Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 546 241
  • 9 521

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kölimöykky.
 

Ruutu8

Jäsen
"Kapula", kun tarkoitetaan murtomaahiihtosuksia. Iltalehden erikois(roska)toimittaja Santtu Silvennoinen käytti tätä termiä lähes jokaisessa Seefeldin MM-hiihtoja käsittelevässä jutussaan.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
"Lähdetäänhän sorvin ääreen"

Tuo varsinkin kun tulee aamuvuoroon silmät ristissä huonosti nukutun yön jälkeen ja joku työkaveri innokkaasti(tai vähemmän innokkaasti) heittää kyseisen heiton ilmoille.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Some. "Iiiiik hei kattokaaa, vittu mä oon super somejulkkis, daaa, tää on siis tosi avantgardee ". Some sitä some tätä. Kaikki on somessa. Ukki on somessa, äiti on somessa, koira on somessa, kissat on somessa, kyrpä on somessa, isoäiti on somessa. Some siellä some täällä. Somessa kuohuu! Someraivo! Somejulkkis! Ei saatana nyt hommaamaan elämää saatanan somejulkkikset. SOME. Vittu mikä sana. Siis SOME. Hyi helvetti. Tekis mieli lätkiä kilon lahnalla jokaista kuka tulee mulle sanomaan some.

Miksi ei voi puhua asioista niiden oikealla nimellä? Ei, kun pitää keksii vitun tyhmiä lyhenteitä. Vähän niinku käty. Siis vittu. KÄTY. Hahahah. Ilmeisesti nykynuorisolle on kaiken sen stressin keskellä mitä SOMETTAMINEN aiheuttaa, h-e-l-v-e-t-i-n raskasta sanoa, että kämppä tyhjänä. EI, KUN SEKIN PITÄÄ LYHENTÄÄ JOHONKIN HELVETIN JUUSTOPÄÄMUOTOON KÄTY. "Tänään käty meillä" hahah ei vittu miten ärsyttävä sana.

Mä häpeän. Antakaa sakkoa saatana.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Setämies, tai setä em. tarkoituksessa.

Sen termin voisi poistaa. Ihan kaikesta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nato-optio. Ulko- ja turvallisuuspolitiikan savolainen ulottuvuus.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse söin sen verran runsaan dinnerin, että iltsukkapaltsukaksi riittää ihan hedelmäihanuus. Meinasin kyllä päivällä sortua makkispekkiksiin. Noh, kyllä näillä jaksaa huomisen töipäivän.
Huomenna sitten sen rankan miitin jälkeen bursaa ja raneja. Ranejen päälle tietysti ketsaa ja majoa. Sen jälkeen pieni näp niin kyllä taas on virtaa!
 

A Siente

Jäsen
Ketä sanan käyttö kun puhutaan yksittäisestä henkilöstä. Harvoin suutun, mutta hitto jos joku tulee tätä sönköttää "ketä soitti" tyyliin. Tekis mieli hakata tuollaiset ihmiset.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Liitteet

  • E01C981F-903C-4EA2-963B-D176F3FF6E5D.jpeg
    E01C981F-903C-4EA2-963B-D176F3FF6E5D.jpeg
    32,3 KB · kertaa luettu: 281

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minusta lahtelaisten kutsuminen lahilaisiksi alkaa olla jo aika kulunut läppä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös