Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 976 629
  • 47 167

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Maanantain päivän kysymys.
Minkäverran juot kahvia päivässä?

Ja toinen kysymys. Kun olet päättänyt seurustelusuhteen, niin kuinka pian olet aloittanut uuden?
Kahvia menee 3-4 kupillista päivässä.

Aiemmin olen uuteen suhteeseen päätynyt viimeistään puolen vuoden sisällä, mutta nyt on avioerosta kulunut n. vuosi eikä ole minkäänlaista kiinnostusta mihinkään vakavampaan. Toistaiseksi siis nautin tästä oudosta vapaudesta, enkä kyllä näe että mieli tästä ihan helposti muuttuisi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
2 kuppia aamulla, 1 lounaalla ja yksi useimmiten iltapäivällä. Mustana. Sokerin järin pois 2 vuotta sitten ja join myöskin enemmän kahvia silloin, 5-6 kuppia päivässä ja 2-3 teelusikallista sokeria per kuppi. Oli aika yllättävät vaikutukset, kropasta hävisi sellainen pieni turvotus. Huomasi että vyön saa laittaa yhtä reikää tiukemmalle, samoin rannekellosta yksi pala rannekkeesta pois.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Maanantain päivän kysymys.
Minkäverran juot kahvia päivässä?

No juon kahvia päivässä yleensä 4 kupillista. Ja kahvikuppini koko on noin 3 desilitraa eli kahvia menee päivässä aika usein jopa 12 desilitraa.

Juon kahvia sekä aamulla että iltapäivällä.
 
K

Kiekkokatsoja

En juo kahvia, joten vastaus on nolla. Edellinen suhde päättyi lähes kuusi vuotta sitten, joten vastaus lienee: ainakin kuusi vuotta. Mikäli ei sitten syksyn mittaan satu jotain ihmeitä ja sattuisi löytymään joku.
6 vuotta on aika pitkä aika. Ainakaan kukaan ei pääse sanomaan, että on ns. Laastarisuhde, niinkuin osalla on.
No montakos kuppia teetä menee/vrk
 

Glove

Jäsen
6 vuotta on aika pitkä aika. Ainakaan kukaan ei pääse sanomaan, että on ns. Laastarisuhde, niinkuin osalla on.
No montakos kuppia teetä menee/vrk
EI mene sitäkään. Jos keskiarvon laskee niin ehkä 1 kuppi/kk. Talvikylmillä tulee joskus juotua. Tazzakaakaota otan jos satun vaikka huoltamolle "kahville."
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maanantain päivän kysymys.
Minkäverran juot kahvia päivässä?

Ja toinen kysymys. Kun olet päättänyt seurustelusuhteen, niin kuinka pian olet aloittanut uuden?
Aamukahvi, yksi kupillinen. Päiväkahvilla toinen. Kello kuuden kahvina vielä yksi kupillinen. Nuo ovat pääsääntöiset Välillä enemmän ja välillä ei edes noita.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Maanantain päivän kysymys.
Minkäverran juot kahvia päivässä?

Ja toinen kysymys. Kun olet päättänyt seurustelusuhteen, niin kuinka pian olet aloittanut uuden?

Kahvia menee päivässä tuollaiset 5-6 mukillista, ainakin jos on töissä ja toimistolla.
Seurusteluiden päättymisistä on jonkin verran aikaa, mutta varmaan sellaiset 0,5-1 vuotta on ollut väli.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hirveitä kahvifriikkejä täällä palsta täynnä. Itelle riittää yksi tuhti kupillinen aamulla ja ihan hätätapauksessa, jos olen oikeasti umpiväsynyt, saatan juoda vielä myöhemmin toisen. Kertaakaan en ole tainnut keittää itselleni kolmea kuppia kahvia vuorokauden aikana.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Hirveitä kahvifriikkejä täällä palsta täynnä. Itelle riittää yksi tuhti kupillinen aamulla ja ihan hätätapauksessa, jos olen oikeasti umpiväsynyt, saatan juoda vielä myöhemmin toisen. Kertaakaan en ole tainnut keittää itselleni kolmea kuppia kahvia vuorokauden aikana.
IT-ala ja kahviautomaatti toimistolla vaikuttavat asiaan kummasti, en minäkään kotona kahta kuppia enempää juo juuri koskaan. Konttorilla siis menee aina vähintään se kolme kuppia. Aikoinaan kun kunnollisten etäyhteyksien puuttuessa tehtiin enemmän asiakaskäyntejä, asiakkaat oppivat jo varhain että jos meiltä tulee oudompi tyyppi käynnille niin ensimmäiseksi sille pitää näyttää mistä saa kahvia.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko tälle palstalle pitänyt tulla joskus jotkut avatarit käyttöön? Mietin vaan, kun nyt kaikilla on tuo kysymysmerkki laatikon sisällä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Onko tälle palstalle pitänyt tulla joskus jotkut avatarit käyttöön? Mietin vaan, kun nyt kaikilla on tuo kysymysmerkki laatikon sisällä.
Siinä näkyy uroksen tai naaraan merkki jos se on selkeästi tiedossa, kurkkaa vaikka omasi vs. Iisoppi. Harvinaisemmissa tapauksissa kuten transmiehet tai muunsukupuoliset näkyy kysymysmerkki koska palstasofta on suvaitsematon.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paha sanoa, jännä kysymys. Tässä omani: mikä on avatar?
Avatar. Linkki vie wikipediaan.
Siinä näkyy uroksen tai naaraan merkki jos se on selkeästi tiedossa, kurkkaa vaikka omasi vs. Iisoppi. Harvinaisemmissa tapauksissa kuten transmiehet tai muunsukupuoliset näkyy kysymysmerkki koska palstasofta on suvaitsematon.
Katsos vaan. Itse kieltämättä hieman närkästyin, kun en saanut valita minun oikeaa sukupuolta.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mistä löytyisi pelikaveri tennikseen?

Ikä 31
Taso: huono
Paikka: Vantaa tai muu PK-seutu.
Aika: arki-illat tai viikonloppu 1-2krt viikko
Tarkoitus: peruskunnon parantaminen

Juuri viikonloppuna kun kannoin muuttokamoja bongasin vanhan tennismailani ja kun tässä vieressä pari kenttääkin on kävi sama ajatus mielessä.
Pelikaveriksi näin surkealla osaamisella tarvii jonkun kellä on helvetin pitkä pinna ja kohtuu osaaminen, sillä kahden osaamattoman tenniksestä ei oikein mitään tule. Suliskin onnistuu paremmin jos tasoero ei ole liian iso.

Jos pääsen harjoittelemaan vanhan frendin kanssa ensiksi, että edes jollain tasolla peli onnistuu, voin ilmoittautua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aion tilata CMoren kunhan CHL alkaa, niin näkyykö Salkkarit ennakkoon Sport-paketilla vai täytyykö sitä varten tilata tuo 5€ kalliimpi Total-paketti?
 
K

Kiekkokatsoja

Päivän kysymys.
Montako tuntia keskimäärin nukut, ennen työ/opiskelupäivän aamua?
Riittääkö se, vai oletko väsyneenä pitkin aamua?

Kysymys nro 2.
Mikä on kenties yllättävintä, mitä sulle on sanottu.

Omat vastaukseni.
1. 6-6.5h joskus 7. Ei se oikein riitä.
2. Pelaat sairasta psykologista peliä, kommetti pettyneeltä henkilöltä, ilmeisesti kun en ollutkaat sellainen, kuten hän halusi.
Ja toinen henkilö totesi ensikommenttinaan "jos nuolet hyvin, saat". En kuitenkaan ollut kiinnostunut "kiertopalkinnosta".
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Päivän kysymys.
Montako tuntia keskimäärin nukut, ennen työ/opiskelupäivän aamua?
Riittääkö se, vai oletko väsyneenä pitkin aamua?

Kysymys nro 2.
Mikä on kenties yllättävintä, mitä sulle on sanottu.
1) Yleensä nukun 8-10 tuntia. Väsymykseen ei itselläni unen määrä vaikuta sinänsä ollenkaan. Välillä neljä tuntia riittää. Suurin vaikutus on sillä, herääkö herätyskelloon vaiko itekseen.

2) Yllättävin asia mikä mulle on sanottu? Varmaan se, että vaikutan paljon ikäistäni vanhemmalta. No, jonkun mielestä varmaan pitää paikkaansa, kun näin kerran olen kuullut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kysymys nro 2.
Mikä on kenties yllättävintä, mitä sulle on sanottu.

Minä en ikinä unohda erästä kohtausta pihamaalla ja lapsuudesta.

Leikimme normaalisti lapsuuden kodin pihalla veljeni kanssa lapsina. Kadulla kävelee joku naishenkilö ja hän heittää täysin yllättäen kysymyksen Where is London? Eli tarkoittaen siis varmaan että missä on Lontoo?

Tätä olen kelannut monia kertoja tuon jälkeen ja miettinyt että mitäköhän ihmettä? Miksi hän kysyy tuollaista kysymystä ja sijaintia meidän kotikylässä Suomessa? Oliko hän hullu niin kuin lapsena veljeni kanssa äkkiä pääteltiin ja lähdimme pihalta juoksujalkaa karkuun kotitaloon sisälle? Vai yrittikö nainen testata meidän lasten maantiedon tasoa ja kielitaitoa? Vai luuliko nainen vallan olevansa väärässä maassa? Vai kuulimmeko väärin?

Epäilen kyllä että emme väärin kuulleet sillä molemmat sekä minä että veljeni kuulivat naisen kysyvän täysin samaa asiaa eli suomennettuna missä on Lontoo ja tuon episodin jälkeen veljenikin sitä aina kanssani välillä pähkäili kunnes veljeni sitten poistui paremmille maille.

Mutta tuo on kyllä yllättävin lause ja kysymys minkä olen kenenkään koskaan kuullut minulle esitettävän. Ja on saanut kyllä paljon pohdintaa osakseen jälkeenpäin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri viikonloppuna kun kannoin muuttokamoja bongasin vanhan tennismailani ja kun tässä vieressä pari kenttääkin on kävi sama ajatus mielessä.
Pelikaveriksi näin surkealla osaamisella tarvii jonkun kellä on helvetin pitkä pinna ja kohtuu osaaminen, sillä kahden osaamattoman tenniksestä ei oikein mitään tule. Suliskin onnistuu paremmin jos tasoero ei ole liian iso.

Jos pääsen harjoittelemaan vanhan frendin kanssa ensiksi, että edes jollain tasolla peli onnistuu, voin ilmoittautua.

Hienoa. Tennistä en ole montaa kertaa pelannut, muita verkon yli pelattavia lajeja toki sitten vähän enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hyviä vinkkejä kaipaisin. Ikää jo rupee tulemaan, oon vm.80. Oon aikanani harrastanut jonkun verran nyrkkeilyä ja tennistä. Ei pysty enää. Alaselkä on pirun kipee useesti ja koipien siteet on revähtänyt useemminkin niin pitää olla mielellään tukevat kengät. Nämä kun yhdistää, niin liikunta on vähentynyt sen hankaluuden takia, ja yllätys ullatus, läskiä kertynyt. Oon noin 182cm/100kg. Rupee pelottaan että kohta sydän ottaa ja suuttuu. Ruumiinrakennekin on vähän outo, alaruumis on on samaa mittaa kun 165cm. vaimollani. Selkä sitten pitkä. Niin ja juu, alkoo vähennän pikkuhiljaa. Uimisen lisäämistä oon aatellu. Pyöräilystä tykkään mutta selkä ei sitten yhtää.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hyviä vinkkejä kaipaisin. Ikää jo rupee tulemaan, oon vm.80. Oon aikanani harrastanut jonkun verran nyrkkeilyä ja tennistä. Ei pysty enää. Alaselkä on pirun kipee useesti ja koipien siteet on revähtänyt useemminkin niin pitää olla mielellään tukevat kengät. Nämä kun yhdistää, niin liikunta on vähentynyt sen hankaluuden takia, ja yllätys ullatus, läskiä kertynyt. Oon noin 182cm/100kg. Rupee pelottaan että kohta sydän ottaa ja suuttuu. Ruumiinrakennekin on vähän outo, alaruumis on on samaa mittaa kun 165cm. vaimollani. Selkä sitten pitkä. Niin ja juu, alkoo vähennän pikkuhiljaa. Uimisen lisäämistä oon aatellu. Pyöräilystä tykkään mutta selkä ei sitten yhtää.
10 vuotta vanhempi, nyrkkeilyt yli 20 vuotta. Keskimassa alkanut kasvamaan myös. Uinti on jees (panosta oikeaan tekniikkaan), mutta yllättävän tehokas on myös sauvakävely. Polttaa kaloreita paremmin kuin tavallinen kävely, ei ota niveliin kuten juoksu jne - vaikka sitten yön pimeydessä jos dementiakävely hävettää. Tapasin käydä 2-3 kertaa viikossa aamu-uinnilla ennen duunia. Tuli aina saakelin virkeä olo. Uimahallin yhteydessä oli kuntosali, joten kävin soutulaitteella soutamassa 20 min ennen uintia. Tuo soutulaite on todella hyvä myöskin, jos alaselkä kestää. Sillä saa aika murhaavankin treenin tehtyä.
Minulla myös alaselän kanssa ollut ongelmia yli 10 vuotta. Syynä liian kireät lonkat koukistajat/ojentajat. Hyvällä hierojalla ja osteopaatilla sitten vuosi sitten. Hierottiin auki, venytettiin, painettiin vastaan kun jännitin jalkoja yms, sekä näytettiin pari venyttely ja vahvistavaa liikettä. Jo parin käyntikerran jälkeen kivut pois, pysyneet pois jo kohta vuoden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös