Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 709 308
  • 33 914

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viking Linen ensimmäisten "Ella"-laivojen nimeämiskäytäntö. Ilmeistä kun sen näkee, mutten ole tullut ajatelleeksi.

Kapella, Marella, Aurella, Turella, Rosella

Kapellskär, Mariehamn, Aura(joki), Turku, Roslagen.

Helella ja Stoella jäi sitten tekemättä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viking Linen ensimmäisten "Ella"-laivojen nimeämiskäytäntö. Ilmeistä kun sen näkee, mutten ole tullut ajatelleeksi.

Kapella, Marella, Aurella, Turella, Rosella

Kapellskär, Mariehamn, Aura(joki), Turku, Roslagen.

Helella ja Stoella jäi sitten tekemättä.

Keravella, Forssella, Böndellä...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vänkärihän on puun kaadossa käytetty apuväline jolla voi estää sen ettei sahanterä jää puuhun kiinni. Vänkärihän on myös autossa kuskin vieressä istuva. En ole koskaan ajatellut asiaa tarkemmin mutta nyt ajattelen näillä voisi olla yhteys. Apuväline~"apukuski"...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Avautui, että olen sanonut koko elämäni "katukivetys".
Oi miksi?
Avautui, teen etänä duunia, eikä kiinnosta. Välillä joku soittaa ja Lync laulaa. No, pari tuntia niin päivä ois pulkassa. Jos puhutaan työajasta. Ennen muiden aloittamista sain varmaan normipäivän duunit jo tehtyä. Kyllähän tossa puolen päivän jälkeen kuitenkin Lync laulaa sitten oikein kunnolla, kun Danskit herää töihin.

No, kyllä tuota duunia tosin muutenkin riittäis. Tänään ei vain nappaa.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Oi miksi?
Avautui, teen etänä duunia, eikä kiinnosta. Välillä joku soittaa ja Lync laulaa. No, pari tuntia niin päivä ois pulkassa. Jos puhutaan työajasta. Ennen muiden aloittamista sain varmaan normipäivän duunit jo tehtyä. Kyllähän tossa puolen päivän jälkeen kuitenkin Lync laulaa sitten oikein kunnolla, kun Danskit herää töihin.

No, kyllä tuota duunia tosin muutenkin riittäis. Tänään ei vain nappaa.
Ekös Lync ole jo aika vanha nettipuhelu/kokous softa? Skypellä(for business) tai Teamsillä pitäisi vissiin mennä? Toki toimivat aika hyvin ristiin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ekös Lync ole jo aika vanha nettipuhelu/kokous softa? Skypellä(for business) tai Teamsillä pitäisi vissiin mennä? Toki toimivat aika hyvin ristiin.
On. Mut Danskit sisäisessä haluaa käyttää. pääkonttori määrää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yllättävän monella palstalaisella näyttäisi olevan salaisia homofetissejä tuon erään äskettäin nostetun ketjun perusteella. Itse kylläkin runkkaan... siis ihastelen vain naisihmisiä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Yllättävän monella palstalaisella näyttäisi olevan salaisia homofetissejä tuon erään äskettäin nostetun ketjun perusteella. Itse kylläkin runkkaan... siis ihastelen vain naisihmisiä.

Mieti jos olisi niin epävarma itsestään ja seksuaalisuudestaan, ettei edes voisi kehua saman sukupuolen edustajan ulkonäköä. Tai sitten voi huudella ja hihitellä homofetisseistä. Mikä nyt jo sanana... Huoh.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mieti jos olisi niin epävarma itsestään ja seksuaalisuudestaan, ettei edes voisi kehua saman sukupuolen edustajan ulkonäköä. Tai sitten voi huudella ja hihitellä homofetisseistä. Mikä nyt jo sanana... Huoh.
Mieti että ottaa täysin huumorilla heitetyn kommentin tosissaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mieti että ottaa täysin huumorilla heitetyn kommentin tosissaan.

Mieti että tietää että toinen yrittää heittää huumorilla jotain, ja vastaa siihen tosissaan. Huumoriksi selittely on helppo pakokeino aina myös. Kai sä tiedät mitä homofetissi tarkoittaa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä ne ovat kovan työn vissiin Vantaalla tehneet kun ovat saaneet sinne kestävät ladut "keskelle nurmikkoa". Hyvä siellä varmaan on Suomen Cuppia lykkyä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mieti että tietää että toinen yrittää heittää huumorilla jotain, ja vastaa siihen tosissaan. Huumoriksi selittely on helppo pakokeino aina myös. Kai sä tiedät mitä homofetissi tarkoittaa?
Jos joku osallinen tuosta minun huumorikommentista nyt päättää kuitenkin ottaa nokkiinsa, niin otan mahdollisen kritiikin vastaan mukisematta ja ilman pitkiä hampaita.

Ennen kuin alat kuvitella mitään, minulla ei ole todellakaan koskaan ollut mitään homoja tai homoseksuaalisuutta vastaan. Itselleni vain heteromiehenä muiden miesihmisten ulkonäön ihaileminen on melko vieras ajatus. Joitain persoonaan liittyviä ominaisuuksia muissa miehissä saatan sen sijaan kylläkin idolisoida, mutta toistaiseksi kukaan ei ole saanut multa ns. jalkoja alta. Kaikki me ollaan toki erilaisia joten ei siinä mitään pahaakaan ole, jos joku pitää oman sukupuolensa edustajaa komeana/kauniina. Lopulta kuitenkin ihmiset on ihmisiä, geenit on geenejä ja se oikea kauneus löytyy pinnan alta jos se on siellä ollakseen.

Tuo mun eka viesti saattoi olla hieman provokatiivinen, joten pahoittelut siitä. Mitä todella halusin sanoa, niin yllätyin vain hieman siitä miten monella on ollut tuohon ketjuun asiaa yöllisen noston jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunajuoma. En malttanut odottaa saunaan saakka kun alkoi janottaa. Kiva tässä on siemailla hiihtokisoja katsellen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on auto pihassa, mutta milloin sitä voi ajaa? Kaupastakin kun tuut niin normaaliin tapaan avaat ovella kaljan ja sen jälkeen vasta muistat että vittu mä oonkin sillä autolla. Siis koko ajan hirveä muistaminen. Post-it lappuja otsaan ja tatuoinnit kämmenselkiin ja päälle vielä hoet lausetta mielessäsi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No nyt on auto pihassa, mutta milloin sitä voi ajaa? Kaupastakin kun tuut niin normaaliin tapaan avaat ovella kaljan ja sen jälkeen vasta muistat että vittu mä oonkin sillä autolla. Siis koko ajan hirveä muistaminen. Post-it lappuja otsaan ja tatuoinnit kämmenselkiin ja päälle vielä hoet lausetta mielessäsi.
Tee lapsia, odota 18 vuotta, niin saat kuskin. Tai sitten haet kuskin thaikuista, mikä on nopeampaa ja helpompaa selkeästi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt on auto pihassa, mutta milloin sitä voi ajaa?
Älä nyt ala nynnyileen... Kulje taksilla, julkisilla tai omin voimin ja unohda koko auto. Sehän on aika rankkaa yrittää muistaa olla juomatta että voi autoa ajaa. Kannattaa jatkaa normaalia elämää ja unohtaa auto. Ihan turhia rakkineita...?!? ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös