Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Tappis pelaa ronssiotelussa Hihkiä vastaan.Tapparan kutsuminen Tapikseksi on mielenterveydellisesti kuluttavaa.
Tappis pelaa ronssiotelussa Hihkiä vastaan.Tapparan kutsuminen Tapikseksi on mielenterveydellisesti kuluttavaa.
Kunhan vaan seksihelle ei muutu käristyskupoliksi.Useampi kärpänen yhdellä kivellä, näitä on varmasti ollut ennenkin: bursa, seksihelle, ruuhkavuodet ja terde. Vielä kun onnistuu käyttämään kaikkia yhdessä lauseessa, katsokaa ja ihailkaa: ”Nyt on ruuhkavuodet, mutta kyllä terdelle ehtii yhden bursan syömään, onhan seksihellekin.”
Käristyskupolia voi käyttää kuullostamiseen.Kunhan vaan seksihelle ei muutu käristyskupoliksi.
Kaikki muut nuo tiedän mutta mikä on bursa... Katos minä olen maalta enkä tiedä kaikkia näitä "hienoja" sanoja...bursa, seksihelle, ruuhkavuodet ja terde
Ainaskin kaupunki Turkissa...Kaikki muut nuo tiedän mutta mikä on bursa... Katos minä olen maalta enkä tiedä kaikkia näitä "hienoja" sanoja...
Lahelaiselle tiedoksi, sehän on burgeri. Eikö ole karmea väännös? Onhan?!Kaikki muut nuo tiedän mutta mikä on bursa... Katos minä olen maalta enkä tiedä kaikkia näitä "hienoja" sanoja...
Ja maakunta myös. Olettaisin että Bursa sijaitsee Bursassa...Ainaskin kaupunki Turkissa...
On on... tuli mieleen kyrsä (eli makkara) mutta syötäväähän tämä bursa kuitenkin oli...Lahelaiselle tiedoksi, sehän on burgeri. Eikö ole karmea väännös? Onhan?!
Juu joo, ja tästä tulikin mieleeni eräs toinen porilainen, eli Jepu. Hän on oletettavasti ison veden takana kuullut muodikkaan uuden termin, eli mint. Mitä tässä haastatteluja sekä muita pätkiä nuorukaisesta olen nähnyt, niin kaikki tuntuu nykyään olevan minttiä tahi mintissä. Varsinkin Victor Meten kanssa heiluessaan tätä häneltä kuulee.Lit on meikän mielestä aika ärsyttävä termi. Joku on niin pirun lit, voi jehna... sikamakee ei nosta verenpainettani, mutta sen verran ärsyttävä termi on kyseessä, että sanon mieluummin "pirun siisti". Käytän muuten piru-sanaa todella paljon nykyisin. Mistä lie johtuu... mutta pirun hauskaa se on.
Tässä alkuperäisessä asiayhteydessä termi oli vielä erittäin hauska, tietoisella tavalla itseironinen lausumistapoineen kaikkineen.
Tässä alkuperäisessä asiayhteydessä termi oli vielä erittäin hauska, tietoisella tavalla itseironinen lausumistapoineen kaikkineen.
Sitten homma meni ryminällä jonkin parodiahorisontin singulariteetin yli ja termistä tuli liki sietämätön ja vastenmielinen erinäisine "setä"-johdannaisineen mm. poliittisessa keskustelussa.
PS. Miksiköhän tuossa lainausosiossa näyttää kuin teksti olisi SETAMIES? Sellaista termiä en onneksi ole (vielä) kuullut.
Tämä on paitsi ärsyttävä, myös mielestäni hyvin junttimainen termi. Kutsukaa sitä valtiota ihan Viroksi vain, prkl.
Oliko Eestin kannattaja itsekin virolainen vaiko ihan suomalaisten välienselvittely kyseessä?
Käyttääkö "taakke"- sanaa muut kuin lahtelaiset?"Taakke" ja "Käydä nukkumaan"
Käyttääkö "taakke"- sanaa muut kuin lahtelaiset?