Vedonlyöntivihjeet

  • 3 073 718
  • 15 011

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämä kohde ei taida olla enään pelattavissa Pafilla? Siellä on neljä muuta head-to-head kohdetta, mutta en löydä tuota Suomi-Ruotsi paria?

Suomi-Ruotsi pari löytyy ainoastaan kohdasta jossa katsotaan paras sijoitus 1. vaihdon jälkeen.

Korjaa toki jos olen väärässä.

Minä katsoin tuon väärästä kohdasta. Pahoittelut! Hyvä korjaus.

Betsson antaa 2,37 Ruotsille.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itse en ainakaan huomannut tuota samaa kohdetta Unibetilla, joten pistin sitten pienellä panoksella Ruotsi top3 kertoimella 2.60. Hyvin mahdollista että Ruotsi venyy jälleen mitaleille.

En kritisoi tuota, mutta tuohon pronssille on kyllä tunkua kovasti. Aika tasaisia joukkueita löytyy useampi. Parempana itse pitäisin ottaa tuota H2H vetoa. Betsson tosiaan tarjoaa vielä 2,37.

Norja ja Venäjä on varmasti mitaleilla.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
En ole tietoinen päivän kunnosta tai kokoonpanoista tai mistään tuollaisesta. Mutta sarjataulukkoa tuijottamalla Paffin 5,9 LeKin vierasvoitosta Mestiksen kärkikamppailussa Hermestä vastaan haiskahtaa korkealta. Voi olla, että taustalla on jotain minulle tuntematonta, joten ei välttämättä ole mitään ylikerrointa tuossa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
KooKoo -1 - Ässät 2,15 Pinnacle

Oliko se nyt niin, että Ässillä on käytössään kokonaista kolme pakkia? KooKoo on voittanut kotipeleistään varsinaisella 37% ja Ässät hävnnyt vieraspeleistään suoraan 65%. Eli sen puolesta aika fiftyfifty-veto. Mutta tilanne ja kerroin huomioon ottaen kelpaa peliksi.

Tähän lyöty. Mistä tuo tieto kolmesta pakista? Mietin miten paljon tuohon panostaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tähän lyöty. Mistä tuo tieto kolmesta pakista? Mietin miten paljon tuohon panostaa.

Otteluketjussa:

...
Ässillä on siis todellakin tänään hilpeästi käytössä kolme puolustajaa, varsin ironisesti ottelussa joka on muutenkin merkityksetön. Olen seurannut Ässiä aktiivisesti jostain noin vuodesta -92, ja tämä on mielestäni kyllä tässä suhteessa surullisuuden multihuipentuma mitä minä olen nähnyt. Hyökkääjät taitavat aivan juuri ja juuri riittää siihen, että kolme heistä pelaisi pakkeina. Tosin ilmeisesti jonkin tiedon mukaan A-junnuista olisi tänään yksi puolustaja mukana reissussa
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Teknisesti ottaen Ässillä on nyt siis kuitenkin neljä puolustujaa, koska reissussa on mukana pelaamassa yksi A-junnujen pakki. Eli siis "vain" kaksi hyökkääjää pelaa pakkeina
 

Eskelarit

Jäsen
HIFK-KJT Haukat 1,95 (coolbet)
Nordicbetillä 1,91, muualta en kohdetta löytänyt.

Naisten liigakarsinta siis kyseessä. HIFK ollut tällä kaudella melko suvereeni ja voittanut 28 ottelustaan 27, joista 26 varsinaisella peliajalla. Edellisessä pelissä kaatui karsintojen toinen liigajoukkue Lukko numeroin 10-1.

KJT puolestaan oli Lukon kanssa Liigan 2 huonointa joukkuetta, ja on hävinnyt molemmat karsintapelinsä Lukkoa ja RoKia vastaan.

Tätä oli itsekin tarkoitus vihjata, kunhan kokoonpanot tulee näkyville, nyt kerroin oli 1,85! HIFK:n pelaajavalmentaja Saara Niemen ollessa kokoonpanossa, kallistuu vaakakuppi vahvasti kotijoukkueeseen, joka on varmasti ennakkosuosikki muutenkin, mutta Niemen pelaaminen nostaa HIFK:n todella suureksi ennakkosuosikiksi.

Tietysti viime viikonlopun 10-1 voitto Lukosta vääristää joukkueiden voimasuhteita, ei HIFK niin paljoa parempi ole, mutta Niemi murskasi periaatteessa jo yksinään 5+0 tehoillaan vieraat.

Tähän vihjeeseen vahva suositus!
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
HIFK-KJT Haukat 1,95 (coolbet)
Nordicbetillä 1,91, muualta en kohdetta löytänyt.

Naisten liigakarsinta siis kyseessä. HIFK ollut tällä kaudella melko suvereeni ja voittanut 28 ottelustaan 27, joista 26 varsinaisella peliajalla. Edellisessä pelissä kaatui karsintojen toinen liigajoukkue Lukko numeroin 10-1.

KJT puolestaan oli Lukon kanssa Liigan 2 huonointa joukkuetta, ja on hävinnyt molemmat karsintapelinsä Lukkoa ja RoKia vastaan.
Kerkesin Coolbetilla pelaamaan kertoimella 1,85. Nyt kohde näyttää poistuneen kokonaan. Tuota olikin pelattu naisten jääkiekkokohteeksi yllättävän paljolla, kun HIFK:ta oli pelattu jo lähes 700€:lla.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tätä oli itsekin tarkoitus vihjata, kunhan kokoonpanot tulee näkyville, nyt kerroin oli 1,85! HIFK:n pelaajavalmentaja Saara Niemen ollessa kokoonpanossa, kallistuu vaakakuppi vahvasti kotijoukkueeseen, joka on varmasti ennakkosuosikki muutenkin, mutta Niemen pelaaminen nostaa HIFK:n todella suureksi ennakkosuosikiksi.

Tietysti viime viikonlopun 10-1 voitto Lukosta vääristää joukkueiden voimasuhteita, ei HIFK niin paljoa parempi ole, mutta Niemi murskasi periaatteessa jo yksinään 5+0 tehoillaan vieraat.

Tähän vihjeeseen vahva suositus!

Ehtikö tämä alkaa vai poistettiinko kohde?

Edit: Harmillista! Tähän kelkkaan en ehtinyt. Pelionnea!
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ehtikö tämä alkaa vai poistettiinko kohde?
Kohde poistettiin.

Ehdin itse lyödä 1,85 kertoimella, en tosin saanut euroakaan sisään, vaan kohde meni manuaaliseen tarkistukseen. Tämän tarkistuksen aikana kohde poistui ja panos palautettiin. Itse olen Coolbetilla lyönyt parin vuoden aikana sen verran heidän toppejaan etten saa juuri mihinkään kohteeseen juuri mitään sisään ja jos saan, niin kertoimet laskevat lyöntieni jälkeen. Saattoi olla että oman lyöntini takia koko kohdekin poistettiin, lienen jollain mustalla listalla tuolla bookkerilla. Olisi pitänyt tajuta sanoa kaverille, että lyö tuota kohdetta puolestani eikä lähteä itse edes yrittämään.

En ole tietoinen päivän kunnosta tai kokoonpanoista tai mistään tuollaisesta. Mutta sarjataulukkoa tuijottamalla Paffin 5,9 LeKin vierasvoitosta Mestiksen kärkikamppailussa Hermestä vastaan haiskahtaa korkealta. Voi olla, että taustalla on jotain minulle tuntematonta, joten ei välttämättä ole mitään ylikerrointa tuossa.

Eiköhän nuo kertoimet ihan oikeassa ole. LeKin kokoonpano on todella repaleilen, syystä tai toisesta usea kärkipelaaja puuttuu. Mukaan on saatu kolme ketjullista hyökkääjiä+2 omaa junnua, jotka nyt eivät ole lähelläkään Mestis-tasoa. Viisi puolustajaa näyttäisi olevan ja heistäkin yksi on samaa kastia oleva oma junnu.

LeKiä vastaan suosittelisin jatkossa panostamaan jos vain kertoimia saa. Sarjataulukko saattaa vääristää mahdollisesti kertoimia. Kai siellä on perinteiseen farmi-LeKi tyyliin joukkue tyhjennetty parhaista pelaajista ja jäljellä ovat ne jämät, jotka eivät liigaan kelvanneet, LeKi on perinteisesti tippunut aina runkosarjan lopussa kuin kivi kohti pohjaa. Pudotuspeleihin odotan itse vesi kielellä LeKiä KeuPan vastustajaksi. Tuolla nykyisellä rosterilla kun olisivat pelanneet koko kauden, niin voisivat alkaa jo valmistautumaan karsintoihin.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kohde poistettiin.

Ehdin itse lyödä 1,85 kertoimella, en tosin saanut euroakaan sisään, vaan kohde meni manuaaliseen tarkistukseen. Tämän tarkistuksen aikana kohde poistui ja panos palautettiin. Itse olen Coolbetilla lyönyt parin vuoden aikana sen verran heidän toppejaan etten saa juuri mihinkään kohteeseen juuri mitään sisään ja jos saan, niin kertoimet laskevat lyöntieni jälkeen. Saattoi olla että oman lyöntini takia koko kohdekin poistettiin, lienen jollain mustalla listalla tuolla bookkerilla.

Minä pelasin tuonne salibandyn kakkosta ja jalkapallon vitosta, niin sama homma. Yksi erittäin epäselvä tapahtuma kävi tässä viikolla ja oletan että minua ei sinne asiakkaaksi enään haluta. Sanotaanko nyt näin, että jatkossa otan kuvakaappauksen jokaisesta vedosta minkä heille teen.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ehtikö tämä alkaa vai poistettiinko kohde?

Edit: Harmillista! Tähän kelkkaan en ehtinyt. Pelionnea!

Itse sain vielä Nodicbetin kautta sisään 1.71 kertoimella juuri
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kerkesin Coolbetilla pelaamaan kertoimella 1,85. Nyt kohde näyttää poistuneen kokonaan. Tuota olikin pelattu naisten jääkiekkokohteeksi yllättävän paljolla, kun HIFK:ta oli pelattu jo lähes 700€:lla.
1300€ kerännyt vaihtoa tämä kohde, KJT:lle pelattu pyöreät 0€.

Päivän kaksi muuta naisten liigan kohdetta ovat keränneet pelivaihtoa 50€ & 10€ :D.

Minä pelasin tuonne salibandyn kakkosta ja jalkapallon vitosta, niin sama homma. Yksi erittäin epäselvä tapahtuma kävi tässä viikolla ja oletan että minua ei sinne asiakkaaksi enään haluta. Sanotaanko nyt näin, että jatkossa otan kuvakaappauksen jokaisesta vedosta minkä heille teen.
Tätähän nämä tuntuvat tekevän. Bookkerit luokittelevat pelaajia sen mukaan, kuinka tuottavia asiakkaita he ovat firmalle. Sanomattakin selvää, että singlenä markkinatoppeja lyövät ovat asiakkaina alinta kastia heille. Mielestäni moraalisesti vähintäänkin arveluttavaa bannia näitä huonoja asiakkaita eli hyviä vedonlyöjiä ja taas puolestaan antaa huonojen/peliriippuvaisten vedonlyöjien mellastaa aivan vapaasti.
 

Eskelarit

Jäsen
Eiköhän nuo kertoimet ihan oikeassa ole. LeKin kokoonpano on todella repaleilen, syystä tai toisesta usea kärkipelaaja puuttuu. Mukaan on saatu kolme ketjullista hyökkääjiä+2 omaa junnua, jotka nyt eivät ole lähelläkään Mestis-tasoa. Viisi puolustajaa näyttäisi olevan ja heistäkin yksi on samaa kastia oleva oma junnu.

LeKiä vastaan suosittelisin jatkossa panostamaan jos vain kertoimia saa. Sarjataulukko saattaa vääristää mahdollisesti kertoimia. Kai siellä on perinteiseen farmi-LeKi tyyliin joukkue tyhjennetty parhaista pelaajista ja jäljellä ovat ne jämät, jotka eivät liigaan kelvanneet, LeKi on perinteisesti tippunut aina runkosarjan lopussa kuin kivi kohti pohjaa. Pudotuspeleihin odotan itse vesi kielellä LeKiä KeuPan vastustajaksi. Tuolla nykyisellä rosterilla kun olisivat pelanneet koko kauden, niin voisivat alkaa jo valmistautumaan karsintoihin.


Samaa mieltä, LeKin rosteri on todella ohut. Tietysti 6.00 vieraskerroin on ''ihan ok'' pelikohde. Hermes on nyt urpoillut kaksi peliä putkeen. Viime viikolla keskiviikkona Rovaniemeltä turpaan 6-3 ja lauantaina kotona Ketterältä rumasti 1-6 takkiin kotona. Luulis Hermeksen skarppaavan aika paljon. Vai päteekö tähänkin ''ei kahta ilman kolmatta''? En suuria lähtis LeKille laittamaan, ehkä kolikoita testiksi.

Kuka seuraa Mestistä? Maistuuko Peliitat ja IPK?


IPK ei mahdu kyllä omaan pelivalikoimaan täksi päiväksi. RoKilla hyvä pöhinä päällä, ei IPK:kaan huonosti pelaa, mutta suhteellisen ympäripyöreälle vaikuttaa.

Peliittoja sensijaan täytyy kokeilla. Keinäsen saatua kenkään penkin taakse pomppasi Pelsun A-junnuista Petäjä, joka saikin ryhtiä välittömästi touhuun ja K-Vantaa on taas sitten tällä hetkellä enemmän sekasin, kun 20v sällit kolmantena päivänä Ruisrockissa.


edit. @LikainenLegenda mistä Coolbetiltä näkee yksittäisten kohteiden vaihdon? Olen kädetön, enkä löydä..
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
1300€ kerännyt vaihtoa tämä kohde, KJT:lle pelattu pyöreät 0€.

Päivän kaksi muuta naisten liigan kohdetta ovat keränneet pelivaihtoa 50€ & 10€ :D.


Tätähän nämä tuntuvat tekevän. Bookkerit luokittelevat pelaajia sen mukaan, kuinka tuottavia asiakkaita he ovat firmalle. Sanomattakin selvää, että singlenä markkinatoppeja lyövät ovat asiakkaina alinta kastia heille. Mielestäni moraalisesti vähintäänkin arveluttavaa bannia näitä huonoja asiakkaita eli hyviä vedonlyöjiä ja taas puolestaan antaa huonojen/peliriippuvaisten vedonlyöjien mellastaa aivan vapaasti.

Vastasin privana sinulle. Anteeksi turha viesti.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
IPK ei mahdu kyllä omaan pelivalikoimaan täksi päiväksi. RoKilla hyvä pöhinä päällä, ei IPK:kaan huonosti pelaa, mutta suhteellisen ympäripyöreälle vaikuttaa.
. @LikainenLegenda mistä Coolbetiltä näkee yksittäisten kohteiden vaihdon? Olen kädetön, enkä löydä..

IPK on ollut hyvä Tommi Miettisen tultua valmentajaksi.

Oikea yläkulmaa kohteessa €-merkki.
 

Eskelarit

Jäsen
IPK on ollut hyvä Tommi Miettisen tultua valmentajaksi.

Oikea yläkulmaa kohteessa €-merkki.

Jep! Miettinen toi kyllä kanssa piristysruiskeen, kun tuli Jasin tilalle! Molemmat joukkueet tosiaan ihan hyvässä iskussa, vaikkei sarjan kärkipäässä kumpainenkaan majaile. Voi olla hyvä ja tiukka matsi, molemmat kaipaa pisteitä!

€-merkki, löyty, kiitos!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
CdR matsi Valencia vs. Betis ja kotivoitto. 1.75 coolbetiltä.
Tämä tuli mukavasti kotiin, yksi laukaus maalia kohden riitti. Satuin Veikkaus TV:stä katsomaan tovin ja osuin juuri maalinteon aikaan paikalle, kovasti sitä kelailtiin olisi ollut paitsio mutta eipä lähelläkään.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tämä tuli mukavasti kotiin, yksi laukaus maalia kohden riitti. Satuin Veikkaus TV:stä katsomaan tovin ja osuin juuri maalinteon aikaan paikalle, kovasti sitä kelailtiin olisi ollut paitsio mutta eipä lähelläkään.

Loppua kohden Betiksen oli pakko yrittää avata peliä kun Valencialla oli vierasmaali tehtynä. Valencialla oli paikkansa mutta yksi riitti tällä kertaa. Hyvä niin.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Onko kellään ensi yön junnulätkään vihjeitä? Itse pelaan täysin tilastojen varassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös