Palsta päivitetty Xenforon uusimpaan versioon, bugit ja palautteet tähän ketjuun

  • 140 598
  • 585

444

Jäsen
Jos linkin sisällöstä puhutaan, ethän voi tietää sitä ennen kuin olet klikannut.

Toki uskon sanaasi, nuo linkkien esikatselut varmasti häiritsevät sinua ja varmaan kahta muutakin. En vain ymmärrä, että miksi. Jos olet kuitenkin valmis klikkaamaan niitä linkkejä, niin iskeekö hyperventilaatio heti, jos siellä sivulla on kuvia?
Käsittääkseni palstalla on sääntö, jonka mukaan linkit kuuluu myös kuvailla. Modeja tuo ei kuitenkaan kiinnosta, riippumatta siitä raportoiko niitä vai ei.

Ei sinun tarvitse ymmärtää, miksi jokin asia häiritsee minua. Mutta koska se häiritsee, niin siksi kysyin, että saako niitä pois.
Jos minä olen kiinnostunut linkin sisällöstä, niin avaan sen omasta vapaasta tahdostani. Jos sisältö ei kiinnosta minua, jätän sen lukematta. Tällöin en tarvitse myöskään mitään esikatselua siihen.

Hirveän kiva kuitenkin, että olet huolissasi minun henkisestä hyvinvoinnistani. Pusuja!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Käsittääkseni palstalla on sääntö, jonka mukaan linkit kuuluu myös kuvailla. Modeja tuo ei kuitenkaan kiinnosta, riippumatta siitä raportoiko niitä vai ei.
Itse asiassa se ei ole säännöissä. Joskus Niilin hanhien aikaan siitä sai pelikieltoa, onneksi moderointi ei enää tule Pohjois-Koreasta. Samoin ylipitkät lainaukset on poistettu sanktioista. Molempiin syynä ymmärtääkseni siirtyminen LUKIJOITA PALVELEVIIN teknisiin ratkaisuihin. Eli lainaukset lyhennetään automaattisesti ja ne saa ihan itse klikkaamalla laajennettua. Samoin lukijoita palvelee tuo linkkien esikatselu. Pidit siitä tai et. Tai siis ethän sinä pidä, mutta minusta mediaupotukset ovat paras uudistus palstalla ikinä. Hyvästi teennäiset kuvaukset ja tylsääkin tylsemmät hyperlinkkaukset. Ja kaupastakin saa jo laimentamatonta kaljaa. Rakastan nykyaikaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Otetaan vielä tähänkin ketjuun huomio tuosta, että viestiketju ei näy, jos sen alkuperäinen avaaja on ignoressa. Ketjun kyllä löytää hakutoiminnolla ja ilmeisesti vastaaminenkin onnistuu sitä kautta normaalisti. Onko tämä toivottu vai ei-toivottu ominaisuus? Ei tullut vastausta tuohon toiseen ketjuun. Minä siis käytän ignorea suojakeinona, jotten hankkisi itselleni pelikieltoja. Paitsi että silleen -miehen tapaus vituttaa muuten vaan ihan liikaa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Otetaan vielä tähänkin ketjuun huomio tuosta, että viestiketju ei näy, jos sen alkuperäinen avaaja on ignoressa.
Tätä minäkin olen ihmetellyt jo edellisessä softaversiossa. Olisiko asialle jotain tehtävissä?
 

444

Jäsen
Itse asiassa se ei ole säännöissä. Joskus Niilin hanhien aikaan siitä sai pelikieltoa, onneksi moderointi ei enää tule Pohjois-Koreasta. Samoin ylipitkät lainaukset on poistettu sanktioista. Molempiin syynä ymmärtääkseni siirtyminen LUKIJOITA PALVELEVIIN teknisiin ratkaisuihin. Eli lainaukset lyhennetään automaattisesti ja ne saa ihan itse klikkaamalla laajennettua. Samoin lukijoita palvelee tuo linkkien esikatselu. Pidit siitä tai et. Tai siis ethän sinä pidä, mutta minusta mediaupotukset ovat paras uudistus palstalla ikinä. Hyvästi teennäiset kuvaukset ja tylsääkin tylsemmät hyperlinkkaukset. Ja kaupastakin saa jo laimentamatonta kaljaa. Rakastan nykyaikaa.
Näköjään ei ole suoraan säännöissä, mutta yleisistä käytännöistä suora lainaus:
”Kerro muille, mitä linkin takaa löytyy. Linkin osoite ilman saatesanoja ei välttämättä vielä kerro, mitä linkki sisältää. Pelkkä “Linkki vie Youtubeen” on turha eikä se ole linkin kuvaus. Oleellista on kertoa, mitä linkin takaa löytyy, ei mihin linkki vie.”

Yleisesti ottaen en ymmärrä, mikä sinun ongelmasi on. Onko se henkilökohtainen minua tai nimimerkkiäni kohtaan vai onko kotona vain vähän vaikeaa? Minä kysyin ylläpidolta, että saako itselleni turhan ja ärsyttävän toiminnallisuuden pois käytöstä vai ei. Sain siihen vastauksen, jota en ole sen koommin kritisoinut. Silti sinä koet velvollisuudeksesi tulla länkyttämään siitä, kuinka SINÄ et ymmärrä, miksi se häiritsee ja kuinka SINUN mielestäsi se on superseksikäs ominaisuus. Ei minua kiinnosta sinun mielipiteesi tästä aiheesta.

Ja näillä saatesanoilla jätän tämän keskustelun tähän. Kirjoita kaikessa rauhassa jokin naseva kommentti vielä, niin todistat kaikille maailman ihmisille, kuinka voitit väittelyn keskustelupalstalla ja sait viimeisen sanan. Halataan kun tavataan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mobiili Chrome Androidissa: otsikkoa klikkaamalla ei aina mene tarkasti uusimpaan viestiin vaan edelliseen tai sitä edelliseen. Arvaan että tämä tapahtuu kun samalla sivulla on joku upotus.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Otetaan vielä tähänkin ketjuun huomio tuosta, että viestiketju ei näy, jos sen alkuperäinen avaaja on ignoressa. Ketjun kyllä löytää hakutoiminnolla ja ilmeisesti vastaaminenkin onnistuu sitä kautta normaalisti. Onko tämä toivottu vai ei-toivottu ominaisuus? Ei tullut vastausta tuohon toiseen ketjuun. Minä siis käytän ignorea suojakeinona, jotten hankkisi itselleni pelikieltoja. Paitsi että silleen -miehen tapaus vituttaa muuten vaan ihan liikaa.

Minusta tuon ignore toiminnon voisi poistaa. Se on helppo pyyhkäistä epätoivotun kirjoittajan viestin ohi vaikka sormella tai hiirellä tai jollain muulla välineellä. Toimii puhelimella, tietokoneella, televisiolla ja faxilla varsin hyvin. Ei pitäisi olla minkäänlainen ongelma kenellekkään, joka elää nykyajassa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Olen huomannut, että kun puhelimella on kirjautuneena, ja nettiyhteys katkeaa esim. katvealueen tai muun vuoksi vaikka vaan pariksi sekunniksi, niin sivusto heittää ulos ja joutuu kirjautumaan uudelleen. Todella ärsyttävää. Voi olla, että vika on minussakin, mutta vanhan softan aikana näin ei tapahtunut. Jos on jo mainittu niin pahoittelut.

Muuten vaikuttaa hyvältä, vaikkakin vähän totuttelua vaatii. Nuo quote/spoiler tägit tossa valikossa on loistouudistus. Ei tartte niin paljon enää askarrella.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Siteeraukset eivät vieläkään tule näkyviin hälytyksiin (tai siis tulevat mutta siihen kellopäälle ei tule punaista ilmoitusta samalla tapaa kuin tykkäyksissä). Onko tämä ongelma muillakin vai vain minulla?
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Siteeraukset eivät vieläkään tule näkyviin hälytyksiin (tai siis tulevat mutta siihen kellopäälle ei tule punaista ilmoitusta samalla tapaa kuin tykkäyksissä). Onko tämä ongelma muillakin vai vain minulla?
Olen huomannut saman.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No mystisesti 2 viimeistä siteerausta on tullut OK mutta esim tänään aikaisempi @sohvakoutsi ei tullut ja oli niitä muutama muukin aamuinen viesti

 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei ole seurannassa mielestäni mitään ketjuja, käyn katsomassa niitä muutenkin tarpeeksi usein *hymiö*

Ja tästäkin teidänkin lainauksesta tuli heti ilmoitus....
 

Ylläpito

Administrator
Ei ole seurannassa mielestäni mitään ketjuja, käyn katsomassa niitä muutenkin tarpeeksi usein *hymiö*

Ja tästäkin teidänkin lainauksesta tuli heti ilmoitus....

Ja kyseessä tuossakaan ei ollut siitä, että olisi muokkauksen kautta jälkikäteen lisätty lainaus. Mutta toisaalta itse hälytykset kuitenkin tulevat mutta tuota merkkiä ei kellon päälle. Seuraillaan ja ihmetellään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ja kyseessä tuossakaan ei ollut siitä, että olisi muokkauksen kautta jälkikäteen lisätty lainaus. Mutta toisaalta itse hälytykset kuitenkin tulevat mutta tuota merkkiä ei kellon päälle. Seuraillaan ja ihmetellään.

Heh, ja tästä taas ei tullut ilmoitusta mutta IFK-osiossa samoihin aikoihin lainatusta taas tuli.

No ei sen niin väliä, joudan klikkailemaan sitä kelloakin silloin tällöin
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Ylläpito

Push-ilmoitukset eivät tule iPhoneen. En tiedä oliko tähän jotain nollausohjetta, jolla mahdollisesti lähtisi pyörimään?

Ja mulle tosiaan tulee ilmoitukset satunnaisesti tykkäyksistä sekä lainauksista myös. Mm. tämän vuorokauden aamuyön @teude :n siteeraus sekä @Mikko78 :n tykkäys viestistäni eivät tulleet. Huomasin ne vasta äsken.
 

Ylläpito

Administrator
@Ylläpito

Push-ilmoitukset eivät tule iPhoneen. En tiedä oliko tähän jotain nollausohjetta, jolla mahdollisesti lähtisi pyörimään?

Ja mulle tosiaan tulee ilmoitukset satunnaisesti tykkäyksistä sekä lainauksista myös. Mm. tämän vuorokauden aamuyön @teude :n siteeraus sekä @Mikko78 :n tykkäys viestistäni eivät tulleet. Huomasin ne vasta äsken.

Tällä hetkellä valitettavasti iOS-laitteet eivät tue push-ilmoituksia. Tuki tulee tulevaisuudessa jos Apple päättää niin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Miksi tuolla ylälaidassa on luet ketjua: -vajakkilisäys? Onko se muistutuksena offtopicista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös