sellaiset tietty päälle. Näin koronan aikaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Niin mutta tälle palstalle jos alamittaan laskee. Aamulla tietty kerran, duunissa kerran, duunin jälkeen kävelykaljat keskustaan. Sit kaljat omaan lähiöön, pari kertaa lisää ja lopuksi frendi käy sun kortilla. Mäkkärit ja sellaiset tietty päälle. Näin koronan aikaan.
Ookei, eli oli niinkuin päinvastaisuuden kommetti, mistä tämän jutun aloitin. Tyyliä on monia,tärkeintä että se on ok itselle. Hyvä niin.
Avautui, että jossain veneellä? On vauhti päällä. Kuuluu kaukaa, laulua ja huutoa. On siis kesä.
 

Glove

Jäsen
Ookei, eli oli niinkuin päinvastaisuuden kommetti, mistä tämän jutun aloitin. Tyyliä on monia,tärkeintä että se on ok itselle. Hyvä niin.
Avautui, että jossain veneellä? On vauhti päällä. Kuuluu kaukaa, laulua ja huutoa. On siis kesä.
Ja kohta saadaan lukea lehdistä kun joku oli kussut veneen laidan yli, tippunut veteen ja hukkunut. Toivottavasti ei tule näitä uutisia, mutta tulee kuitenkin.
 
K

Kiekkokatsoja

Ja kohta saadaan lukea lehdistä kun joku oli kussut veneen laidan yli, tippunut veteen ja hukkunut. Toivottavasti ei tule näitä uutisia, mutta tulee kuitenkin.
Saattaa olla, että ääni tuli tuosta vierasveneille tehdystä sauna/suihkupaikasta. Se on maissa, laiturin yhteydessä.
No sinne jäivät, itse poistuin.
Ökyveneitä siellä myös on, ja osalle voi käydä huonosti, kesän v(esileikeissä) No mutta lienee kermaperseiden ongelma, jos ykyveneissä leikkii. Mutta oikeassa oot, tavispöhkö veneiliä helpolla hukkuu, kun pissii veneestä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös