Patrik Laine – suomalaisen supertähden ura jään ulkopuolella

  • 38 352
  • 261

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei, sekin on täysin totta. Lähinnä meinasin, kun tässä on jo kertaalleen kritisoitu ko. nimimerkkiä ihan ketjun avaamisesta, johon hän ei toki ollut syyllinen...

Ei kai sillä niin väliä ole ettei lueta kuin se edellinen viesti ja sitten keksitään se nasevin kommentti. Vähän mukahauskaa ja kiveä peliin, kun nyt meni vähän kärkkäästi sanomaan mielipiteensä omasta suosikista. Sehän on arkipäivää näilä palstoilla.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai sillä niin väliä ole ettei lueta kuin se edellinen viesti ja sitten keksitään se nasevin kommentti. Vähän mukahauskaa ja kiveä peliin, kun nyt meni vähän kärkkäästi sanomaan mielipiteensä omasta suosikista. Sehän on arkipäivää näilä palstoilla.
En rehellisesti sanottuna usko, että Laine on Porvoon Kärpän suosikki.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En rehellisesti sanottuna usko, että Laine on Porvoon Kärpän suosikki.
Tombe taisikin tarkoittaa, että Laineen fanipojilla meni herne nenään, kun heidän suosikkiaan erehdyin kritisoimaan. Itse olen Kärppämies, mutta se ei vaikuta arvostelukykyyni. Kritisoin tarvittaessa kärppälähtöisiäkin pelaajia ihan yhtä kärkkäästi jos aihetta näen. Ja usein näenkin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tombe taisikin tarkoittaa, että Laineen fanipojilla meni herne nenään, kun heidän suosikkiaan erehdyin kritisoimaan. Itse olen Kärppämies, mutta se ei vaikuta arvostelukykyyni. Kritisoin tarvittaessa kärppälähtöisiäkin pelaajia ihan yhtä kärkkäästi jos aihetta näen. Ja usein näenkin.
Joo näköjään ymmärsin väärin...
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tombe taisikin tarkoittaa, että Laineen fanipojilla meni herne nenään, kun heidän suosikkiaan erehdyin kritisoimaan. Itse olen Kärppämies, mutta se ei vaikuta arvostelukykyyni. Kritisoin tarvittaessa kärppälähtöisiäkin pelaajia ihan yhtä kärkkäästi jos aihetta näen. Ja usein näenkin.
Niin, sehän ei ole mahdollista että ihmiset on vaan aivan täysin eri mieltä näkemyksesi kanssa. Ei. Tyhmät Laine -fanboyt ne vaan suuttui.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, sehän ei ole mahdollista että ihmiset on vaan aivan täysin eri mieltä näkemyksesi kanssa. Ei. Tyhmät Laine -fanboyt ne vaan suuttui.
Kyllä minulle sopii, että kanssani ollaan eri mieltä. Nähdäkseni tuolla osa nimimerkeistä kyllä kuitenkin ihan selvästi veti niin sanotusti herneen nenään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Et ole tainnut liiemmin vierailla siinä toisessa Laineen ketjussa?
Tuttua huttua sekin ketju. Sentäs välillä keskustelussa jääkiekko aiheena.

Lähinnä mietin, onko NHL -palsta oikea paikka tälle keskustelulle. Voisiko jatkossa Laineen äidistä vääntää jossain muualla ja täällä keskityttäisiin pitämään keskustelu jääkiekon ympärillä.

Edit. Eli tämä ketju voisi vaihtaa mielestäni sijaintia eri osioon.
 

teppana

Jäsen
Kyllä minulle sopii, että kanssani ollaan eri mieltä. Nähdäkseni tuolla osa nimimerkeistä kyllä kuitenkin ihan selvästi veti niin sanotusti herneen nenään.

Ei tässä kyse ole erimielisyydestä. Nuo ajatuksesi miehisyydestä ja kasvamisesta tasapainoisena aikuisena on vain, no ihan helvetin typeriä. Tilannetta pahentaa kyvyttömyytesi sisäistää kuinka lapsellisia ja kapeakatseisia mielipiteesi ovat tässä ketjussa olleet. Nämä "pillu ei varmaan mammanpoikaa kiinnosta" ja "itse en kotiin apua palannut hakemaan koska olen MIES!!" heitot ovat jotain aivan käsittämätöntä, oletettavasti yli 19-vuotiaan omillaan toimeen tulevan ihmisen ajatusvirtaa.

Normaalisti ihmistä hävettäisi, sinulla vain munakarvat kasvaa pituutta kun saa Laineen mammarista todistaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oletkos itse koskaan asunut ulkomailla? Muuttanut kenties nuorena kundina suoraan kotoa vanhempien luota? No et tietenkään ole, ja se paistaa läpi. Mietis, että mitenköhän sitä uuteen maahan ja kaupunkiin kerkee sopeutua, kun kauden aikana on jatkuvasti reissussa, treeneissä ja peleissä, ja sitten kun kausi on ohi niin vietetään lomaa Suomessa tai missä vain. Ei se ole ihan sama asia, kuin normiduunin perässä muuttaminen. Ja yleensäkin toiset sopeutuu ulkomailla asumiseen nopeasti, toiset eivät, ja jotkut eivät kunnolla koskaan. Joten vaikka sinulla ei selkeästi ole mitään käsitystä siitä, että millaista se ulkomaille muuttaminen ja siellä asuminen nuorena on, ja mitä se henkisesti vaatii varsinkin ensimmäisten vuosien aikana, niin silti ilmeisesti luulet tietäväsi paremmin kuin Laine. Usko tai älä, mutta kolme vuotta ei ole aika eikä mikään ulkomaille sopeutumiseen, jos ei pysty omaa yksityiselämää kunnolla ylläpitämään uudessa maassa esim. kiireellisen duunin takia, kuten Laineen tapauksessa. No mutta, kyllähän sinä varmaan tiedät paremmin, koska muutit pois kotoa heti intin jälkeen omaan kämppään todennäköisesti kivenheiton päähän mutsista.
Olen asunut, yhteensä hieman vajaa neljä vuotta elämästäni, toki vain euroopassa, en rapakon takana. Mutta se on sivuseikka.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Et ole tainnut liiemmin vierailla siinä toisessa Laineen ketjussa?

Sekin joo kyllä on puolin ja toisin välillä rasittavaa luettavaa.. Maurice sitä ja Little tätä. Ei tää kuitenkaan ihan yksipuolista ole.. Peiliin katsomisen paikka varmasti monella muullakin. Enkä rajaa itseäni nyt kritiikin ulkopuolelle.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuttua huttua sekin ketju. Sentäs välillä keskustelussa jääkiekko aiheena.

Lähinnä mietin, onko NHL -palsta oikea paikka tälle keskustelulle. Voisiko jatkossa Laineen äidistä vääntää jossain muualla ja täällä keskityttäisiin pitämään keskustelu jääkiekon ympärillä.

Edit. Eli tämä ketju voisi vaihtaa mielestäni sijaintia eri osioon.
Varmasti voisi juu muuallakin.

Pelkään vähän, että Kakon ketjusta tulee samanlainen muutaman vuoden päästä. Spekuloidaan, että pitäisikö Kaapon muuttaa takaisin isovanhemmilleen, kun mummon muusilla saa paremman maalivainun.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei tässä kyse ole erimielisyydestä. Nuo ajatuksesi miehisyydestä ja kasvamisesta tasapainoisena aikuisena on vain, no ihan helvetin typeriä. Tilannetta pahentaa kyvyttömyytesi sisäistää kuinka lapsellisia ja kapeakatseisia mielipiteesi ovat tässä ketjussa olleet. Nämä "pillu ei varmaan mammanpoikaa kiinnosta" ja "itse en kotiin apua palannut hakemaan koska olen MIES!!" heitot ovat jotain aivan käsittämätöntä, oletettavasti yli 19-vuotiaan omillaan toimeen tulevan ihmisen ajatusvirtaa.
Sanotaanko näin, että kielenkäyttöni on aika karskia ja joskus menee vähän kärjistyksen puolellekin, se suututtaa monia herkkiä ihmisiä. Mutta olen jo vuosikymmeniä sitten päättänyt, etten ala sievisteleen puheitani muiden takia. Ne jotka eivät tykkää, eivät tykkää ja sillä selvä.

Minun mielessäni henkilö, joka vielä neljäntenäkin vuonna kotoa muutettuaan ottaa äitinsä kotihommia tekemään, on yksinkertaisesti mammanpoika. Saa vapaasti olla eri mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös