Patrik Laine – suomalaisen supertähden ura jään ulkopuolella

  • 38 211
  • 261

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mitenkäs muuten Puljujärven Jessen ruoka- ja vaatehuolto on järjestetty?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sekin joo kyllä on puolin ja toisin välillä rasittavaa luettavaa.. Maurice sitä ja Little tätä. Ei tää kuitenkaan ihan yksipuolista ole.. Peiliin katsomisen paikka varmasti monella muullakin. Enkä rajaa itseäni nyt kritiikin ulkopuolelle.
Itse en ole hirveästi siellä ollut, koska no se on ihan äärimmäisen rasittavaa luettavaa aina. Milloin valitetaan peliajasta, milloin pelaamisesta ja milloin mistäkin. Siellä kuitenkin on joskus ihan hyvää keskustelua vai?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mutta olen jo vuosikymmeniä sitten päättänyt, etten ala sievisteleen puheitani muiden takia. Ne jotka eivät tykkää, eivät tykkää ja sillä selvä
Kuule. Sitten kun menet sanomaan naamakkain Patrik Laineelle, että hän on mammanpoika, niin siinä vaiheessa lupaan olla vetämättä hernettä nenään. Nyt olet pelkkä suunpieksijä nettifoorumilla, vaikka äijää esitätkin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuule. Sitten kun menet sanomaan naamakkain Patrik Laineelle, että hän on mammanpoika, niin siinä vaiheessa lupaan olla vetämättä hernettä nenään. Nyt olet pelkkä suunpieksijä nettifoorumilla, vaikka äijää esitätkin.
Voisin sanoakin, mikäli satun joskus Paten kanssa juttelemaan. Epäilenpä vaan, että tilaisuutta siihen tulee koska pyörin, noh, vähän eri piireissä. Eikä minulla toisaalta ole mitään pakottavaa tarvetta päästä juttelemaan Paten kanssa, että varta vasten etsisin hänet käsiini.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Voisin sanoakin, mikäli satun joskus Paten kanssa juttelemaan. Epäilenpä vaan, että tilaisuutta siihen tulee koska pyörin, noh, vähän eri piireissä. Eikä minulla toisaalta ole mitään pakottavaa tarvetta päästä juttelemaan Paten kanssa, että varta vasten etsisin hänet käsiini.

No jaa. Käy kesäisin festareilla ym, niin saatat törmätäkkin. Ei mitenkään erikoista.

Nimimerkillä "varmaan 100 lätkänpelaajaa nähnyt ruisrockissa"
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No jaa. Käy kesäisin festareilla ym, niin saatat törmätäkkin. Ei mitenkään erikoista.

Nimimerkillä "varmaan 100 lätkänpelaajaa nähnyt ruisrockissa"
Kuten sanottua, pyörin eri piireissä. Viimeksi olin festareilla vuonna 1997 Roskildessa. Siellä ei näkynyt lätkän pelaajia, eikä Laineen Pate ollut vielä syntynytkään.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Minun mielessäni henkilö, joka vielä neljäntenäkin vuonna kotoa muutettuaan ottaa äitinsä kotihommia tekemään, on yksinkertaisesti mammanpoika. Saa vapaasti olla eri mieltä.

Olitkos se sinä joka linkkasi johonkin ketjuun Me Naiset -lehden artikkelin?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kuule. Sitten kun menet sanomaan naamakkain Patrik Laineelle, että hän on mammanpoika, niin siinä vaiheessa lupaan olla vetämättä hernettä nenään. Nyt olet pelkkä suunpieksijä nettifoorumilla, vaikka äijää esitätkin.
Kyllä. Vittu mitä pellejä tälläkin palstalla morkkaavat vaikkapa Putinia ja Trumpia. Menkää saatana päin naamaa sanomaan, nii!

Vakavasti puhuen, miksi tällaisia asioita pitäisi pyrkiä varta vasten sanomaan ihmisille päin naamaa, ellei siihen ole pakottavaa tarvetta. Parisuhteessa pitää sanoa, jos toisen toiminta ei miellytä, miksi pitäisi haastaa riitaa tuntemattomien kanssa ja aiheuttaa mielipahaa ihan turhaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikä minulla toisaalta ole mitään pakottavaa tarvetta päästä juttelemaan Paten kanssa, että varta vasten etsisin hänet käsiini.
Eli olet niitä tyyppejä jotka uskaltavat louskuttaa menemään netissä mutta muuten eivät? Taidat olla melkoinen mammanpoika.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
^ Tästä ei paljoa keskustelu voi säälittävämmäksi muuttua. Toisaalta en koskaan lakkaa hämmästymästä nettikirjoittajien kollektiivisesta typeryydestä. Saanen huomauttaa että mun isillä on isompi kikkeli ku teidän isillä ja mun äiti paskantaa teidän äitien tekemän ruoan päälle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
^ Tästä ei paljoa keskustelu voi säälittävämmäksi muuttua. Toisaalta en koskaan lakkaa hämmästymästä nettikirjoittajien kollektiivisesta typeryydestä. Saanen huomauttaa että mun isillä on isompi kikkeli ku teidän isillä ja mun äiti paskantaa teidän äitien tekemän ruoan päälle.
Myönnetään että oma jatkoni oli vähän onneton. Mutta jos lähtökohta on se että netin keskustelupalstalla aletaan arvostelemaan kenen tahansa yksityiselämää ja arvuutellaan vielä perhesuhteita ja sitä että ymmärtääköhän tuo mitään pillun päälle, niin ollaan jo lähtökohtaisesti niin jumalattoman syvissä vesissä että hankala siitä on mitään kovin rakentavaa keskustelua saada aikaan.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä kaikki on perverssillä tavalla kiinnostavaa.

Onkohan vanhempien käytössä oleva makuuhuone pienempi vai suurempi, kuin pojan? Olisihan se vähän outoa, jos oma vanhempi nukkuu pienemmässä huoneessa pitemmän aikaa. Vai nukkuuko peräti sohvalla?
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Lähtipä aamu kivasti käyntiin tätä ketjua lueskellessa. Itsehän olen todellinen Mies isolla ämmällä, koska asun eri mantereella kuin äitini. Odottelen nyt tässä aamukahvi kädessä, että pillua alkaa tulemaan ovista ja ikkunoista.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omasta mielestä on hyvä homma että joku hoitaa Laineen asioita ja Pate itse saa keskittyä pelaamiseen ja harjoitteluun. Toki itse en olisi ottanut äitiäni mukaan vaan palkannut winnipegistä ihan kodinhoitajan siihen hommaan.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Myönnetään että oma jatkoni oli vähän onneton.
Ei ollut tarkoitus teikäläisen viestiin tarttua. Kunhan surullisella tavalla alkoi hävettämään nuo jotkut kommentit. Itsehän olen täydellinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muutitko kenties alle 20-vuotiaana pojankoltiaisena, vai jo aikuisena sitä ennen pitkään yksinasuneena?
En oikein ymmärrä miten tämä liittyy enää Laineeseen, mutta karvan päälle 20v olin kun ensimmäiselle reissulleni ulkomaille lähdin. Toisen reissun tein selvästi vanhempana. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi tähän minun elämääni on niin paljon nyt kiinnitetty huomiota. Kerroin yhdessä viestissä, milloin muutin itse pois kotoa. Ei sen ollut tarkoitus olla millään lailla itsekehua. Käytin itseäni esimerkkinä siitä, mikä on ainakin minun mielestäni ihan normaalia, eikä mitään supersuorittamista. Uskon, että tällä palstalla on paljon ihmisiä, jotka ovat lähteneet ilman mutsiaan kotoa pois parin kympin korvilla. Samaa olettaisin näiltä lätkätähdiltä, että hekin kykenisivät normaaliin kasvuun ihmisenä. Siihen kuuluu myös itsenäistyminen ja kotoa irti pääseminen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sanotaanko näin, että kielenkäyttöni on aika karskia ja joskus menee vähän kärjistyksen puolellekin, se suututtaa monia herkkiä ihmisiä. Mutta olen jo vuosikymmeniä sitten päättänyt, etten ala sievisteleen puheitani muiden takia. Ne jotka eivät tykkää, eivät tykkää ja sillä selvä.

Minun mielessäni henkilö, joka vielä neljäntenäkin vuonna kotoa muutettuaan ottaa äitinsä kotihommia tekemään, on yksinkertaisesti mammanpoika. Saa vapaasti olla eri mieltä.

No en kyllä niin kauheasti diggaa. Jäykät asenteet siitä miten toisten ihmisten pitäisi elämänsä järjestää, ja sitten mammanpojaksi pilkkaaminen jos vuodella tai parilla ideaalista myöhästyy, on aika tyhmiä. Siihen kun vielä lisätään vulgaari vihjailu "pillun päälle ymmärtämisestä", niin kuulostaa varsin kypsymättömältä...
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puljujärvi on ainakin ihan alfa verrattuna näihin nykyisiin nuoriin. Muutto 13-vuotiaana äidin lihapatojen ääreltä vähä pellaamaan jääkiekkoa. Tällä päätöksellä dominoikin nyt sitten taalaliigassa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siihen kun vielä lisätään vulgaari vihjailu "pillun päälle ymmärtämisestä", niin kuulostaa varsin kypsymättömältä...
Tuokin on sitä, että käytin suoraviivaista sanontaa. Jos nyt ihan sivistyneesti ilmaisen saman asian, ihmettelen myöskin Laineen suhtautumista parisuhteeseensa.

Käsitykseni mukaan hän on ollut "yhdessä" tyttöystävänsä kanssa jo vuosia. Mitä normaali ihminen tekee tyttöystävän kanssa? No ainakin viettää aikaa hänen kanssaan mahdollisimman paljon tietysti. Laineella olisi varaa kustantaa tyttöystävänsä mukanaan Winnipegiin, jolloin hän voisi hengailla tytsinsä kanssa aina kotona ollessaan. Mitä tekee Laine? Jättää tyttönsä vuosi toisensa jälkeen Suomeen ja pelaa päivät pitkät pleikkaria kämpillään Kanadassa. Ja tätäkin on jatkunut jo vuosia. Kyllä minun mielestäni voidaan ihan rehellisellä suomen kielellä ilmaistuna kyseenalaistaa, älyääköhän Pate pillun päälle yhtään mitään? Toki voihan olla, että Pate on myös tälläkin saralla "pelimies" ja ihan tarkoituksella haluaa virallisen tyttöystävänsä pysyvän loitolla, mutta jotenkin en oikein sellaista hänestä usko. Voi myös olla, että tyttöystävänsä ei itse halua omien intressiensä takia muuttaa Kanadaan. Mutta en siihenkään oikein jaksa uskoa.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tuokin on sitä, että käytin suoraviivaista sanontaa. Jos nyt ihan sivistyneesti ilmaisen saman asian, ihmettelen myöskin Laineen suhtautumista parisuhteeseensa.

Käsitykseni mukaan hän on ollut "yhdessä" tyttöystävänsä kanssa jo vuosia. Mitä normaali ihminen tekee tyttöystävän kanssa? No ainakin viettää aikaa hänen kanssaan mahdollisimman paljon tietysti. Laineella olisi varaa kustantaa tyttöystävänsä mukanaan Winnipegiin, jolloin hän voisi hengailla tytsinsä kanssa aina kotona ollessaan. Mitä tekee Laine? Jättää tyttönsä vuosi toisensa jälkeen Suomeen ja pelaa päivät pitkät pleikkaria kämpillään Kanadassa. Ja tätäkin on jatkunut jo vuosia. Kyllä minun mielestäni voidaan ihan rehellisellä suomen kielellä ilmaistuna kyseenalaistaa, älyääköhän Pate pillun päälle yhtään mitään? Toki voihan olla, että Pate on myös tälläkin saralla "pelimies" ja ihan tarkoituksella haluaa virallisen tyttöystävänsä pysyvän loitolla, mutta jotenkin en oikein sellaista hänestä usko. Voi myös olla, että tyttöystävänsä ei itse halua omien intressiensä takia muuttaa Kanadaan. Mutta en siihenkään oikein jaksa uskoa.
Minä olen aika varma siitä, että Patrikin tyttöystävällä on opinnot Suomessa jotka hän haluaa suorittaa loppuun. Tyhmä akka kun haluaa opiskella ammatin eikä vaan nosta kytkintä ja lähde elämään hokivaimon jetset elämää Winnipegiin.

Toivottavasti et ole tosissasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös