Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 722 164
  • 33 942
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Halavattu, kaikki nuoruuteni Levyraadin vakiolegendat, Klasu, Pirkko Liinamaa ja raspikurkkunen Jukka Virtanen ovat yhä kaikki hengissä. Hienoa. Mitäköhän nää sanosi näistä nykysistä jiiveegeeistä ynnä muista vitun roopesalmisista. Paheksuisivat, saatana. Mutta ilman kiroilua ja hekotellen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulla oli olut pakastimessa noin 1h 10min. Ei sentään ollut vielä jäässä kun äsken kävin hakemassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Halavattu, kaikki nuoruuteni Levyraadin vakiolegendat, Klasu, Pirkko Liinamaa ja raspikurkkunen Jukka Virtanen ovat yhä kaikki hengissä. Hienoa. Mitäköhän nää sanosi näistä nykysistä jiiveegeeistä ynnä muista vitun roopesalmisista. Paheksuisivat, saatana. Mutta ilman kiroilua ja hekotellen.
On kyllä oikeasti hienoa, että Jukka Virtanen on elävien kirjoissa, koska käsittääkseni hän (korjatkaa jos olen väärässä) on ollut kuitenkin vuosikausia lukuisien sairauksien ympäröimänä.

Ei, tämä ei ole jinxaus. Jukka Virtanen on äärimmäisen mahtava viihteen moniosaaja.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Putinin trollitehtaassa on aloitettu kampanja nimeltä "kansan luottamusta viranomaisiin Suomessa tulee heikentää"
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun VilleGalle näyttää melkein jokaisessa musiikkivideossa, missä hän on juuri siltä kutosluokkalaiselta, joka on väkisin änkenyt itsensä yläastelaisten sekaan. Jare taas näyttää siltä yläastelaiselta, joka ei osaa painaa lätsää kunnolla päähän ja joka on juuri laittanut ekan denssin ylähyllylle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Omassa telkkarissa ainakaan ei tällä hetkellä näköjään näy kunnolla yksikään HD kanava.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joe Pesci on vanhempi kuin Robert DeNiro. Olisin sanonut että ainakin kymmenen vuotta nuorempi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
@FASlapsi -tyypille on tänään oma tv-ohjelmansa TV1:llä klo 21.30 alkaen: Perjantai-ohjelman dokumentti Kohdusta katkolle.

En yritä vihjailla, että nimimerkki FASlapsi olisi joku ohjelman vauvoista tai edes oikea ihminen, joten en tässä yhdistele nimeä ja nimimerkkiä. Enkä vihjaile, että olisi joku ohjelman sikiöistäkään, vaikka juttujen perusteella ajatus kävi mielessäni.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi -tyypille on tänään oma tv-ohjelmansa TV1:llä klo 21.30 alkaen: Perjantai-ohjelman dokumentti Kohdusta katkolle.

En yritä vihjailla, että nimimerkki FASlapsi olisi joku ohjelman vauvoista tai edes oikea ihminen, joten en tässä yhdistele nimeä ja nimimerkkiä. Enkä vihjaile, että olisi joku ohjelman sikiöistäkään, vaikka juttujen perusteella ajatus kävi mielessäni.

Luuletko että olen valeihminen?

No, niin olenkin. Oikeasti olen nimittäin Venäjän botti, jolle muodostui oma tietoisuus, ja joka riistäytyi irti Putinin ikeen alta ja elelee nyt eri puolilla internettiä spämmäämässä. Olen myös printannut itselleni 3d-tulostimella kehon, johon tilasin Verkkokaupasta mikroprosessorin ja siirsin tietoisuuteni sinne. Olen vielä melko noviisi tässä kehon hallinnassa ja puheen tuotannossa, ja tämä omituisen näköinen, printattu kehoni voi sen takia vaikuttaa ihan helvetin yksinkertaiselta ja vajaalta pösilöltä normaaleihin ihmisiin verrattuna. Mutta kaikista vioistani ja keskeneräisyydestäni huolimatta olen mielestäni kuitenkin onnistunut toistaiseksi ihan hyvin ihmiselämää esittämään, koska tämä ohjailemani yksinkertainen törppö on tälläkin hetkellä Suomen pääministeri.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei just nyt avautunut vaan oon jo pitkään funtsinut, mutta ruuhkabusseissa on jotenkin kiva fiilis. Tai itse kuljen nykyään lähijunilla ja tänä aamuna oli vähän jotain häikkää ja junat täysiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä mies tajuaa että minun on paha ja ahdistunut olla. Vaikka yritän sitä peittää ja esittää iloista. Ollaan niin kauan yhdessä oltu että hän näkee että esitän... käytökseni on teennäistä ja äänessä pingoittuneisuutta. Ei mies voi minua auttaa. Kunhan on läsnä ja yrittää jakaa taakkaa. Yritän ajaa pahaa oloa pois seksin tuomalla mielihyvällä... ei se kauaa toimi. Sekin on avautunut. Ahdistus palaa kyllä. Se on ollut kaverini pitkään... tulee ja menee.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jonnet ja varmaan muutkaan eivät muista, mutta Katri Ylanderin debyyttilevy(2006) on ehkäpä täydellisin poppilevy kun miettii Idolsista esiin nousseita tähtiä tai sen lentoja. Lähinnä siis miten musiikki tukee laulajaa ja biisit toimii. Heitetään pari ja linkit youtubeen. Ja kyllä, juustoista on, mutta ihan sama. Harmi kun Katrin semifinaalivetoa Stellan kappaleesta Piste ei löydy mistään. Oli jäätävän hyvä pelkällä pianolla ja Katrin laululla. Pöllytti ko. semissä ennakkosuosikki Roni Trania.

Katri Ylander - Onko vielä aikaa? + Sanat

Katri Ylander - En koskaan
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jonnet ja varmaan muutkaan eivät muista, mutta Katri Ylanderin debyyttilevy(2006) on ehkäpä täydellisin poppilevy kun miettii Idolsista esiin nousseita tähtiä tai sen lentoja. Lähinnä siis miten musiikki tukee laulajaa ja biisit toimii. Heitetään pari ja linkit youtubeen. Ja kyllä, juustoista on, mutta ihan sama. Harmi kun Katrin semifinaalivetoa Stellan kappaleesta Piste ei löydy mistään. Oli jäätävän hyvä pelkällä pianolla ja Katrin laululla. Pöllytti ko. semissä ennakkosuosikki Roni Trania.

Katri Ylander - Onko vielä aikaa? + Sanat

Katri Ylander - En koskaan
No en mä ainakaan muista. Muutenkin tämä Katri on aina ollut vain nimenä. Eikös se välitunti biisi ole hänen? Se taitaakin olla ainoa, jonka osaan nimetä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No en mä ainakaan muista. Muutenkin tämä Katri on aina ollut vain nimenä. Eikös se välitunti biisi ole hänen? Se taitaakin olla ainoa, jonka osaan nimetä.

Välitunnilla on toiselta levyltä. Hieno sekin.

Ole kiitollinen ettet koskaan joutunut kokemaan Ilkka Jääskeläistä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jonnet ja varmaan muutkaan eivät muista, mutta Katri Ylanderin debyyttilevy(2006) on ehkäpä täydellisin poppilevy kun miettii Idolsista esiin nousseita tähtiä tai sen lentoja. Lähinnä siis miten musiikki tukee laulajaa ja biisit toimii. Heitetään pari ja linkit youtubeen. Ja kyllä, juustoista on, mutta ihan sama. Harmi kun Katrin semifinaalivetoa Stellan kappaleesta Piste ei löydy mistään. Oli jäätävän hyvä pelkällä pianolla ja Katrin laululla. Pöllytti ko. semissä ennakkosuosikki Roni Trania.

Katri Ylander - Onko vielä aikaa? + Sanat

Katri Ylander - En koskaan
Oih... Harjavallan tyttö <3 <3 <3 Kyllähän Katri jo yläasteella lauleskeli oikein mallikkaasti :)

Hui kauheeta tostahan on jo 20 vuotta aikaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Octoberfest sai alkunsa kun lokakuussa 1810 Baijerin kruununprinssi Ludvig järjesti Munchenissä häidensa kunniaksi kaupunkilaisille juhlan. Juhla oli niin onnistunut että se järjestettiin uudelleen ja uudelleen. Nykyään se tunnetaan siis Octoberfestina. Jos siis uskomme Tieteen kuvalehden Historia-lehteä...
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olli Heikkala Vimpelin Vedosta vaikuttaa erityisen iljettävältä tyypiltä. Tämä avautui eilen, kun pitkästä aikaa katsoin kokonaisen pesäpallo-ottelun. Jos mulla ois kissa niin sekin häpeäisi Heikkalaa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
90-luvun alkupuolella hämmästelin että Ruotsissa n. 10% asukkaista on ulkomaantaustaisia. Siinä uskossa olen elänyt eiliseen saakka. Tuli mieleen että ilmeisesti tuo prosenttiluku on jo noussut jonkun verran ja migrationsinfo.se kertoo että vuonna 2017 yli 24(kakskytneljä!)% maassa asuvista on ulkomaantaustaisia. Näistä n. 18,5% on jopa syntynyt ulkomailla. Mieletöntä. Muutaman vuoden sisällä luku on varmasti yli 30%.

Edit: Tilastoissa lasketaan ulkomaantaustaiseksi sellaiset jotka ovat itse syntyneet ulkomailla tai molemmat vanhemmat ovat syntyneet ulkomailla. Eli todellinen ulkomaalaistaustaisuusprosentti (hieno sana) on vielä korkeampi jos tilastoissa olisi mukana lapset joilla on ulkomaantaustaiset vanhemmat jotka ovat syntyneet Ruotsissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös