Tätä minäkin olen ihmetellyt jo edellisessä softaversiossa. Olisiko asialle jotain tehtävissä?
Ei ole tietoinen valinta tämä vaan out of the box -ominaisuus. Katellaan saako niitä näkyviin järkevästi. @Leon
Tätä minäkin olen ihmetellyt jo edellisessä softaversiossa. Olisiko asialle jotain tehtävissä?
Näköjään ei ole suoraan säännöissä, mutta yleisistä käytännöistä suora lainaus:Itse asiassa se ei ole säännöissä. Joskus Niilin hanhien aikaan siitä sai pelikieltoa, onneksi moderointi ei enää tule Pohjois-Koreasta. Samoin ylipitkät lainaukset on poistettu sanktioista. Molempiin syynä ymmärtääkseni siirtyminen LUKIJOITA PALVELEVIIN teknisiin ratkaisuihin. Eli lainaukset lyhennetään automaattisesti ja ne saa ihan itse klikkaamalla laajennettua. Samoin lukijoita palvelee tuo linkkien esikatselu. Pidit siitä tai et. Tai siis ethän sinä pidä, mutta minusta mediaupotukset ovat paras uudistus palstalla ikinä. Hyvästi teennäiset kuvaukset ja tylsääkin tylsemmät hyperlinkkaukset. Ja kaupastakin saa jo laimentamatonta kaljaa. Rakastan nykyaikaa.
Otetaan vielä tähänkin ketjuun huomio tuosta, että viestiketju ei näy, jos sen alkuperäinen avaaja on ignoressa. Ketjun kyllä löytää hakutoiminnolla ja ilmeisesti vastaaminenkin onnistuu sitä kautta normaalisti. Onko tämä toivottu vai ei-toivottu ominaisuus? Ei tullut vastausta tuohon toiseen ketjuun. Minä siis käytän ignorea suojakeinona, jotten hankkisi itselleni pelikieltoja. Paitsi että silleen -miehen tapaus vituttaa muuten vaan ihan liikaa.
Olen huomannut saman.Siteeraukset eivät vieläkään tule näkyviin hälytyksiin (tai siis tulevat mutta siihen kellopäälle ei tule punaista ilmoitusta samalla tapaa kuin tykkäyksissä). Onko tämä ongelma muillakin vai vain minulla?
Olen huomannut saman.
Mystisesti tämä sinun siteeraus pomppasi hälytyksiin, tekiköhän joku jotain taustalla?
No mystisesti 2 viimeistä siteerausta on tullut OK mutta esim tänään aikaisempi @sohvakoutsi ei tullut ja oli niitä muutama muukin aamuinen viesti
https://keskustelu.jatkoaika.com/th...eet-jatkosopimukset.61690/page-5#post-8342742
Ei ole seurannassa mielestäni mitään ketjuja, käyn katsomassa niitä muutenkin tarpeeksi usein *hymiö*
Ja tästäkin teidänkin lainauksesta tuli heti ilmoitus....
Ja kyseessä tuossakaan ei ollut siitä, että olisi muokkauksen kautta jälkikäteen lisätty lainaus. Mutta toisaalta itse hälytykset kuitenkin tulevat mutta tuota merkkiä ei kellon päälle. Seuraillaan ja ihmetellään.
@Ylläpito
Push-ilmoitukset eivät tule iPhoneen. En tiedä oliko tähän jotain nollausohjetta, jolla mahdollisesti lähtisi pyörimään?
Ja mulle tosiaan tulee ilmoitukset satunnaisesti tykkäyksistä sekä lainauksista myös. Mm. tämän vuorokauden aamuyön @teude :n siteeraus sekä @Mikko78 :n tykkäys viestistäni eivät tulleet. Huomasin ne vasta äsken.
Muu urheilu osion alapuolella.Eikö pelikieltoja ilmoiteta enää missään julkisesti?
Eikö pelikieltoja ilmoiteta enää missään julkisesti?
Miksi tuolla ylälaidassa on luet ketjua: -vajakkilisäys? Onko se muistutuksena offtopicista?
Miksi klikatessa keskustelua se ei enää vie ketjun viimeisimpään viestiin? Joskus ollaan ekalla sivulla, joskus viimeisellä ja välillä toki myös siinä vikassa viestissä.
Niin vai siis ensimmäiseen lukemattomaan viestiin?Etusivulla ja esim. Liiga-foorumissa kun katselee joukkuefoorumien otsikoita, otsikon klikkaaminen kirjautuneena vie viimeisimpään lukemattomaan (olettaen että ketjusta löytyy lukutieto). Tämä on uusi ominaisuus uudessa palstaversiossa.
Niin vai siis ensimmäiseen lukemattomaan viestiin?